4298
Sök

hur många är singel på garaget ?

1 255 Inlägg
11 september 2007
Louise skrev:
Anubis skrev:
Louise skrev:

Om du ska va sådär jävla negativ kan du ju sticka.. jag skulle helt klart inte sakna dig iaf.. och jag tror jag har stöd av de flesta när jag säger det..

Ok men vadå är de inte menigen att man ska få ge sin åsikt?

Jo visst får du tycka vad du vill.. men allt man tycker måste man inte dela med sig av.. Hur många tror du är intresserade av att läsa "Orka va så här jävla possetiv =/" är det något  du dkulle vilja höra?
inte för detta har med saken att göra.. men men

Det är nog inget ja skulle haka upp mig på iallafall de skulle la inte va värre än o skriva klart man orkar o kan man inte ens ta en sån komentar ska man nog inte ens skriva i ett forum med tanke på att alla tycker olika måste man ju kunna ta vad andra skriver med samma sak om någon tycker något på din bil inte är snyggt blir du as sur o röstar 1a på han då eller bara för att han inte har samma smak o tycke som du?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

196 Inlägg
11 september 2007
Anubis skrev:
Louise skrev:
Anubis skrev:

Ok men vadå är de inte menigen att man ska få ge sin åsikt?

Jo visst får du tycka vad du vill.. men allt man tycker måste man inte dela med sig av.. Hur många tror du är intresserade av att läsa "Orka va så här jävla possetiv =/" är det något  du dkulle vilja höra?
inte för detta har med saken att göra.. men men

Det är nog inget ja skulle haka upp mig på iallafall de skulle la inte va värre än o skriva klart man orkar o kan man inte ens ta en sån komentar ska man nog inte ens skriva i ett forum med tanke på att alla tycker olika måste man ju kunna ta vad andra skriver med samma sak om någon tycker något på din bil inte är snyggt blir du as sur o röstar 1a på han då eller bara för att han inte har samma smak o tycke som du?

Håll dig till ämnet..

654 Inlägg
11 september 2007
Gäller dessa reaktioner det jag skrev eller nått nån annan skrev?!

1 142 Inlägg
11 september 2007
Ja är singel sen 3 år tebax och det är rätt skönt man kan ägna sig åt annat då som t ex segla...de är roligt men börjar sakna de där med att vakna upp bredvid en tjej...skulle vara rätt skönt...får göra någe åt de

196 Inlägg
11 september 2007
Blida skrev:
Gäller dessa reaktioner det jag skrev eller nått nån annan skrev?!

Nej då.. du har inget med saken att göra:P

1 120 Inlägg
11 september 2007
hmm haha i denna tråd vill inte jag ragga som alla bråkar hehe då e jag heller singel haha tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

258 Inlägg
11 september 2007
Den här tråden var väl ingen raggningstråd från början utan bara en tråd om vilka som var singlar o inte, eller?

Sen tror jag att vi konstaterat att det är typ 1000 killar per singel tjej här men att det säkert finns en massa bilintresserade tjejer som bara inte hittat hit än wink

Allt har sin tid i livet o tids nog träffar alla nån smile

"She said its just a car, I said you're just a girl"

2 594 Inlägg
11 september 2007
Trådstartare
kul att se tråden växer och det var mer singlan än jag trodde smile jag tror stenhår på ett garaget love match big_smile kör hårt där ute

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
11 september 2007
garaget love match säger du, då kanske man borde polera spärrskaftet lol

ja, jag vet den var dålig, kunde inte låta bli
Senast redigerat av knohultarn (11 september 2007)

good ´ol chicken

Fordonstekniker
157 Inlägg
11 september 2007
Singel sen 2 Veckor tbx sad
Senast redigerat av Niko_turbo (11 september 2007)

De ska vara mer än det verkar;)

383 Inlägg
11 september 2007
knohultarn skrev:

*LOL* de va ju humor wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

2 594 Inlägg
11 september 2007
Trådstartare
knohultarn skrev:

haha den va bra big_smile

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
11 september 2007
cutlass skrev:
knohultarn skrev:

*LOL* de va ju humor wink

höh, det beror nog på vem du frågar smile

good ´ol chicken

2 Inlägg
12 september 2007
Klart man e singel.... cool

Annars har man ju faan inte råd i ha bilen som hobby... (både tid o pengar menar ja då!) hehe....

Lena Handèn lämnar mig aldrig;)... o "onani e de bästa, för då har du sex mä någon du verkligen älskar!!!"

//Davve83 ;-)

61 Inlägg
12 september 2007
Singel sen ett halv år tbx. riktigt skönt big_smile

196 Inlägg
12 september 2007
Davve83 skrev:
Klart man e singel.... cool

Annars har man ju faan inte råd i ha bilen som hobby... (både tid o pengar menar ja då!) hehe....

Lena Handèn lämnar mig aldrig;)... o "onani e de bästa, för då har du sex mä någon du verkligen älskar!!!"

Haha jag tror nog du allt att saknar riktigt sex ibland:P

845 Inlägg
12 september 2007
JAG är singel sen nån timma tillbaks

1 120 Inlägg
13 september 2007
Jag känner såhär... jag är singel.. men vem vill igentligen ha en tjej som fyller 30 om ett halvår typ.. å radan har en liten dotter??? hmm.. typ ingen.. iaf inget seriöst sad

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Professionell Klåpare
2 Inlägg
13 september 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:
Jag känner såhär... jag är singel.. men vem vill igentligen ha en tjej som fyller 30 om ett halvår typ.. å radan har en liten dotter??? hmm.. typ ingen.. iaf inget seriöst sad

Inget fel på varken ålder eller barn smile Jag kom precis hem från min semester med en tjej, varav halva tiden spenderats med en två- och en fyraåring. Visst äter det en del tid, men det är det väl värt?

Co-Founder SNOWIS Racing - Teori och praktik i fullständigt förvirrad symbios.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
13 september 2007
BMW_Galen_Tjej varför skulle du inte kunna hitta någon?? tror nog att det finns fler som är runt 30 som är singlar och inte har något emot barn.. Jag är singel och så kommer det säkert förbli ett tag.. Träffade faktiskt en här på garaget och vi träffades några gånger och tycker faktiskt om henne, men tyvärr så funkade det inte just nu men vem vet det kanske ändrar sej i framtiden??
Senast redigerat av GurraG (13 september 2007)

Sök