Vad gör du på vinter?, åker du skidor och var eller åker du utomland och sola i det värme? jag åkte skidor för 2 år sen innan jul i sälen (dandådalen), 50 meter från backarna, hoppas göra det snart ingen, helt underbar.
Senast redigerat av alain (9 december 2007)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Jodå de blir väldigt mycket skidåkande(twintip) på vintern Finns ju knappt nått roligare att göra när man inte har körkort. Kolla galleri, det finns några bilder där
Bor man i Åre så blir det ganska mycket. Brukar bli två dagar i veckan (när man är ledig mao) Har en vecka där jag bara jobbar tre dagar (i januari någon gång) då blir det mycket bräda!
"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
fast har inte åkt ett skit nu för att de finns ju inge snö men ska snart åka upp till mässlinge till en polares stuga,och då jävla blir det bräda och skoter
I vinter blir det mycket bräda.. Jobbar just nu som aupai ri tyskland och familjen jag jobbar hos har lägenhet/stuga i Schweiz var dom är varje helg.. Ska dit över jul så en del brädåkning blir det ju