3424
Sök

RÖD SAAB 9000 AERO > Totalras < 17/7

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
12 april 2007
va fan har de bytt så jävla mkt ?? shit!! inte illa pinkat!! vad hade du för kännetecken som du kände igen att de va din då??

o hur långt ifrån dej var den?

Två ord räcker, SAAB knäcker

1 231 Inlägg
12 april 2007
Damn!

Skönt att dom har hittat den iaf!

Mitt projekt: Evo III

Saab raggare : )
887 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Saab_girl skrev:
va fan har de bytt så jävla mkt ?? shit!! inte illa pinkat!! vad hade du för kännetecken som du kände igen att de va din då??

Södertälje - 15 mil från mig typ
Min stereo var kvar..
mina 6x9or var kvar
Mina kablar jag dragit som en noob tongue
Min egenlackade panel ( silver-röd )
Skada på frontspoilern som jag har bild på ..
stenskott som finns vid emblemet

var säkert fler saker jag visa på då.. dom skrev upp allt smile

Turbo.. Because Im worth it :)

1 196 Inlägg
Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
12 april 2007
med tanke på allt de bytt, säker på att de va din? tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

991 Inlägg
12 april 2007
zwich skrev:
Saab_girl skrev:

Södertälje - 15 mil från mig typ
Min stereo var kvar..
mina 6x9or var kvar
Mina kablar jag dragit som en noob tongue
Min egenlackade panel ( silver-röd )
Skada på frontspoilern som jag har bild på ..
stenskott som finns vid emblemet

var säkert fler saker jag visa på då.. dom skrev upp allt smile

ähh glöm de, såg nu. sorry och grattis till att du hitta den smile

3 295 Inlägg
12 april 2007
fan vad nice att du vet var den är iaf.. synd bara på det fina aero emblemet.. sad

Fri fart för ett fritt folk!
14 127 Inlägg
12 april 2007
både för och nackdelar med att bilen är upphittad vill du ha den kvar
så är det kört skroten nästa oavsätt på bilen sad

polarn ägde en bil som var pappersbytt utan att han visste det
och av en slump så kom polaren fram till att det inte stog rätt till och vipps stog han där utan bil trotts att han plöjt ner massor av pengar trotts kontakt med försäkringsbolag osv så gick det ej att köpa tillbaka bilen pga nummrena var bytta

Kör fort så hinner inget hända...

184 Inlägg
12 april 2007
Vart i södertälje hitta dom bilen, Bor själv här och det finns ju en hel del tattarbostadsområden  som Ronna,Hovsjö,Geneta,Fornhöjden.  Skönt att du fix tillbaka bilen iaf

42 Inlägg
14 april 2007
Gött att du fått tillbaks den:) Hade dom gjort sönder/förstört bilen eller bara försökt göra den så "original" som möjligt? va iaf glad att du haft försäkring på den,

första 900 aeron jag hade var jag helt bombsäker på att jag hade Halv-försäkring när den blev stulen men ikke hade jag det så 17 papp i bil-ljud gick åt helvete hmm

jag har varit med om en hel drös med stölder/inbrott på mina bilar genom åren så det första min 900 T8 fick sig var ett larm när jag köpt den. Håller borta dom mest klåfingriga typer som finns lol
Senast redigerat av Pegg (14 april 2007)

"Den största skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker" /Playboy

887 Inlägg
14 april 2007
Trådstartare
Pegg skrev:
Gött att du fått tillbaks den:) Hade dom gjort sönder/förstört bilen eller bara försökt göra den så "original" som möjligt? va iaf glad att du haft försäkring på den,

första 900 aeron jag hade var jag helt bombsäker på att jag hade Halv-försäkring när den blev stulen men ikke hade jag det så 17 papp i bil-ljud gick åt helvete hmm

jag har varit med om en hel drös med stölder/inbrott på mina bilar genom åren så det första min 900 T8 fick sig var ett larm när jag köpt den. Håller borta dom mest klåfingriga typer som finns lol

dom hade försökt gjort den så mycke lik en 9000 cs som möjligt.. gula blinkers.. den ratten ( tror jag ) .. chassinr och reg nr till en sån osv.. så förhoppningsvis är motorn osv i gott skick smile

169 Inlägg
15 april 2007
ovanligt att den hittades i södertälje tongue

31 Inlägg
15 april 2007
hmm förstår inte hur man orkar göra om så mycket på en stulen bil.. hmm dom hade inte bytt inredning och så ?..

887 Inlägg
15 april 2007
Trådstartare
mickeooj skrev:
hmm förstår inte hur man orkar göra om så mycket på en stulen bil.. hmm dom hade inte bytt inredning och så ?..

tror såhär.. dom ville ha en sjysst bil som går hyffsat bra .. är ju ändå 225 hk.. sen skön inredning tongue pilotstolarna... och såklart.. lätt bil att sno faktiskt.

ne all inredning var kvar.. smile

887 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
hahahha dom hade bytt bilens instansade nr på balken också.. men inte på motorn big_smile

de e fan skrattretande!

Polisen har iaf identifierat bilen nu.. så nu ska ägaren till Reg-plåtarna höras.. sen ska den till MIIIIIG! big_smile  ( om nu inte försäkringsbolaget löser in bilen )
Senast redigerat av zwich (20 april 2007)

991 Inlägg
20 april 2007
herrejisses, dessa lär ju få ngn form av pris för allt jobb de lagt ner tongue

887 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
Eliza skrev:
herrejisses, dessa lär ju få ngn form av pris för allt jobb de lagt ner tongue

skulle vilja skaka hand me dom.. tongue

och kyssa han som hjälpt mig hitta den.. Sån jävla ängel smile

31 Inlägg
20 april 2007
zwich skrev:
hahahha dom hade bytt bilens instansade nr på balken också.. men inte på motorn big_smile

de e fan skrattretande!

Polisen har iaf identifierat bilen nu.. så nu ska ägaren till Reg-plåtarna höras.. sen ska den till MIIIIIG! big_smile  ( om nu inte försäkringsbolaget löser in bilen )

misstänker att dom kommer vilja lösa bilen ...kostar ju en mindre förmögenhet att laga på firma för försäkringsbolaget ...men man kan ju oxå ta bilen som den är och laga själv + en peng smile...hoppas det löser sig för dig smile

Kettunen
20 april 2007
Skönt Att Höra!!!!!!!!!!!!!

887 Inlägg
21 april 2007
Trådstartare
mickeooj skrev:
zwich skrev:

de e fan skrattretande!

misstänker att dom kommer vilja lösa bilen ...kostar ju en mindre förmögenhet att laga på firma för försäkringsbolaget ...men man kan ju oxå ta bilen som den är och laga själv + en peng smile...hoppas det löser sig för dig smile

sånnafall skulle dom ju lösa in alla bilar ?...

som inte kostar över 100 k tongue
Senast redigerat av zwich (21 april 2007)

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök