3346
Sök

Need for speed most wanted!

pimp-in-rby
27 november 2005
Fight_To_Valhall skrev:
TeQuilla skrev:
Jag har inte fattat vart man ska in när man ska modda (trimma e.t.c) bilen.....

Samma som du köper styling i... De gula husen på kartan...

finns typ ingen styling..å inget drift! åt helvete med nfs härefter

71 Inlägg
28 november 2005
enda nackdelen med nfs är egentligen bara att dom aldrig har gjort ett spel med bra grafik..

Väghållningsvåldtagen
195 Inlägg
28 november 2005
Jag har spelat Need for speed ända sedan första spelet som släpptes: Need for speed Road and track. Saken är att need for speed Most wanted INTE är ett spel i underground serien. Dvs. det där att man kan styla är bara en bonus som dom slängt med från underground serien. Istället så faller most wanted under hot pursuit serien (spel nr.4 & 6 tror jag ...) Dvs. Premium bilar som kan uppgraderas.

Tror dock att det kommer att komma ett nytt spel som lutar sig mer åt underground serien, med mera styling och trimmning. Grejen med att göra en "combo" av nfs och street legal är att man måste ju kunna lite om motorer ändå för att få max ur en bil i streetlegal. Dvs. 80% av kundkretsen skulle tycka det är för krångligt. Men som sagt. Mostwanted hör INTE till Underground.

Även en apa kan köra rakt fram med foten nedtryckt.
------------------------------------------------------------
Volvo S40

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 november 2005
va finns de för bilar me?

Bmw osv..

Väghållningsvåldtagen
195 Inlägg
28 november 2005
Deejay_Alive skrev:
enda nackdelen med nfs är egentligen bara att dom aldrig har gjort ett spel med bra grafik..

Kanske det är du som har dålig hårdvara?

Även en apa kan köra rakt fram med foten nedtryckt.
------------------------------------------------------------
Volvo S40

71 Inlägg
28 november 2005
ja visst har jag dåliga grafik kort tongue sitter bara på dubbla geforce 7800GTX i sli mode tongue

71 Inlägg
28 november 2005
ja det klart det gör , allt hänger med , men dom har missat alla detaljer.. dvs. att grafiken inte är bra , så bmw750 , vill du börja diskutera vem som kan mest om datorer så har du nog gått emot fel person , jag har de flesta spel innan dig , jag har ett eget nätverk och kör lite bättre grejer än er windows nördar tongue

40 Inlägg
28 november 2005
Deejay_alive
Skulle gärna vilja veta vad du kör för bil när du har råd att slänga 10000 bara på grafikkort i en dator???

71 Inlägg
28 november 2005
haank skrev:
Deejay_alive
Skulle gärna vilja veta vad du kör för bil när du har råd att slänga 10000 bara på grafikkort i en dator???

10k var lite att ta i , för det kostar dom inte , byggde hela datorn för 14k så det är inte så dyrt , dessutom handlar jag in grejerna till inköpspris eftersom jag bygger och säljer datorer .. jag har en volvo 460GLE
Senast redigerat av Deejay_Alive (28 november 2005)

764 Inlägg
28 november 2005
Som vanligt så börjar det komma ifrån ämnet.....*hehe*
Senast redigerat av TeQuilla (28 november 2005)

TeQuilla

71 Inlägg
28 november 2005
nej vi diskuterade grafiken i spelet..

Carpenter
310 Inlägg
28 november 2005
Ni kan alla jätte mycket om datorer är jätte duktiga på grafikkort!!! (:

Min sn*pp e större än din smile kom igen nu big_smile
Senast redigerat av Delerium (28 november 2005)

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

Carpenter
310 Inlägg
28 november 2005
Visste inte ens att man kunde ha 2 grafik kort samtidigt!!big_smile

Men å andra sidan tappade ja "intresset" för datorer för ett tag sen hehe:)

Nu ska ja installera nfs MW o kolla om man får nån racing känsla, suttit med demot nu ett tag å kört den sura porschen!! (: är liiiiiiite trött på den

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

Administratör
11 911 Inlägg
28 november 2005
Men skärp er. Håller er till ämnet istället för att klanka ned på varandra.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

28 november 2005
Nån som vet var man kan tanka ner spelet? Hela versionen då, Black edition eller vad det heter! Måste ju gå o tanka istället för att skicka upp diverse enkronor ur plånboken?

71 Inlägg
28 november 2005
IceRider skrev:
om du nu inte kan med din egna dator för 14k så tkr ja du ska sälja den å köpa en riktig bil....460gle?

fin liten bil det big_smile

71 Inlägg
28 november 2005
bmw750 skrev:
kan säga att jag är tokfast, det är så jävla bra, men lite halvsvårt..
jo visst kan man ha två kort tillsammans.. men det blir inte nåt bättre för det, utan du får bara en häftigare upplevelse i hjärnan...

märks ju att du vet vad du snackar om tongue "häftigare upplevelse i hjärnan.." ja då är det inte så lätt för dig eftersom du inte har en , frontsidebussen ökas över gpu'n vilket resulterar i högre prestande , men nu ska vi inte ta för mycket för dig , du kanske blir överhettad av all information tongue

764 Inlägg
28 november 2005
Var snälla mot varandra nu o håll er till ämnet.

TeQuilla

71 Inlägg
28 november 2005
men du påstår dig vara så jävla smart , du säljer högtalare och slutsteg men vet inte vad verkningsgrad är , du vet tydligen allt om datorer men vet inte hur SLI funkar *suck* stockholmare , lika körda allihop , meningslösa och tror dom är bäst på allt tongue

71 Inlägg
28 november 2005
bmw750 skrev:
stockholmare?? hmm... ser man på, det var som fan... undrar när jag blev stockholmare... he he...
nä du, det är jag inte, kan säga att jag bor fruktansvärt nära dig... så det är inte så bra att vara så stursk..
o utländsk är jag inte heller för den delen, det har du ju påtalat förut.
nä du, dags att återgå till skolbänken lilla gubben, låt oss vuxna prata ifred.

sen till ditt påhopp om att jag är lev för högtalare o så, ja det är jag, o ja jag vet vad verkningsgrad är, o ja jag är utbildad nätverkstekniker för novell, o ja jag kan datorer...

ja då kan ju du sitta med ditt novell för det är den sämsta skiten som finns , segt och krånglar ALLTID..

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök