chipa en sugmotor brukar inte vara så lönt.. ska du trimma så får du bygga turbo lr något på din sugmotor ju..!! inte lönt med bara ett chip.. chipade min peugeot 405 Sri sj tyckte jag inte det gjorde mkt till skillnad.. tyvärr..! men visst det e upp till dej=)
chippet jag köpte till min mi16 var inte för hk, utan det utökade varvstoppet och skulle minska bränsleförbrukningen marginellt, men betalade bara 1500 för mitt
fick lära mig av en som är jävligt kunnig på mi16 att det inte är värt pengarna för att plana och porta heller... i stort sett sa han att ska man trimma ska man antingen hiva i motorn i en 205 eller köpa en annan bil
Buskaz berätta gärna. Har öppet filter och sportavgassystem. Nästa blir att chippa, får 17hk enligt itsfun. vad är vettigare att lägga pengarna på?
extraktogrenrör ger väl nån hk, trimkam t ex. men itsfun vet ja inte om de e så bra, har inte hört så mycke bra om dom, dom flesta gnäller på otrevligt mottagande osv, och dom har ju inga effektkurvor på sina chip så man har ju ingen aning om dom där 17hk verkligen e 17hk