4161
Sök

Xzound, Bra eller Dåligt?!

1 634 Inlägg
2 februari 2009
#21
Dadde lyser med sin frånvaro... Tror ni han hänger utanför ica och väntar på posten? big_smile Hur gick det då?

Numera Saab 9-5 Aero -00

134 Inlägg
24 juni 2009
#22
Jag har 2x12" Xzound 1000w X-series och dom spelar sjukt bra med tanke på vad dom kostar!!!
Har även flera nöjda polare som kör med samma basar
Kvalitén är det inte heller något fel på

Himma skruare
1 250 Inlägg
29 januari 2011
#23
Ja har kört med 2 stycken 5,25 kit till dörrarna i mina tre 850:is. (Bara flyttat dem vidare)
Har kunnat köra på ganska bra med dem. Dem i bak dörrarna har ju fått jobba i första 850:in. Av någon anledning så blev dem körda på LPF till en början o jag trode jag hade sprängt dem o ja körde så ett tag.
Sen kolla jag inställningarna på steget o körde dem på HPF o dem låter kanon än i dag o det e 3 år sen jag köpte dem..
Men Danmobility finns ju inte mer. Heter www.thansen.dk nu mer..

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar

3 187 Inlägg
29 januari 2011
#24
Gizmo_ skrev:
Ja har kört med 2 stycken 5,25 kit till dörrarna i mina tre 850:is. (Bara flyttat dem vidare)
Har kunnat köra på ganska bra med dem. Dem i bak dörrarna har ju fått jobba i första 850:in. Av någon anledning så blev dem körda på LPF till en början o jag trode jag hade sprängt dem o ja körde så ett tag.
Sen kolla jag inställningarna på steget o körde dem på HPF o dem låter kanon än i dag o det e 3 år sen jag köpte dem..
Men Danmobility finns ju inte mer. Heter www.thansen.dk nu mer..
över ett år gammal tråd....


Himma skruare
1 250 Inlägg
29 januari 2011
#25
BJonsson skrev:
dbjanoz skrev:
BJonsson skrev:
jaha och? förlåt om jag svarade på ett gammalt inlägg då,men då är ju frågan varför sitter du coh läser gamla inlägg? smile
Hehe det finns allt möjligt att gnälla på dett forum. Det finns liknande trådar, de är för gamla, folk ställer nya frågor mitt i en tråd istället för att skapa en egen etc. Vad är det som är så fel med att svara på en gammal tråd? Om nu folk söker på trådar får de kompletterande svar om man fyller i även om det har gått 1år.
håller med! är väl liksom det som är meningen med sökfunktionen! big_smile
Som sakt..
Vad spelar det för roll. Söker folk på Xzound så har jag redan sakt vad jag tycker om sakerna...

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar


Sök