jag har så otroligt blandad smak. Kommer garanterat att ändra mig efter jag ser vad andra skriver, men första bilen jag kom o tänka på var Ferrari F40. bilporr på Jenna-nivå!
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Själv har jag hur många drömbilar som helst och jag kan inte säga vilken jag vill ha mest. Gillar båda Amerikanskt, tyskt och japanskt. America: Shelby GT500/Eleanor Chevrolet Camaro/Chevelle/Corvette Stingray/ZO6 Dodge Challenger/Charger/Magnum/Viper Ford Mustang/GT/GT40 Japanskt Nissan Skyline/200SX S14/S15/300ZX Toyota Celica GT4 Gen 6/Supra MKIV/MR2 Turbo Mitsubishi Lancer Evo/3000GT Kan säkert forsätta berätta om drömbilar, vissa kommer man väl ha råd med om ett tag och andra dröjer det längre. Självklart finns det mer och dyrare sånna. Glömde säga att Italienarna kan ju också bygga bilar : ) Utom Fiat förstås
Ford Shelby Mustang Fastback. -67:a. Så outslitlig i linjerna
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!