kimpan_90: Asså de lutar typ mot att behålla orginalet ändå. Den är ju ganska snygg, men torkarmotorn och de kommer ja inte sätta tillbaks. Påtal om BTCC vingen, så kan jag ju säga att allt är ju till salu till rätt pris...
_Spawned_: Kul att höra. Joo de verkar som de blir den ändå.
Original ser nog bäst ut Meen annars kan du köra på den cleana looken, d.v.s utan vinge
Joo ja tror de ja me, fast ja är som ändå lite småsugen på köra utan. Krångligt å sätta tillbaks den ju. ^^
Ser ju ut mer som en vanlig sierra då. Och vem behöver veta att de är en Xr4i? De ska märkas när man gasar, vid ett rödljus eller nåt. Eller så har man vingen.
Kör med orginal. Annars om du kunde ragga tag i en liten stilren läpp till bakluckan? De hade nog vart de stilrenaste och snyggaste! Men jag vet inte. Av den blåa och vita vingen så skulle jag kört med den vita.
Kör med orginal. Annars om du kunde ragga tag i en liten stilren läpp till bakluckan? De hade nog vart de stilrenaste och snyggaste! Men jag vet inte. Av den blåa och vita vingen så skulle jag kört med den vita.
Okej, tack för svaret. Jag vet inte, tycker den ja har nu är nästan för mycke. Den är inte ful men den är ganska stor... Okej. VI får se hur de blir...
Jag går mot dom flesta och säger BTCC-vingen:P tycker den skulle va snygg på bilen! Lite annorlunda, lite "eget" på nåt vis.. För övrigt, grymt jobb du lägger ner!Impad!
-Du blev just omkörd av en tjej-
Sån ska sitta i bakrutan, nån...gång...
Jag går mot dom flesta och säger BTCC-vingen:P tycker den skulle va snygg på bilen! Lite annorlunda, lite "eget" på nåt vis.. För övrigt, grymt jobb du lägger ner!Impad!
Kul att de är nån som verka gilla ideén med BTCC vingen iaf. Joo, lite eget som du säger.
Utan: Clean, mer 2.0 sierra. Dvs sleeper blire då... Särskilt om man turbokonverterar. Orginal: Jaa, en vanlig Xr4i då typ? BTCC vingen. Lite special blire ju då, jag tycker den är snygg. Men vi får se hur de blir som sagt...
Original ser nog bäst ut Meen annars kan du köra på den cleana looken, d.v.s utan vinge
Joo ja tror de ja me, fast ja är som ändå lite småsugen på köra utan. Krångligt å sätta tillbaks den ju. ^^
Ser ju ut mer som en vanlig sierra då. Och vem behöver veta att de är en Xr4i? De ska märkas när man gasar, vid ett rödljus eller nåt. Eller så har man vingen.
Jag vet inte. Ååh. Svårt val de här ju...
Hehe jaa men de är nog de som är tjusningen, folk tror att de är en vanlig sierra, men sen när du drar iväg så blir dom nog förvånade ;P
Hehe jaa men de är nog de som är tjusningen, folk tror att de är en vanlig sierra, men sen när du drar iväg så blir dom nog förvånade ;P
Preciis.
Jajamänsan du Polerat nåt mer under huven? ^^
Nepps inte de. Har varit rätt mycke i skolan nu. Å ikväll har ja vari å jobbat efter skolan i 6.5 timmar... Så jaa. Ska försöka gå ut i garaget å fixa lite snart, känns som de händer lite nu.