2653
Sök

Era tvångshandlingar?

508 Inlägg
17 juni 2008
jag måste kolla att jag har låst bilen, känna på alla dörrar går säkert 5-6 varv och känner innan jag är nöjd, sen sitter jag hemma och undrar om jag verkligen låste=)

406 Inlägg
17 juni 2008
kolla spisen 2ggr. kolla dörrarna 2ggr osv haha big_smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

551 Inlägg
17 juni 2008
airflow skrev:
Smedhult skrev:
kollar alltid så nycklar, telefon o plånbok är i fickorna, känner efter ofta. alltid jämna tal på stereon i bilen, måste pissa innan man somnar, annars kan man aldrig somna:P vickar växelspaken åt sidorna vid rödljus,

ja de är en del man gör. finns säkert mer saker.

exakt precis vad jag gör också yikes wierd roll

jag måste oxå känna så allt e med.. mobilen måste vara i högra fickan och plånboken i höger bakficka annars hittar jag de aldrig tongue sen kan jag inte svara på första signalen på telefonen wink

Volvo For Life =)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
17 juni 2008
ErskPersk skrev:
etiketterna på snusdosan ska ligga rätt

Samma här tongue

Rock'n Roll

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
17 juni 2008
Låser bilen flera ggr, kollar så jag låst lägenhetsdörren flera ggr, samma på jobb mm...

7 120 Inlägg
18 juni 2008
erixon89 skrev:
mobilen måste alltid ligga i högerfickan med knapparna mot benet

big_smile

Ljuva 90-tal
1 128 Inlägg
18 juni 2008
Rolig tråd. smile

Innan jag går och lägger mig måste jag kolla och känna på husnyckeln flera gånger annars kan jag inte sova.
Riktigt jobbigt. tongue

Nöjeskör närproducerat

190 Inlägg
18 juni 2008
kolla spisen 2 ggr, känna 2 gånger att dörren är låst, kolla att knapplåset är på osv ..big_smile

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

509 Inlägg
18 juni 2008
Får inte köra under bron över e4.an innan morgonnyheterna börjar! smile

1 570 Inlägg
18 juni 2008
Jag önskar jag hade flera tvångstankar så det blev mer ordning på saker och ting smile

Studerande
727 Inlägg
18 juni 2008
ifall jag höger klicker måste jag göra två ggr snabbt. annars mår jag inte bra utav det tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

3 295 Inlägg
18 juni 2008
dubbelkollar dom flesta saker jag gör, sitter och fipplar med srintarna till mitt snapoff nav i bilen hela tiden, mestadels när jag kör. big_smile

Svetsare
3 150 Inlägg
19 juni 2008
Vi har ett fönster i köket med en sorts "hasp", Och när jag ska öppna fönstret och "haspa" det så måste jag stå och rycka i det i några sekunder och se så att det verkligen är fast

Sen måste jag knäcka fingrarna då och då, och då och då måste jag även spänna diverse muskler ryckande tex. vid knävecket (vet inte om detta kommit efter att knät gick ur led), armbågen(fast på insidan), ögat, tårna.

Och när jag låser bilen måste jag först känna på förardörren och sen passargerardörren på samma sida och sen bagageluckan för att sedan gå tillbaka och låsa upp igen och sen låsa igen och sen springa in, innan man får för sig något annat att göra. 

En annan sak jag gör ibland är att liksom fnysa några gånger tyst.

Måste även hålla mobilen i handen och kolla på den efter att jag "slidat" igen den och se så att knapplåset verkligen går i (Nokia N95)   

xD  shit va sjuk i huvet man känner sig xD    finns säkert mer men kommer inte på!

Ps.  måste även känna på låset i ytterdörren några gånger innan jag lägger mig.
Senast redigerat av ZonaX (19 juni 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Svetsare
3 150 Inlägg
19 juni 2008
xXchamXx94 skrev:
ifall jag höger klicker måste jag göra två ggr snabbt. annars mår jag inte bra utav det tongue

LoL  nästan samma här, fast när jag högerklickat måste jag tryck ner vänster knapp typ 4-5 ggr jätte snabbt

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

130 Inlägg
19 juni 2008
erixon89 skrev:
mobilen måste alltid ligga i högerfickan med knapparna mot benet

word:)

Having sex with a pregnant girl is like filling gas into a wrecked car.

27 Inlägg
19 juni 2008
När jag var yngre var tvungn å rätta till mattfransarna på tras mattor, men droppen var när morsan undrade varför jag tog så lång tid på mig i hallen då satt jag och rättade till skosnören så de låg rakt i linje med skorna.. LOL

Men idag är nog det enda att jag måste tvätta bilen 1 gång i veckan !)

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
19 juni 2008
tvätta bilen på torsdagar och alltid kolla så att lås"pinnarna" e nere när ja låser bilen även om de blinkar o när ja låser så måste ja gå tillbaka o kolla de, sen kan ja ta fram nycklarna då o då o trycka på lås abra för att... jobbit som fan..

Inspiration comes standard

195 Inlägg
19 juli 2008
Bump.

Jag har en hel del tvångstankar.

Jag kan till exempel inte sova när TV:n är i standby-läge, så jag går alltid en runda i huset innan jag lägger mig för att kolla så att alla TV-apparater är helt avstängda.

Har också fått för mig att man måste låta mobilen laddas ur helt innan man laddar den igen, kan vara riktigt jobbigt ibland.

Stänger också alltid av datorskärmen när datorn laddar/låser sig, har fått för mig att det går snabbare då.

Sen har jag volymproblemet också, kan inte ha ojämn siffra på TV-volymen. På stereon går det bra med ojämn, men inte på TV. Lite jobbigt eftersom min gamla TV inte har några siffror, utan en "pinne" som visar volymen, se nedan.
http://img357.imageshack.us/img357/1853/dsc01289lb4.jpg
Senast redigerat av Explosiv_Tomte (19 juli 2008)

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

Avstängd
962 Inlägg
20 juli 2008
Måste ha jämn volym på datorn, tex 10, 15, 20, 25, 30 osv... 12, 17, 21 osv funkar inte big_smile

534 Inlägg
20 juli 2008
alexm- skrev:
r-ted skrev:
jag måste tanka när tankmätaren kommer ner mot halvtank... finns inget jobbigare än när tankmätarn kommer ner under halv tank.

där ser man hur olika man kan va, jag tankar alltid fullt och kör sen tills det behövs tankas igen gör mig inget att mätaren är långt ner, brukar få i 55-58L i min 60L tank

tillbka till topic
kollar alltid så jag har med mig nycklar, mobil, plånbok och snus när jag går hemifrån kollar ofta en extra gång innan jag låser dörren så jag inte glömt nåt

Haha same same smile

I do whatever the voices in my head tell me to do!

Sök