perpelle skrev:
Folk köper väl inte volvo för att de gillar dem? Man köper väl skiten för att dem aldrig går sönder, right?
Kanske för att det blir lättare att laga skiten eftersom alla fordonselever köper skokartongerna.
Ingen jäkel kan gillar en 240/740, groteska bilar på alla punkter. Körgläjda, hoho, testa något annat.
Kul att det finns 4900 volvo här, säger en del.
Konstigt, jag går fordon och har saab. Går aldrig heller sönder, men har inte bakhjulsdrift, men i gengäld så är den desto roligare att köra på bar asfalt. Lättmekad och lättmekad... Vem behöver en lättmekad bil när man är går fordon? Är det inte bättre att köpa en bil som inte går sönder?
Ska du ha svenskt och betalar försäkringen själv så glöm volvo! P.g.a vanligheten bland ungdomar så ligger premierna rätt högt: En 740 GL kostar som en OG900 turbo i försäkring.
Satsa på japps. Billiga i inköp, drift och delar, hållbara och snygga. Se upp med rost på 80 - talare och tidiga -90 talare.
Hade inte jag fått min saab så billigt så hade jag köpt en japs!
En japs är dock inte lika krocksäker som en volvo från samma år, men å andra sidan så har dom väghållning så det är inte lika lätt att försätta sig i knipa...
Men volvo är roliga på vintern! Vill ha en twofårty på avlyst bana!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!