Okej, då säger vi såhär! Eloge till Erick för dessa vackra bilder på en snygg bil
Jo jag läste det när jag kolla på bilden igen Ett jävla tryck i den bilen asså, lyssnat på den 2 ggr innan så Trodde första gången att det satt mer än en bas i skuffen
Okej, då säger vi såhär! Eloge till Erick för dessa vackra bilder på en snygg bil
Jo jag läste det när jag kolla på bilden igen Ett jävla tryck i den bilen asså, lyssnat på den 2 ggr innan så Trodde första gången att det satt mer än en bas i skuffen
Jo du det ljudet är inte och leka med typ regndropprna studsade på taket *flinar*
Ska inte chatta sönder gulans tråd nu, men nuförtiden sitter där 2 basar i skuffen på jimmys bil
Ska inte chatta sönder gulans tråd nu, men nuförtiden sitter där 2 basar i skuffen på jimmys bil
Mvh Erick
HAHAHA det är bara till och tjöta på *fnitter*
Jo såg det han har väll en bild på det på sin sida.. Någon dag blir det nästa projekt för för mig att fixa bättre ljud till GULAN
Mvh Erick
Jaha, få tjötar jag på eftersom herr Persaino bara fnittrade
2 basar? Sist jag såg bilen på Säve så hade den bara 1
Då vet jag vilken bil jag vill lyssna på nästa gång
Hoho, kul med en liten diskution om min bil i denna tråd ToXtreme, kom till göta i gbg imon vettja... lär va fint väder o fullt av bilar.. jag kommer nog vara där då, o förhoppningsvis kommer väll gulan finnas på plats!
Hoho, kul med en liten diskution om min bil i denna tråd ToXtreme, kom till göta i gbg imon vettja... lär va fint väder o fullt av bilar.. jag kommer nog vara där då, o förhoppningsvis kommer väll gulan finnas på plats!
Eller??
HAHA jo lite roligt är det väll med lite bil prat
Ja du är så välkomen, men jag är lite osäker på om Gulan kommer.. Har lite problem med fartguppen... Men det kommer säkert fixa sig men kanske inte för DTM läppen
Klockan 20 eller? Kan helt klart tänka mig att komma
BTW Zairon.. eller Jimmy som du heter.. namnet vart Jimmy Så jag kommer nog imon och hälsar och lyssnar gärna oxå
MVH Jimmy
YES kl 20.00 på Göta platsen (Poseidon)
Hur tar jag mig lättast dit? Har bara kört i GBG 2 ggr .. svänga av vid Gårda där borde va kortast va? Och så köra upp på Viktor Rydbergsgatan? ... eller ligger inte Götaplatsen vid slutet av Avenyn? Hmm.. Jag är helt vilsen
Jag kollade där.. och då blev jag ändå mindre klok på hurfan jag skulle köra.. tror det blir till att låna farsans GPS imon ifall jag ens ska ha en chans att hitta
Ursäktar för att de blev mkt OT här.. kan tillägga att din bil blir fin
Efter en massa om och men kom jag fram till att man kan köra skånegatan och sedan svänga av upp på Bezelligatan? Sen så ligger Götaplatsen på vänster sida lite längre fram? Och där brukar ni ställa er? Är det inte många som får böter? Inte jättesugen på att få böter det första man får
Efter en massa om och men kom jag fram till att man kan köra skånegatan och sedan svänga av upp på Bezelligatan? Sen så ligger Götaplatsen på vänster sida lite längre fram? Och där brukar ni ställa er? Är det inte många som får böter? Inte jättesugen på att få böter det första man får
På höger sida är det.. Men tror att du kommer se massa bilar svänga in för det är en liten sväng gatan in typ. lite svårt att förklara..
Man får inga böter men det kan komma polis och säga till att man inte får vara där.. men då brukar man åka till focus huset