3394
Sök

Hjälp med fälgval efterfrågas!

DKW
197 Inlägg
29 juni 2007
Trådstartare
Många som har bra åsikter smile Man tackar för svaren..

Tror nog de blir de vänstra också, har dock ej sett dem på någon a4 tidigare..

Saabvilde!
1 708 Inlägg
29 juni 2007
Den vääänstra tycker ja ! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Rörpulare
1 453 Inlägg
29 juni 2007
Höger helt klart... Inte många fälgar som slår mängder av svarta ekrar och en schysst krom kant smile speciellt på en audi!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

low profile
253 Inlägg
29 juni 2007
högra e uttjatad! alla har den ju. vänstra e snyggare och få har den.

284 Inlägg
29 juni 2007
Höger.

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

Rörpulare
1 453 Inlägg
29 juni 2007
GTI-95 skrev:
högra e uttjatad! alla har den ju. vänstra e snyggare och få har den.

Men me tanke på hans bil tror ja personligen att de kmr att se tomt ut..Speciellt när man inte har några feta skivor man kan skymta imellan ekrarna

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

3 390 Inlägg
29 juni 2007
Jag måste väl säga vänstra eftersom jag själv har dom på Saaben smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

658 Inlägg
29 juni 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
JoQe skrev:
Har ju själv den till höger fast större men jag tror den vänstra skulle passa din bil bäst.

Så säger du ju bara för att inte mer folk ska ha likadana fälgar som du tongue
Nej men skämtåsido jag tkr också den vänstra, en helt klart mkt snyggare fälg som också är relativt lätt att hålla ordning på.

Kanske ligger lite i det smile Har blivit allt för många som har dom ändå wink Ja, den vänstra är nog lättare att hålla rent, den högra är iaf ett h-vete att tvätta, och ännu värre att torka..

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

4 767 Inlägg
29 juni 2007
Tycker du ska titta vidare.. den högra är så grymt uttjatad.. alla har den, och hur kul är det? Som ace dino ungefär.. det går 13 på dussinet..

Den vänstra tror jag inte passar riktigt på din bil.. Tycker du ska ha svart centrum.

Men det är mina högst personliga åsikter!!

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
29 juni 2007
Vänstra helt klart snyggast

Team Insane Racing

401 Inlägg
29 juni 2007
kolla min bil med ASA (höger bild)  http://www.garaget.org/?car=24637 så du se hur dom ser ut på E36-an, men dom börjar bli för vanliga nu....

LillNaisarn
29 juni 2007
_fillan_ skrev:
Zoltrix skrev:
Den till vänster enligt mig...

säger samma "!

håller med wink

Reparatör
306 Inlägg
29 juni 2007
Höger blir nog snyggast på din bil.

DKW
197 Inlägg
29 juni 2007
Trådstartare
Erick skrev:
Tycker du ska titta vidare.. den högra är så grymt uttjatad.. alla har den, och hur kul är det? Som ace dino ungefär.. det går 13 på dussinet..

Den vänstra tror jag inte passar riktigt på din bil.. Tycker du ska ha svart centrum.

Mvh
Erick

Nee jag vet, inge kul att ha de alla andra har. just därför det är många fälgar jag har valt bort tongue men de vänstra fälgarna har ja aldrig sett på en a4, så vet ej hur det skulle se ut.
Tror dock det kan bli som vissa här säger, att de kan se tomt ut med tanke på de små bromsskivorna.. Men svårt att hitta några snygga svarta som inte e allt för uttjatade , och till vettigt pris big_smile

Va tror ni om dessa istället då?
http://i14.tinypic.com/53ysn4y.jpg
Senast redigerat av zerostyle (29 juni 2007)

3 390 Inlägg
29 juni 2007
zerostyle skrev:
Erick skrev:

Mvh
Erick

Nee jag vet, inge kul att ha de alla andra har. just därför det är många fälgar jag har valt bort tongue men de vänstra fälgarna har ja aldrig sett på en a4, så vet ej hur det skulle se ut.
Tror dock det kan bli som vissa här säger, att de kan se tomt ut med tanke på de små bromsskivorna.. Men svårt att hitta några snygga svarta som inte e allt för uttjatade , och till vettigt pris big_smile

Dom där var ju jävligt läckra ! tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

401 Inlägg
30 juni 2007
dom hade jag satsat på istället....

LillNaisarn
30 juni 2007
dom du funderade på förut såg ut bra men denna tror jag skulle göra sig ännu bättre på din bil smile

38 Inlägg
1 juli 2007
zerostyle skrev:
Erick skrev:

Mvh
Erick

Eller mindre bling och mera race:
http://www.tirerack.com/images/wheels/oz/swap/oz_ultraleggera_mblk_ci3_l.jpg

392 Inlägg
4 juli 2007
Tycker att dom svarta ASA fälgarna är snyggare, men dom andra skulle passa mkt mkt mkt bättre på din bil smile

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök