3660
Sök

MP3: 2007 edition, Garaget.Org hallelujah - ladda ner! (obs, ej hiphop..)

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
21 juni 2007
Haha,grym låt...hamnar i bilen tillsammans med den första

Stolt far till Freddy 18/12-08

Slide in, Burn out
91 Inlägg
21 juni 2007
Najs smile

Vad jag har förstått så finns det fler Garaget.org låtar, vart kan man hitta dom?

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?

Administratör
11 962 Inlägg
21 juni 2007
Willy skrev:
Najs smile

Vad jag har förstått så finns det fler Garaget.org låtar, vart kan man hitta dom?

pUs_-_Garaget_org_(2006).mp3

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
21 juni 2007
Denna låten var grym, refrängen är skitbra smile

blacken
22 juni 2007
pUs skrev:
blacken skrev:
pUs skrev:
Visst. Om du kommer hit och sjunger in refrängen så har vi en deal.

Edit: Men var du fått "afroamerikansk pundardunk" ifrån övergår mitt förstånd.

Kan du inte ens skilja på gammal hederlig, småpatetisk eurodisco a'la Basic Element samt totalt nerrökt, cypress hill-mässig hiphop så ska vi kanske skippa vår lilla collab, trots allt..

cool

Inte bli härsken nu. Jag har ju inte sagt att det är en dålig låt.  Jag tyckte bara att det var en intressant blandning utav olika stilar. Eurodisco är ju en direkt nedstigande "ättling" till vad vi kallade för "tuggummipop". "Afroamerikansk pundardunk" är hiphop.

Ja, men grejen är ju att det finns precis ingen hiphop öht, eller ens spår av hiphop, i den här låten. Så jag förstår inte riktigt var du fick hiphop ifrån?

Okey då, jag kanske var lite vag. Hiphop,rave,house,Rap.och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk.cool
Senast redigerat av blacken (22 juni 2007)

3 113 Inlägg
22 juni 2007
för grym big_smile

Semper Fi

Colaberoende
1 219 Inlägg
24 juni 2007
Inte illa... Du borde kalla dig GORGI !!! ha ha

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
24 juni 2007
Trådstartare
blacken skrev:
pUs skrev:
blacken skrev:

Inte bli härsken nu. Jag har ju inte sagt att det är en dålig låt.  Jag tyckte bara att det var en intressant blandning utav olika stilar. Eurodisco är ju en direkt nedstigande "ättling" till vad vi kallade för "tuggummipop". "Afroamerikansk pundardunk" är hiphop.

Ja, men grejen är ju att det finns precis ingen hiphop öht, eller ens spår av hiphop, i den här låten. Så jag förstår inte riktigt var du fick hiphop ifrån?

Okey då, jag kanske var lite vag. Hiphop,rave,house,Rap.och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk.cool

Varav inga var med i denna låt. Du behöver inte gilla den, men face it, den är varken house, rave, rap eller hiphop..

blacken
25 juni 2007
pUs skrev:
blacken skrev:
pUs skrev:

Varav inga var med i denna låt. Du behöver inte gilla den, men face it, den är varken house, rave, rap eller hiphop..

".och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk."

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
blacken skrev:
pUs skrev:
blacken skrev:

".och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk."

Av dig, men inte av mig. Och inte heller enligt gängse vedertagna & etablerade musiktermer. Läs om, läs rätt.

blacken
25 juni 2007
pUs skrev:
blacken skrev:
pUs skrev:

Av dig, men inte av mig. Och inte heller enligt gängse vedertagna & etablerade musiktermer. Läs om, läs rätt.

Av mig och "x" antal andra. Mycket utav dom sk: "vedertagna och etablerade musikstilarna" från 80: talet och framåt är slöseri med elektroner. Dock icke alla det vill jag poängtera.  Musik ska få din själ att vilja flyga, utan hjälp av illegala eller andra tveksamma substanser. Musiken ska ha en själ, ett liv , inte ett  maskinellt massproducerat  livlöst "dunk dunk". 

music rules!cool

ps: jag har aldrig sagt och tyckt att din truddelutt var och är dålig. Tvärtom den är hyfsad!
Senast redigerat av blacken (25 juni 2007)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
"Musik ska".. right.

Trägnagare
185 Inlägg
26 juni 2007
Riktigt häftig big_smile

All show and no go!

577 Inlägg
25 juli 2007
:cool:Klart 5p ska poppas i bilen, hemmet, vänner & jobbet..cool

/Hedman

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
1 augusti 2007
fan va skön, lite ronny & ragge stuk big_smile

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

39 Inlägg
1 augusti 2007
Mycket bra låt wink Ett måste i sommar"värmen"

//Fredrik

Avstängd
914 Inlägg
1 augusti 2007
Skit bra big_smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

956 Inlägg
29 augusti 2007
störtskön

eldus veldus

Praise the lower'ed
210 Inlägg
30 augusti 2007
helcool big_smile

.. Foppa ..
Mitt Cadillac Custom bygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3863131

Sök