Dumpventil utan TURBO

Ripley333
17 juni 2007 · 638 Inlägg

haha snälla säg att ni skämtar med mig smile

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
Catling Old School Ford
17 juni 2007 · 600 Inlägg

HAHA, det var nog fulast.
vad är coolt med en dump?

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "ELD" (1981)
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
Rickard-v
17 juni 2007 · 2 665 Inlägg

Väx upp!
Har man hört sången från en vr6a då reagerar man inte på tryck o pys från en stressfläkt.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!
Rednik
17 juni 2007 · 304 Inlägg

Jag höll på att dö av skratt när jag hörde den "dumpventilen"

nilbri ST
17 juni 2007 · 121 Inlägg

Speddy_Gonzales skrev:
Tjena, jag och några kompisar undrar om man sätta dumpventil i en bil som inte har turbo, det måste finnas ett sätt att få fram den underbara ljudet utan att ha Turbo. Finns det ingen MÖJLIGHET till de. Om du har råd o tips skriv till mig. Jag måste få fram det ljudet utan spendera tusentals kronor.

Mvh /Speddy_Gonzales

Du kan alltid prova öppet filter så får du pysljud. Kostar inte mycket. lol

90 på 50-väg
http://bubblare.se/movie/ronny_och_ragge4/
Så vaknade jag - så var den dan förstörd
Vallås Locos
17 juni 2007 · 407 Inlägg

Speddy_Gonzales skrev:
Tjena, jag och några kompisar undrar om man sätta dumpventil i en bil som inte har turbo, det måste finnas ett sätt att få fram den underbara ljudet utan att ha Turbo. Finns det ingen MÖJLIGHET till de. Om du har råd o tips skriv till mig. Jag måste få fram det ljudet utan spendera tusentals kronor.

Mvh /Speddy_Gonzales

Jag skulle skratta ihjäl mig åt den löjliga fan som hade en fejk dump. Ungefär lika häftigt som att stoppa in en löskuk i brallan för att se "manligare" ut....Att ni ens kommer på tanken är, ja, löjligt.

Om du nu är ute efter ljudet så mycket så köp dig en billig och pastig dvd i bilen och kör igång någon rulle med bilar som har dump och turbo och sitt och runka till det. Sorry att jag är så otrevlig men så oerhört fånigt förslag enligt mig.

Speddy_Gonzales
17 juni 2007 · 437 Inlägg

Vallås Locos skrev:

Speddy_Gonzales skrev:
Tjena, jag och några kompisar undrar om man sätta dumpventil i en bil som inte har turbo, det måste finnas ett sätt att få fram den underbara ljudet utan att ha Turbo. Finns det ingen MÖJLIGHET till de. Om du har råd o tips skriv till mig. Jag måste få fram det ljudet utan spendera tusentals kronor.

Mvh /Speddy_Gonzales

Jag skulle skratta ihjäl mig åt den löjliga fan som hade en fejk dump. Ungefär lika häftigt som att stoppa in en löskuk i brallan för att se "manligare" ut....Att ni ens kommer på tanken är, ja, löjligt.

Om du nu är ute efter ljudet så mycket så köp dig en billig och pastig dvd i bilen och kör igång någon rulle med bilar som har dump och turbo och sitt och runka till det. Sorry att jag är så otrevlig men så oerhört fånigt förslag enligt mig.

Ett jag TÄNKER ALDRIG köpa en sån fejk grej som den Saber saken. Ska jag köpa turbo bil så blir de en ordentlig bilen inget skit bil eller nått. Sen vet kanske jag sätter turbo i min nuvarnde bil det är sbp som jag har bekymmer med dig.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Crappy_punkrocker
17 juni 2007 · 268 Inlägg

hahaha fan va löjligt...köp en bil med turbo istället!!

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!
fishn
17 juni 2007 · 226 Inlägg

Ah, det lät ju inge vidare =/

Chrom Kapten Långsam
17 juni 2007 · 185 Inlägg

Byt bil mot en som har turbo, något annat alternativ finns inte. Varför man nu skulle vilja höra det där fjärtljudet hela tiden, jag tippar på att det är roligt i ca 2h innan man tröttnar.

Trådskaparens fråga blev besvarad för längesen men det känns som att pajkastningen bara börjat wink

clio_blue
17 juni 2007 · 128 Inlägg

saber-edv är kass.... om du vill ha det riktiga dumpventil ljudet så ska du köpa  Sunami turo noise generator..

---2Fast 2Furious---
Clio V6
Speddy_Gonzales
18 juni 2007 · 437 Inlägg

jag ber domm att stänga ner trådet om den sja spåra igen.  ni som ger mig svar så tackar jag för de

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
response Studerande
18 juni 2007 · 463 Inlägg

Hur jävla många gånger ska folk fråga det här? Är det ett samband mellan att de som vill ha dump utan att ha turbo inte heller kan söka i forumet..?

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
sssvante
18 juni 2007 · 62 Inlägg

Tycker som många andra i tråden att det verkar skit. Hade öppet filter i S40n det tröttnade jag på å slet bort skiten. Pys hit och dit. JOBBIGT, Iallafall efter ett tag

Senast redigerat av sssvante (18 juni 2007)

JonasPLind
18 juni 2007 · 820 Inlägg

Det är ju ungefär lite coolt som att stoppa in en motor från en golf 2a i en Supra...

Mattsvart
18 juni 2007 · 195 Inlägg

wh0re skrev:
Det är ju ungefär lite coolt som att stoppa in en motor från en golf 2a i en Supra...

där gick de för långt

JonasPLind
18 juni 2007 · 820 Inlägg

Mattsvart skrev:

wh0re skrev:
Det är ju ungefär lite coolt som att stoppa in en motor från en golf 2a i en Supra...

där gick de för långt

haha smile kanske det roll

Smoke
18 juni 2007 · 692 Inlägg

nilbri skrev:

Speddy_Gonzales skrev:
Tjena, jag och några kompisar undrar om man sätta dumpventil i en bil som inte har turbo, det måste finnas ett sätt att få fram den underbara ljudet utan att ha Turbo. Finns det ingen MÖJLIGHET till de. Om du har råd o tips skriv till mig. Jag måste få fram det ljudet utan spendera tusentals kronor.

Mvh /Speddy_Gonzales

Du kan alltid prova öppet filter så får du pysljud. Kostar inte mycket. lol

Du får väl ändå inte "pysljud" på en sugmotor bara för att ud har ett öppet filter? Rätta mig om jag har fel men jag har då aldrig hört att det pyser av en sugmotor smile

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
18 juni 2007 · 991 Inlägg

Ibland skull man själv vilja kunna trycka på lås tråd när man inser att ngt spårar ut.. Detta är ett sånt fall..

Senast redigerat av Eliza (18 juni 2007)

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Mattsvart
18 juni 2007 · 195 Inlägg

wh0re skrev:

Mattsvart skrev:

wh0re skrev:
Det är ju ungefär lite coolt som att stoppa in en motor från en golf 2a i en Supra...

där gick de för långt

haha smile kanske det roll

alltså att göra så på en supra tongue big_smile hahaha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang