någon som har nåra erfarenheter av CDT?n funderar p att stoppa i lite grejer i bilen, och fick nys om CDT verkar vara bra grejer i min ögon, men någon aknske har eller har haft grejer som kan ge ett utlåtande?
Jag har deras HD62-kit fram och EF61 bak. Spelar över förväntan, speciellt om man som jag gillar rock Djupbasen är däremot för mig näst intill obefintlig så "the voice-musik" låter inte lika bra, men iofs så driver jag dom än så länge med HU:n.
Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Jag har en CDT HD12SQ liggandes hemma som jag köpte för ett tag sen. Har ingen bil att sätta i den i än så kan tyvärr inte säga något om deras basar. småkottarna har ju ni andra redan täckt in och gett bra betyg så I rest my case.
någon som har nåra erfarenheter av CDT?n funderar p att stoppa i lite grejer i bilen, och fick nys om CDT verkar vara bra grejer i min ögon, men någon aknske har eller har haft grejer som kan ge ett utlåtande?
Du skall inte köpa deras Classic eller Kama. Det finns mycket bättre alternativ i dem prisklasserna. Som dessutom CDT importören säljer själv. PhoenixGolds RSD t.ex.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
De bättre (=dyrare) serierna från CDT är riktigt trevliga bekantskaper.
Använder just nu själv CDT-ES06+ samt CDT-ES02 i bilen.
Funderar du på att köpa någon av de billigaste, tycker jag också att du ska, precis som jonash säger, överväga att ta en titt på PhoenixGold RSd, som ger mycket välljud för pengarna.
Funderar du på att köpa någon av de billigaste, tycker jag också att du ska, precis som jonash säger, överväga att ta en titt på PhoenixGold RSd, som ger mycket välljud för pengarna.
Japp, på allt
ES är inget kattskit det kan jag säga.
mvh Jonas
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Japp, på allt
mvh Jonas
Som jag förstått det är ES-serien europavarianten av deras HD-serie.
Japp, på allt
mvh Jonas
Det tror jag inte, ES är flera resor värre har jag för mig.
mvh Jonas
Det tror jag inte, ES är flera resor värre har jag för mig.
mvh Jonas
Precis, ES är några strån värre än HD, provade båda kitten i min saab jag hade förut och tyckte klart ES lät bättre än HD, dock lät inte HD alls tokigt och jag har nog svårt att motivera prisskillnaden mellan de två kitten, iaf som de var för några år sen.