Vad sägs om blomsterlandet som ligger vid eurostop? Stor parkering och bra ljus osv... Lite tråkit då det inte funkar så bra å sladda där men skit samma.
Vad sägs om blomsterlandet som ligger vid eurostop? Stor parkering och bra ljus osv... Lite tråkit då det inte funkar så bra å sladda där men skit samma.
Det är nog inte så skit samma då många kommer sladda runt. Blir lätt trångt då.
Kanske bäst att vara på ett ställe där det går att leka för dom som kommer göra det (och det kommer vara några som gör det, oavsett vart vi är).
Blomsterlandet vid marieberg röstar jag för, vid eurostop åker ju polisen förbi även om dom inte fått tips, det händer ju inte allt för ofta vid marieberg.
du anar inte hur grymt sugen jag är på att göra det:P vore lite surt för mig o min licens bara om polisen kom
Kan tänka mig det! mjo ryker licensen direkt om man åker på gatan?
om jag åker med så ryker förmodligen licensen vet inte riktigt te hundra hur det funkar men dumt att riskera..men de vore grymt kul att köra ett race med den:P
Mitt mål blir väl att komma i ett nytt åk till träffen, Saaben ska säljas, ifall jag inte vinner på lotto. Men gud i havet vet vad det blir, det jag känner för den dagen jag får älsklingen såld Men Blomsterlandet @ Marieberg var ju succé förra året så repris på det, iaf för the opening playdate!
...om jag åker med så ryker förmodligen licensen vet inte riktigt te hundra hur det funkar men dumt att riskera..men de vore grymt kul att köra ett race med den:P
Vore ju knasigt galet att riskera sin lincens för att några vill se bilen Skulle aldrig ens överväga de om det handlade om mig.
Mechanimal skrev:
Mitt mål blir väl att komma i ett nytt åk till träffen
du anar inte hur grymt sugen jag är på att göra det:P vore lite surt för mig o min licens bara om polisen kom
om jag åker med så ryker förmodligen licensen vet inte riktigt te hundra hur det funkar men dumt att riskera..men de vore grymt kul att köra ett race med den:P
Känns ju kanske lite onödigt..!
Får hoppas på riktigt fint väder, kanske dax att skapa en tråd med datum och plats i rubriken så folk ser ännu bättre? Karta osv.. Cruising kanske vore något, om den arrangeras BRA.
Känns ju kanske lite onödigt..!
Får hoppas på riktigt fint väder, kanske dax att skapa en tråd med datum och plats i rubriken så folk ser ännu bättre? Karta osv.. Cruising kanske vore något, om den arrangeras BRA.
Ska snicka ihop något efter jobbet imorn, måste bara kontaka lite annat folk om cruising osv osv osv.. men håll koll här i evenemangs delen så drar jag upp en tråd
Ska vi köra cruising tycker jag vi lägger upp en karta här så folk kan ladda ner och skriva ut, eller iaf kika på så personerna i karavanen vet sträckan på förhand.
+ att vi delar ut små miniatyrer, så bilarna i karavanen hålls ihop och kör samma sträcka. Någon som kan ta på sig att fixa tillstånd ?