Lite motorspec skulle vara roligt att veta! Förövrigt ser det ut att bli snyggt, lacka om från vit i framtiden kanske?
Mvh Jimmy
Lite motorspec e lite svårt att skriva för jag vet inte hur långt min budget räcker och vad jag känner för... För det första som ska ske e att den ska lackas om... men visst de kommer nog trilla in lite roliga saker till motorn under tiden..
Det skulle vara roligt om någon skulle vilja photoshopa en bild på 9000 o ser ur den skulle kunna se ut... hör gärna av dig så fall, så skickar jag några bilder....
Det skulle vara roligt om någon skulle vilja photoshopa en bild på 9000 o ser ur den skulle kunna se ut... hör gärna av dig så fall, så skickar jag några bilder....
De var ett tag sen jag höll på men jag kan nog friska upp kunskaperna.
Bilder rakt från sidan, rakt framifrån är mkt smidigare att jobba med "snea" bilder...
Finns några bilder på mina projekt o galleri under övrigt "photoshop" om det någon annan som känner för att photoshopa lite...
En annan vinge skulle sitta fint, typ en talladega vinge
Ja någon sorts vinge blir det. men den skulle vara snygg men inte så vanlig..
Projektet har nu stått stilla i 2 veckor :S på grund ut av tjejer... men jag Har tyvär inte hittat något spec vinge så det blir en hedlig talladaga vinge som ska dit o den ska hämtas nu nästa helg o så blir det nog ett antal timmar slipa av också.. så uppdateringar kommer nästa helg...
Ja då har man i alla fall fått lite tid att vara i garaget... för har vart lite annat att ta han om just nu.. Och så klart har man ju vart på mässan idag med o tittat lite.. men jag har alla fall hunnit med att slipa ner ner motorhuven och även lite på bilen tex. båda fram skärmarna och sidorna bak... och en dörr.. men kanske kommer in lite mer bilder och info under morgondagen...
Ja men då har man vart i garaget igen o fixa lite.. så nu har jag fått ner innertaket och hunnit slipa ner ca: halva karossen och listor o små saker e bort så det e lite svets kvar o kjolpaketet som kommer ta något mycket mar tid att spackla in.. ,
Ja då har man i alla fall hittat en riktigt fint innertak ute på en skrot 1 mil norr om motala.. Kan säga det e inte allt för lätt att hitta ett sådan, nu när det också ska vara med tak lucka o se snyggt ut... men även så kommer det bli låte slipa av i helgen. så jag ska slipa klart det som e på karossen och hinna med att spackla in sidokjolarna.. uppdateringar kommer under helgen..