2860
Sök

En av dom få dagarna det har vart skönt att vara arbetslös

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
Är arbetslös och det har inte alltid vart så roligt när man går hemma varje dag medans de andra jobbar. Men idag måste jag säga att det vart underbart.
Sitter ute på altanen med laptopen och kopplat in utomhushögtalare, solen lyser och jag har en kall öl i handen det kan inte bli mycket bättre.

DFFL
9 020 Inlägg
5 juni 2007
Jag har ungefär samma sak här.
2 veckors semester nu, 26 grader i poolen och 2 flak öl bredvid mig.
Ska bli skönt att ta ett dopp, sticka hem till en kompis och grilla, bli full och sen däcka.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

337 Inlägg
5 juni 2007
FireTraXX skrev:
Jag har ungefär samma sak här.
2 veckors semester nu, 26 grader i poolen och 2 flak öl bredvid mig.
Ska bli skönt att ta ett dopp, sticka hem till en kompis och grilla, bli full och sen däcka.

Va avis man blev nu..

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Kettunen
5 juni 2007
Hehe Jag kan oxå mumsa idag big_smile Är ledig imorgon. ( Jobbar natt ) Så har hela dan på mig jag med wink

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
haha synd att man inte har pool tongue däremot har jag gjort hemmagjod potatissallad och ska grilla lite fläskfilé till de smile

Kettunen
5 juni 2007
FY FAN!! Lyx. Färsk lök i salladen hoppas jag ? tongue

303 Inlägg
5 juni 2007
Jag jobbar å ändå bränt mej som en röööv!  Röd som en.. röd.   Aja.. lugna ner sej i solen wink  Dock har ett par kalla hittat sin väg genom strupen fler än en gång.. å imorn blir de grilla me folk å fä under dagen/kvällen.. Dock nyktert för senare blir de båten å dra upp par finfina fiskar.. Fan så nice big_smile

...fast... arbestlös blir jag 27:e Juli   neutral

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
Kettunen skrev:
FY FAN!! Lyx. Färsk lök i salladen hoppas jag ? tongue

rödlök direkt från baksidan av huset tongue

Sök