3106
Sök

använder ni facebook ?

fritidsforskar
45 Inlägg
6 november 2007
Använder det för gruppernas skull, kan bli bra diskussioner.

119 Hk/Liter
246 Inlägg
6 november 2007
Tänkte inte att jag skulle skaffa en facebook sida.
Likförbannat så gjorde jag en en för att se hur det såg ut..
Och nu så går jag in där en gång om dagen tongue

Move your mind

68 Inlägg
6 november 2007
Reggade mig efter massa mail från kompisar som hade det, men avreggade mig ganska omgående. Rörigare sida får man ju leta efter tongue

Gentlemen Racing Club
155 Inlägg
6 november 2007
Johanna_E46 skrev:
Reggade mig efter massa mail från kompisar som hade det, men avreggade mig ganska omgående. Rörigare sida får man ju leta efter tongue

Kan hålla med om att det finns en väldig massa mer eller mindre irriterande tilläggsapplikationer som inte tillför så mycket mer än för de som vill hitta sätt att döda lite tid. Men dessa behöver man ju inte installera om man inte vill.

Men själva grundidén med att skapa nätverk av sina kontakter är mycket bra. Man hittar folk som man inte sett eller pratat med på jättelänge. Kul och användbart!

3 113 Inlägg
7 november 2007
Jag har ansiktsbok ! big_smile

Semper Fi

470 Inlägg
7 november 2007
Jag med är ganska tidsfördrivade faktist...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

2 600 Inlägg
7 november 2007
är medlem men är sällan in loggad tongue

gör som jag kör gubba racer=)

CarCass
627 Inlägg
7 november 2007
Jag låter det där vara, tog några år av tjat innan jag ens skaffade msn  big_smile

Join the Evolution

10 sec före dig...
540 Inlägg
7 november 2007
Johanna_E46 skrev:

ja jag gick med för att jag fick en massa mail hela tiden.. tänkte om man går med slutar dom komma, men ike, dom blir bara värre när man gått med. men det är någt man kan pilla med när man har tråkigt. finns fan i mobilen också!

nä får ha det för att hålla kontakt med alla kompisar!

1 120 Inlägg
7 november 2007
jaaa d gör jag smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

GirlsGoFast
172 Inlägg
7 november 2007
Jag med, är inne och kollar minst en gång om dagen numera. Tog ett tag innan jag fattade vitsen med Facebook, men nu har jag fått kontakt med massor av folk som jag "tappat" pga av att jag flyttat runt mycket. Bra verktyg för att hålla kontakt med vänkretsen man inte träffar IRL så ofta! smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Herr
1 722 Inlägg
7 november 2007
Jag har:)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

452 Inlägg
7 november 2007
Registerade mig där här om dagen för att checka vad fasiken folket egentligen pratade om.
Idag får jag en förbaskat massa skit mail från facebook och deras menyer är rent mekk.
Ne .. facebook var absolut inget för mig ..

Blir att avregistera sig inom det närmaste .. blä!

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
7 november 2007
Har man tappat kontakten med folk har man gjort det av en anledning, sen efter ett par år inbillar man sig att man faktiskt bara "tappat" dom på vägen. Bullshit, de är bara lättare att inbilla sig att man gillar folk när dom är nog långt borta. Facebook är inte min grej

Signaturtext kan du vara själv!

GirlsGoFast
172 Inlägg
7 november 2007
Flyttar man runt mycket så är det omöjligt att hålla kontakten med alla, även om man vill det. För egen del så har jag bott i 4 olika städer/3 länder de senaster 10 åren.... Då är Facebook ett bra ställe för att hålla sig uppdaterad på sina vänner!

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 297 Inlägg
7 november 2007
Fick en jäkla massa mail om vänner som lagt till en på facebook även fast jag inte hade någon användare. Reggade tillslut och mailspammet började! Skitless då man fick 10-20 mails per dag men jag hittade att man kunde kryssa ur funktionen på att få alla olika mails. Gick några dagar och mailsen ramlade in igen.... Less som fan så tog jag bort mitt acc å skrev in anledningen att jag fick för mycket mails. Stod att man kunde stänga av de vilket jag skrev att jag gjort men blev ändå spammad. Sen dess har jag inte hört av dem något så jag är glad smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
7 november 2007
Inte reggat, fått så mkt "dina vänner söker dig" crap...på nåt psyokologiskt sätt vill jag inte delta när ngn ber mig så mkt tongue

281 Inlägg
7 november 2007
Jodå, där finns man med (Peter Andersson)
Ganska kul ställe att umgås på med vänner och bekanta.

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

Skogenracing.com
154 Inlägg
7 november 2007
Tycker oxå det var rörigt värre från början men efter ett tag fattar man hur det fungerar. Är som sagt mycket skit där men jag har hittat fler gamla kompisar där som man inte har haft kontakt med på länge pga flytt.
Facebook är inte som alla ansra communitys, det är bättre pga att man registrerar sig med sitt namn.

Sök