I arvidsjaur har de snöat minst! 4 deccimeter idag! min granne har en golf,och mätte snön på taket. Ungefär 4 decci Såg lite jävla ballt ut kanske hinner fixa nå kort och mer snö på g!
Varför heter det "kofångare" när de lika gärna kunnat heta "getfångare" elr "renfångare" ? :P
I arvidsjaur har de snöat minst! 4 deccimeter idag! min granne har en golf,och mätte snön på taket. Ungefär 4 decci Såg lite jävla ballt ut kanske hinner fixa nå kort och mer snö på g!
Kom hem en sväng förbi gården där jag vuxit upp dom första 22 åren.. körde in på gården...och körde fast! Underbart med snö...snart ska skotern fram!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ida eller ikväll kom det en jävla massa snö i uppsala området, snöarfortfarande Jag som ksa köra mercan till lacken i enköping i morrn med sommarsulor på släpkärran och på 740in, bara att köra försiktigt mvh kimpa
här uppe kom det ca 10 cm förra helgen.fick en chock när jag skulle till jobbet i lördags.Men jag har nog aldrig haft så kul på väg till jobbet...ekvationen 10 cm snö + 215 mm sommardäck + 4WD = KUL!! men det försvann,så nu är det bara lite snö kvar på gräsmattor...
snö och kallt är det här.... visseligen så vart det plus grader när det slutader snöade igår ett tag innan det vart minus och kallt så snön "satte" sig lite så nu är det väll bara en 4-5cm kanske
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!