Wenne skrev:
Jag må säga att ni är lite väl hårda mot honom.
Tänk er själva å va inne i en svacka i ert förhållande ute å super å sen kommer de någon fin tös å visar intresse som sedan lägger in en stöt.. Inte lätt alltid heller och man lär sig av sina misstag. Gäller bara å bevisa de för henne.
Tvivlar starkt på att man är otrogen 2 gånger om man verkligen ångrar den första.
Och sedan berräta de för henne att man vart otrogen.. jadu de är inte heller lika lätt.. Man är väll rädd för att förlora sin tjej?
1år å 4 månader är mycke tid.. Bara visa att du verkligen ångrar dig å va inte rädd för att komma med en buket blommor.
My opinion/Wenne
Det spelar absolut ingen som helst roll hur mkt han ångrar det lr hur mkt han lärde sig av sitt misstag.
Problemet är att den tjejen antagligen aldrig kommer lita på honom igen till 110%. Hon kommer antagligen att ha en tvivlande känsla gnagandes inom sig hela tiden.
Varför klär han sig så snyggt? -Han har träffat någonannan.
Varför får jag blommor? - Han har varit med någonannan.
Varför kollar han på henne? - Han vill dra över henne.
O.s.v...
Det kommer bara att bubbla svartsjuka å misstankar i ett ihopa lappat otrohetsförhållande.
Så för er bådas skull läg det bakom om er helt. Har du tur så kanske hon någon gång i framtiden kan acceptera att ha dig som vän!
Å du....nu när du endå e singel så passa på att rasta av dig ordentligt så du kan hålla dig på rätt sida staketet nästa gång du ger dig in i ett seriöst förhållande!
Å en bukett blommor med ett blomsterbud med en riktigt menad ursäkt å lyckoönskan inför hennes nya liv som singel kan nog allt sitta på sin plats iaf!
Men inget raggande lr försök att lappa ihop det igen okay? Har du en förbannad tur så behöver ni bara sommaren ifrån varandra, men jag tvivlar skarpt på det.
Å en sista grej bara....e du helt säker på att hon inte har ngt att bekänna oxå?!
Lycka till med ditt liv!
Å ja, jag har varit i bådas sits i mitt liv å det var tungt men nu i efterhand så kan jag bara beklaga att jag inte avslutade de relationerna tidigare, de bara sårade mig.
Idag e jag lycklig med en kille som jag inte ens trodde fanns!