Gör Illustrerad vetenskaps IQ-test om du vill att tiden ska rinna iväg lite...Har precis gjort det själv och fick totalresultatet 115 och tillhör kategorin "övernormal", den blonde hårfärgen kanske inte smittat av sig så mkt på skallen
Riktigt kul... Fjunet lyckades med att få 122, vilket tydligen var bättre än de flesta... Bevis? Jajemen... Sparade rapporten, bara att be om den så skickar jag gärna...
Har man ingen karaktär får man skaffa sig levnadsregler!
Mensas test är mkt mkt svårare tycker ja....och kanske stämmer bättre med ens rikiga IQ, eller vad vet jag....är på ett sätt skeptisk till att kunna lista ut folks IQ med bara lite frågor, med ganska roligt tidsfördriv e det ialf
*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*
Omdöme Du verkar vara en person som inte är helt normal alla gånger, men ibland så är du inte alltför rubbad. Om du skärper dig i fortsättningen så finns det nog hopp om din framtid.
Ja där ser man,från "övernormal" till halv-idiot på 10 min hahaha
Du har svarat på ett sätt som gör att du sannolikt är rätt smågalen faktiskt. Ganska ofta råkar du säkert illa ut på grund av detta, och det är absolut välförtjänt.
Du har svarat på ett sätt som gör att du sannolikt är rätt smågalen faktiskt. Ganska ofta råkar du säkert illa ut på grund av detta, och det är absolut välförtjänt.
Fick den ja me
Kika runt på den sidan, finns en hel del skoj faktiskt!
*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*