har jobbat på som en galning...yr i huvudet som f*n nu efter att ha varit i ett garage som de luktar polyster i som f*n...Men som tur är har de inte krångla någe mycket i kväll...har även lagat ögonlock..men de får ni se bild på i morgon
Plasta fronten nästans klart..imorgon ska jag göra de 100% klart..men polystert hann inte torka före jag gick ifrån garaget
Plocka fram lite verktyg
Fyra högtalar ringar tillverkade...2st 4" och 2st 5,25"
Börja fundera hur de ska bli
Börjat plasta..ska göra andra sidan samt den där sidan klar i morgon..ska bara låta polystret härda
De ser riktigt jäkla bra ut nu!! Jobba på nu vill se mer bilder . Måste säga att tempot rullar på i riktigt bra takt jobba på i samma takt, vill se resultat . Ha de bra //Dennis
De ser riktigt jäkla bra ut nu!! Jobba på nu vill se mer bilder . Måste säga att tempot rullar på i riktigt bra takt jobba på i samma takt, vill se resultat . Ha de bra //Dennis
Tackar så mycket:)jo jag ska försöka uppdatera varje kväll nu en lång tid framöver:)
Han valde själv att vi sku ta bort han. Sen så blev det nån onödig diskussion med en moderator och det slutade med att hans IP adress är nu bannad därifrån