3333
Sök

STULEN: the ONE

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
23 juli 2007
A men va f#n händer i landet?!?! Har man en "bruksbil" pendla till jobbet med så måste några pundare eller annat skum som har tråkigt o kvadda bilen.
Har man en välbehållen bil så är det samma sak o det blir inte bättre om det är en unik bil.
Tändstift i tanken skulle nog vara den bästa antitheif grejen.
Ingen bil men ingen tjuv heller, lite drastiskt kanske wink
Senast redigerat av Grabber (23 juli 2007)

Superstar
511 Inlägg
23 juli 2007
Som tidigare talare... jag lider verkligen med dej. Det e ju inte nån vanlig bil direkt... låter som ett beställningsjobb nästan... hoppas verkligen du kan få tag på den o dom som ligger bakom det. //K

1 150 Inlägg
23 juli 2007
man undrar vad dom tänkt göra med denna bilen ta delar?eller skicka utomlands? knappats nån som tänker åka iden e ju som sagt unik:Shåller ögona öppna!!!

9 108 Inlägg
23 juli 2007
Sanslöst verkligen.. Är ju inte mycket på den bilen som inte går att identifiera ganska enkelt.

Kettunen
23 juli 2007
NÄÄÄÄ FY FAN!!!!!!!! Jag som röstade att du skulle vinna på Powermeet i sisjön =///
Hoppas det löser sig nu

BMW Power
8 Inlägg
23 juli 2007
Sånt här är riktigt illa. Jag vågar knappt köpa större fälgar till min bil för att jag är rädd att bilen står på bromsarna en morgon.
Jag ska hålla ögonen öppna både på gatan och köp/sälj-siter. Hoppas du får tillbaka den, gärna hel också.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
24 juli 2007
illla tråkigt sad lider med dig.. men ska hålla ögonen öppna smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Egen företagare & Flockare
314 Inlägg
24 juli 2007
Det var ju just det. Den är ju mega känd.... Ingen normalt funtad skulle ju sno den för alla vet att delarna skulle gå o identifiera.....osv......... Skumt

Volvo 240 turbo 4 life

1 Inlägg
24 juli 2007
Vi håller koll swe å Dammark. Sänder ut ett MMS till Chafförenra så de vet hur bilen ser ut å om de ser nått..
// Jimmie @ Greenline-styling.

Fartygsingenjör
550 Inlägg
24 juli 2007
Alltså finns inte ord som beskriver dessa människor. Men ett tips är ju att kontakta personalen på öresundsbron, alla färjeterminaler och skicka ut bilder på bilen till dessa då den som sagt sticker ut lite ur mängden. Hoppas verkligen du får tillbaka den i samma skick då bilen är ett riktigt imponerande bygge som inte kan ersättas med pengar.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

343 Inlägg
24 juli 2007
Håller ett vakande öga uppe i piteå..dock tror jag juh inte dom far hit med bilen..

59 Inlägg
24 juli 2007
Detta luktar skumrask..hmmmm

177 Inlägg
24 juli 2007
Fan det är synd att man inte får ha nåt ifred längre!
Hoppas du får tillbaka bilen snart.

BamZe84
24 juli 2007
Tjenare! lider med dig, sånt här är jävligt tråkigt o läsa. Men som alla andra skriver, skicka iväg bilder m.m Hoppas verkligen de löser sig, och skulle du få reda på vem det är, så tveka inte och ta lagen i egna händer ett tag, och ge dem vad dem ska ha, STRYK! Hade inbrott i vår volvo s80, dem sa att innan vi vaknat hade delarna skeppats iväg till andra länder ex polen o de hållet. Så lycka till, hoppas verkligen de löser sig! lider med dig sad / mvh BamZe

1 277 Inlägg
24 juli 2007
Smart att stjäla en så unik bil...
tyvärr är den nog redan slaktad vid detta laget. den går ju inte ens att lacka om. alla känner igen formen på den.
lider med dig..vet att du lagt mycket tid i detta projekt.... hoppas det löser sig!

145 Inlägg
24 juli 2007
Helt otroligt...Håller ögonen öppna i gbg området iaf!

/ Ville

SR20 Spirit
335 Inlägg
24 juli 2007
Jadu undrar hur jävla dum man får vara att stjäla den alltså.. den känns ju igen hur lätt som helst! hoppas dehär löser sig och du får tillbaka snygg 40in smile

Avstängd
653 Inlägg
24 juli 2007
jag blir fan förbannad och ledsen när jag får veta sånt här asså, säkert nån som inte har nån bil o bara njuter av o plocka delarna o sen dumpa "vraket" när dem är klara:( hoppas verkligen dem inte gör några allvariga saker med den! jag ska kolla hela tiden, man ligger ju på vägarna rätt mkt liksom....

Jag har rätt i vad jag än säger.

40 Inlägg
24 juli 2007
Vilka idioter, borde skjutas... Håller ögonen öppna...

OLAGBG
596 Inlägg
24 juli 2007
fy fan sad ska hålla ögonen å öron  öppna här i gbg trakten.. dessvärre lär den ju styckas i bitar.. undra va det e för fånar,... allt e ju unikt på den sad

OLAGBG
VOLVO

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök