3174
Sök

Need for speed most wanted!

BAAAS SKADAD!! =)
190 Inlägg
24 november 2005
Trådstartare
Någon som har testat detta spel?

Jag har det själv och tycker faktiskt det är riktigt kul. Streetracing, modifiera bilarna, trimma och köra ifrån snutar i extrema sportbilar eller upphottade personbilar. Det är ett hett tips för alla er som har bilintresse och vill leka lite i spelets värld.

dARKiE
5 031 Inlägg
24 november 2005
testa demot idag. tycker det verkade riktigt tråkigt faktiskt:) men det var ju iofs bara ett demo !

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

735 Inlägg
24 november 2005
Synd bara att dom tagit bort driftläget...sad Men för övrigt tycker jag helt klart att det är bättre än underground-serien. Kunde varit lite mer realistiskt iof. En BMW M5 hade inte varit helt fel heller. Men man får väl nöja sig med M3:an

200sx Driver
366 Inlägg
24 november 2005
tobee skrev:
Synd bara att dom tagit bort driftläget...sad Men för övrigt tycker jag helt klart att det är bättre än underground-serien. Kunde varit lite mer realistiskt iof. En BMW M5 hade inte varit helt fel heller. Men man får väl nöja sig med M3:an

En m6a hade också vart lite häftigt smile

-=Nissan 200sx s13 =-

29 Inlägg
24 november 2005
mja jag lirar det på krysslådan smile rätt kul som ett slags rollspel, men när det kommer till bilspel så är det inget som slår forza motorsport på xbox tongue eller jo gran turismo 4 fast det är ju till ps2 tongue

Moderator+
1 081 Inlägg
24 november 2005
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=6710

I denna tråden skrivs det även en hel del om NFS MW, men eftersom den inte handlar om det specifikt så låter jag även denna vara öppen.

mvh

Vem jag?

2 751 Inlägg
25 november 2005
drift finns i spelet eller så kanske finns det bara i Most wanted Black edition

Who Djaa bless no man curse

676 Inlägg
25 november 2005
jag skulle vilja se mer vanliga bilar t.ex nissan primera GT och sunny gti osv osv osv... tycker de e rätt tråkigt att de nästan bara är RIKTIGA racebilar som t.ex imprezan och nu de ännu tråkigare: lamborghini och posche osv. visserligen, de e roliga bilar. men dom blir näst intill fula när du slänger på kjolkit o grejjer. sen ere lite dom har tagit bort från nfsu2 vilket är tråkigt. t.ex driftläget, ändrör, speglar, dörrar, split huv osv osv. sen vore de ballt om man kunde bygga ljud som verkligen funka oxå. t.ex sätter in större basar så basar de hårdare i musiken och att man sedan kan byta musik till sin egna musik som den spelar på spelet. (de kanske går, jag har inte provat)

271 Inlägg
25 november 2005
Man skulle ta och mixa ihopa NFS med Street Legal!
Det hade varit riktigt grymt. NFS stilen när man kör och alla grejer man kan göra i garaget från Street Legal.

Wankel
1 080 Inlägg
25 november 2005
tycker det var jävligt kul, fick hela spelet i förrgår...men som vissa har sagt redan så saknas det några saker, typ drifting och fler delar man skulle vilja köpa...
nfs har aldrig satsat på körkänsla så det hade jag inte väntat mej heller, men det måste inte vara realistiskt för att vara kul...

MDS Västerås

764 Inlägg
25 november 2005
Jag har inte fattat vart man ska in när man ska modda (trimma e.t.c) bilen.....
Senast redigerat av TeQuilla (25 november 2005)

TeQuilla

4 571 Inlägg
25 november 2005
Warcry skrev:
Det hade varit riktigt grymt. NFS stilen när man kör och alla grejer man kan göra i garaget från Street Legal.

streetlegal garaget var ju helt underbart, synd bara att spelet var så buggigt

Evolution
1 627 Inlägg
25 november 2005
Izual skrev:
Warcry skrev:

streetlegal garaget var ju helt underbart, synd bara att spelet var så buggigt

den blandningen skulle nog med rätt person som gjorde den bli underbar

Fäll ner pungen och landa

pimp-in-rby
25 november 2005
n0b0dy_ skrev:
drift finns i spelet eller så kanske finns det bara i Most wanted Black edition

är du säker???för jag har black edition men har inte kommit så långt =/

69 Inlägg
25 november 2005
åker man runt mellan uppdragen som i Nfsu2 eller är det bara att välja ett race i menyn ??

271 Inlägg
25 november 2005
Man kan både åka runt och välja bana från menyn.

2 751 Inlägg
25 november 2005
Ursäkta mig ja menade drag fans med :-(

Who Djaa bless no man curse

27 Inlägg
26 november 2005
jag tycker att det är roligt spel men lite orealistiskt och det tråkigaste me spelet förutom att dom har tagit bort drifftingen är att man kan inte göra lika mycket me bilarna som i undergrund två..

Kasta inte pil i gummibåt

216 Inlägg
27 november 2005
ja har snart klarat det. Ja säger bara att det e skit ball men Undergrund 2 e så fan mycker roligare

313 Inlägg
27 november 2005
TeQuilla skrev:
Jag har inte fattat vart man ska in när man ska modda (trimma e.t.c) bilen.....

Samma som du köper styling i... De gula husen på kartan...

Sök