3602
Sök

Poker, några som spelar?

69 Inlägg
2 december 2007
jag spelar varjedag.svenskaspel ,pkr m.m är hyffsad vunnit nåra tu,

U can not kill what u did not create

*BECE**
334 Inlägg
2 december 2007
Får med känslan av att de minskar lite, spelar lite grann. Förlorar mer än vinner, som de flesta:)

Skyracer
917 Inlägg
2 december 2007
volvoh8er skrev:
Hur många av er spelar poker och hur många är duktiga på det?

Spelar med släkten varje gång vi träffas, blir att bära med sig en påse med mynt. smile

Men duktig? Brukar gå jämnt ut i slutändan...

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

454 Inlägg
2 december 2007
Det minskar inte ! som nån ovan skriver så ökar antalet spelare på pokersiterna hela tiden.... dock kommer antagligen trenden avta . ingen vet när

27 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
ryttersson skrev:
Det minskar inte ! som nån ovan skriver så ökar antalet spelare på pokersiterna hela tiden.... dock kommer antagligen trenden avta . ingen vet när

Aa precis. Jag som skrev det. Bara växer och växer.
Boomen kom ju för 4-5 år sedan och har fortsatt att öka under den tiden, inte minskat en enda gång. Lär väl öka nåt år till.

Älska Volvo

10 287 Inlägg
6 december 2007
Svs. NL FR. Satte in 300kr sommaren 2006, aldrig spelat kort förut, aldig tippat eller nåt. Nu är bankrullen på bra precis 52.000:-

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 december 2007
Sharky skrev:
Svs. NL FR. Satte in 300kr sommaren 2006, aldrig spelat kort förut, aldig tippat eller nåt. Nu är bankrullen på bra precis 52.000:-

/Göran

Kan inte du adoptera mig? lol

Ska vara med i en "riktig" turnering nu om nån vecka. Två 10-mansbord och alla lägger in 200kr som insats.
Får se hur bra det går. Är mest med för nöjets skull och inte för pengarnas smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök