va fan har de bytt så jävla mkt ?? shit!! inte illa pinkat!! vad hade du för kännetecken som du kände igen att de va din då??
o hur långt ifrån dej var den?
Södertälje - 15 mil från mig typ Min stereo var kvar.. mina 6x9or var kvar Mina kablar jag dragit som en noob Min egenlackade panel ( silver-röd ) Skada på frontspoilern som jag har bild på .. stenskott som finns vid emblemet
var säkert fler saker jag visa på då.. dom skrev upp allt
va fan har de bytt så jävla mkt ?? shit!! inte illa pinkat!! vad hade du för kännetecken som du kände igen att de va din då??
o hur långt ifrån dej var den?
Södertälje - 15 mil från mig typ Min stereo var kvar.. mina 6x9or var kvar Mina kablar jag dragit som en noob Min egenlackade panel ( silver-röd ) Skada på frontspoilern som jag har bild på .. stenskott som finns vid emblemet
var säkert fler saker jag visa på då.. dom skrev upp allt
ähh glöm de, såg nu. sorry och grattis till att du hitta den
både för och nackdelar med att bilen är upphittad vill du ha den kvar så är det kört skroten nästa oavsätt på bilen
polarn ägde en bil som var pappersbytt utan att han visste det och av en slump så kom polaren fram till att det inte stog rätt till och vipps stog han där utan bil trotts att han plöjt ner massor av pengar trotts kontakt med försäkringsbolag osv så gick det ej att köpa tillbaka bilen pga nummrena var bytta
Vart i södertälje hitta dom bilen, Bor själv här och det finns ju en hel del tattarbostadsområden som Ronna,Hovsjö,Geneta,Fornhöjden. Skönt att du fix tillbaka bilen iaf
Gött att du fått tillbaks den:) Hade dom gjort sönder/förstört bilen eller bara försökt göra den så "original" som möjligt? va iaf glad att du haft försäkring på den,
första 900 aeron jag hade var jag helt bombsäker på att jag hade Halv-försäkring när den blev stulen men ikke hade jag det så 17 papp i bil-ljud gick åt helvete
jag har varit med om en hel drös med stölder/inbrott på mina bilar genom åren så det första min 900 T8 fick sig var ett larm när jag köpt den. Håller borta dom mest klåfingriga typer som finns
Senast redigerat av Pegg (14 april 2007)
"Den största skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker" /Playboy
Gött att du fått tillbaks den:) Hade dom gjort sönder/förstört bilen eller bara försökt göra den så "original" som möjligt? va iaf glad att du haft försäkring på den,
första 900 aeron jag hade var jag helt bombsäker på att jag hade Halv-försäkring när den blev stulen men ikke hade jag det så 17 papp i bil-ljud gick åt helvete
jag har varit med om en hel drös med stölder/inbrott på mina bilar genom åren så det första min 900 T8 fick sig var ett larm när jag köpt den. Håller borta dom mest klåfingriga typer som finns
dom hade försökt gjort den så mycke lik en 9000 cs som möjligt.. gula blinkers.. den ratten ( tror jag ) .. chassinr och reg nr till en sån osv.. så förhoppningsvis är motorn osv i gott skick
hmm förstår inte hur man orkar göra om så mycket på en stulen bil.. dom hade inte bytt inredning och så ?..
tror såhär.. dom ville ha en sjysst bil som går hyffsat bra .. är ju ändå 225 hk.. sen skön inredning pilotstolarna... och såklart.. lätt bil att sno faktiskt.
hahahha dom hade bytt bilens instansade nr på balken också.. men inte på motorn
de e fan skrattretande!
Polisen har iaf identifierat bilen nu.. så nu ska ägaren till Reg-plåtarna höras.. sen ska den till MIIIIIG! ( om nu inte försäkringsbolaget löser in bilen )
de e fan skrattretande!
Polisen har iaf identifierat bilen nu.. så nu ska ägaren till Reg-plåtarna höras.. sen ska den till MIIIIIG! ( om nu inte försäkringsbolaget löser in bilen )
misstänker att dom kommer vilja lösa bilen ...kostar ju en mindre förmögenhet att laga på firma för försäkringsbolaget ...men man kan ju oxå ta bilen som den är och laga själv + en peng ...hoppas det löser sig för dig
de e fan skrattretande!
misstänker att dom kommer vilja lösa bilen ...kostar ju en mindre förmögenhet att laga på firma för försäkringsbolaget ...men man kan ju oxå ta bilen som den är och laga själv + en peng ...hoppas det löser sig för dig