TyraX skrev:
ÅT HELVETE MED MODERATERNA!!! vafan tänk efter vad i hela Hel.e.e pysslar dom med.. dom har inte haft ett enda rätt..
Arbetslösheten sjunker konstant. Månaderna under hösten har slagit rekord, det har inte arbetats lika många timmar sen 1962 eller nåt sånt. Inte ett enda rätt?
Men men dom som e förmögna ska ha mer och dom som har de sämmre ställt skall få det sämre. Är de rätt?? NEJ..åxå tog dom bort skatterna på hemhjälp som t.ex hembiträde städhjälp mm vilken vanlig svensson har råd å hyra inn sånna??? inte jag i alla fall.
Skatterna är inte borttagna, dom är subventionerade. Och jag förstår inte riktigt vad Svensson har att göra med saken. Är saker alltid bara bra om just Svensson gör det?
de e till bara för att partiet ska slippa undan en massa anklagelser om skattefusk och dyligt..
Japp. Och för att folk inte ska ARBETA svart heller. För att något ska köpas svart måste även någon sälja saker svart. Men det glömmer dom flesta bort, som t.ex du.
och den där pajjasen rainfeldt hur ser han ut.. han springer runt som en yr höna och fattar ingenting enligt min åsikt.¨
Möjligt, men han är i alla fall snyggare än din hantering av svenska språket..
Sedan säger dom att vi skall skaffa MILJÖBILAR och dom e ju jäkligt billiga!?!?!? om du ska ha en som e någe att ha så får du i alla fall hosta upp 2-300 000kr de har vi ungdommar råd med..
Kom igen nu. Nypriset på nya bilar är väl ändå inte de svenska politikernas fel?
Det har även blivit svårare att skaffa ett jobb i dagens samhälle med
Nej, det har blivit enklare.
också har dom dragit inn sjukpenningen för långtidssjukskrivna för då blir ju deras statisyik bättre naturligt vis.
Hur i hela friden kan den bli bättre? En icke sysselsatt person förblir icke sysselsastt. Du blandar ihop alliansen med den gamla såsseregeringen. Dom betraktade aldrig sjukskrivna som arbetslösa. Statistiken blev snygg, men inte så mycket mer.
Nää ÅT HELVETE ME MODERATERNA!!!
NÄÄ OMVAL E DE ENDA RÄTTA OCH LÅT MODERATERNA GÅ MED EN VANLIG SVENSSON LÖN !!!!
Självklart ska vi ha omval, bara för att just du råkar heja på laget som förlorade. Jag förstår dig. Jag skulle gärna se att vi spelade om fotbolls-VM om och om igen ända tills Sverige råkade vinna.