2641
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
#481
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

haha okej. 20km/h då. tongue å zickzackar över hela banan. tongue
Nu låter det lite bättre i mina öron!wink Måste ju kunna sitta på taket samtidigt ju!tongue
hehe.. fan va mn ska gå å flirta med tjejer sen. tongue synd att man itne kan skryta om att man e feting bra på att drifta eller har en il med 700000hk som gör 201meter på 0.2 sekunder bara big_smile men får väl slänga in lite don juan så faller dom nog. .p
Haha vem behöver en sån penisförlängare när man har charm o blåa ögon lixom!?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
18 februari 2008
#482
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Nu låter det lite bättre i mina öron!wink Måste ju kunna sitta på taket samtidigt ju!tongue
hehe.. fan va mn ska gå å flirta med tjejer sen. tongue synd att man itne kan skryta om att man e feting bra på att drifta eller har en il med 700000hk som gör 201meter på 0.2 sekunder bara big_smile men får väl slänga in lite don juan så faller dom nog. .p
Haha vem behöver en sån penisförlängare när man har charm o blåa ögon lixom!?big_smile
ja precis. tongue hehe.
ja kan ju bara säga att ja e göteborgare så faller alla pladask. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
#483
Haha jag vill oxå vara Göteborgare!!big_smile Jag får lite omvänd effekt när jag säger att jag kommer från Mantorp...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
18 februari 2008
#484
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
Kommer med supran tongue men blir onödigt att sova på området när mormor har hus i mantorp big_smile
Va!? har du!?tongue Vad heter hon? big_smile Så man vet vem man ska fjäska lite extra för när man delar ut posten så man kanske får en åktur i barnbarnets grymma bil sen...cool
haha behöver väl inte fjäska för mormor för det tongue + mormor tycker jag borde köra etanol pga att det är bättre för naturen.. dom som sover på området missar ju racen i lkpg på kvällen big_smile

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
18 februari 2008
#485
För er som kommer torsdagen så blir det nog race i stan om ni är sugna tongue

1 752 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
#486
Mr_Jetta skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
Kommer med supran tongue men blir onödigt att sova på området när mormor har hus i mantorp big_smile
Va!? har du!?tongue Vad heter hon? big_smile Så man vet vem man ska fjäska lite extra för när man delar ut posten så man kanske får en åktur i barnbarnets grymma bil sen...cool
haha behöver väl inte fjäska för mormor för det tongue + mormor tycker jag borde köra etanol pga att det är bättre för naturen.. dom som sover på området missar ju racen i lkpg på kvällen big_smile
Haha gött då!:DVilken adress bor hon på då?tongue se om jag kan gissa mej till vem det är...smile Race i Lkpg på torsdagskvällen sen asså?

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 februari 2008
#487
har varit idag och ev fått in en kille till med en Mazda rx8...han köper den i april...bad honom ragga brudar med bilar åt oss...hahaha

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 072 Inlägg
19 februari 2008
#488
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Va!? har du!?tongue Vad heter hon? big_smile Så man vet vem man ska fjäska lite extra för när man delar ut posten så man kanske får en åktur i barnbarnets grymma bil sen...cool
haha behöver väl inte fjäska för mormor för det tongue + mormor tycker jag borde köra etanol pga att det är bättre för naturen.. dom som sover på området missar ju racen i lkpg på kvällen big_smile
Haha gött då!:DVilken adress bor hon på då?tongue se om jag kan gissa mej till vem det är...smile Race i Lkpg på torsdagskvällen sen asså?
Linköpings racen brukar ju alltid floppa pga för måna åskådare som ALDRIG fattar att man ska hålla avstånd från banan osv. Tvivlar på att de blir genomförda under Gatebil då det är ännu mer folk! Isf får man nog hålla det rätt så hemligt så man kan begränsa antal pers brevid racet.


1 752 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
#489
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:

haha behöver väl inte fjäska för mormor för det tongue + mormor tycker jag borde köra etanol pga att det är bättre för naturen.. dom som sover på området missar ju racen i lkpg på kvällen big_smile
Haha gött då!:DVilken adress bor hon på då?tongue se om jag kan gissa mej till vem det är...smile Race i Lkpg på torsdagskvällen sen asså?
Linköpings racen brukar ju alltid floppa pga för måna åskådare som ALDRIG fattar att man ska hålla avstånd från banan osv. Tvivlar på att de blir genomförda under Gatebil då det är ännu mer folk! Isf får man nog hålla det rätt så hemligt så man kan begränsa antal pers brevid racet.
Glöm inte att en del utav dom säkert är norrmän med, då blir det ännu svårare!winkbig_smile

Så kan jag säga att jag håller på o fiska efter ett helt gäng med grymma driftingbilar som verkar vara riktigt sugna på o komma! Väntar slutgilltigt svar från dom...så då får ni det inte lätt tjejr!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

282 Inlägg
19 februari 2008
#490
Ja nu e det bara 4månader kvar;)

Skulle tipa på att jag tar häldre en go Köttbit och en kall ÖL istället för något race på torsdagen om jag åker ner dåhmm
Senast redigerat av RS2Micke (19 februari 2008)


1 779 Inlägg
19 februari 2008
#491
RS2Micke skrev:
Ja nu e det bara 4månader kvar;)

Skulle tipa på att jag tar häldre en go Köttbit och en kall ÖL istället för något race på torsdagen om jag åker ner dåhmm
säger som dig.. en öl å en flintastek å lära känna lite folk. smile hade vart så nice ju (= själv funderar ja inte på att åka ner, ja SKA ner. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

?
1 038 Inlägg
19 februari 2008
#492
Race är det fler ggr i veckan i sthlm så de känns som ja hellre mumsar lite grillat kött å snackar med lite nya ansikten, men kommer dock inte göra som Micke och akakaboto, utan de kommer bli fler än en öl big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 779 Inlägg
19 februari 2008
#493
Evo-Danne skrev:
Race är det fler ggr i veckan i sthlm så de känns som ja hellre mumsar lite grillat kött å snackar med lite nya ansikten, men kommer dock inte göra som Micke och akakaboto, utan de kommer bli fler än en öl big_smile
hehe okej de blir nog mer än en öl. big_smile vem vet. kansek en skål räkor å en flaska vitt big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 072 Inlägg
19 februari 2008
#494
akakaboto skrev:
Evo-Danne skrev:
Race är det fler ggr i veckan i sthlm så de känns som ja hellre mumsar lite grillat kött å snackar med lite nya ansikten, men kommer dock inte göra som Micke och akakaboto, utan de kommer bli fler än en öl big_smile
hehe okej de blir nog mer än en öl. big_smile vem vet. kansek en skål räkor å en flaska vitt big_smile
En flaska musöppnare lol


1 752 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
#495
Hehe känns som att dom här 4månaderna bara kommer o flyga förbi!big_smile Hoppas bara att man får ihop bilen lika fort!!tongue Men kommer att bli ordentligt gött med lite grillat,musik o nått gott o dricka iaf!big_smile Bara hoppas på att vi har vädergudarna med oss under helgen!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
19 februari 2008
#496
Kalle_Ponken skrev:
Hehe känns som att dom här 4månaderna bara kommer o flyga förbi!big_smile Hoppas bara att man får ihop bilen lika fort!!tongue Men kommer att bli ordentligt gött med lite grillat,musik o nått gott o dricka iaf!big_smile Bara hoppas på att vi har vädergudarna med oss under helgen!!big_smile
hehe kalle ja kommer ju ner redan torsdag eftermiddag tongue.
och sen nu till elmia kommer jag upp på fredag morgon smile snackade med bosse n idag big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
#497
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Hehe känns som att dom här 4månaderna bara kommer o flyga förbi!big_smile Hoppas bara att man får ihop bilen lika fort!!tongue Men kommer att bli ordentligt gött med lite grillat,musik o nått gott o dricka iaf!big_smile Bara hoppas på att vi har vädergudarna med oss under helgen!!big_smile
hehe kalle ja kommer ju ner redan torsdag eftermiddag tongue.
och sen nu till elmia kommer jag upp på fredag morgon smile snackade med bosse n idag big_smile
Du är så välkommen så!big_smile Kan du komma hit innan om du vill tvätta bilen o så så du imponerar ordentligt på flickorna sen!wink
Härligt!big_smile Ska vi bara hitta ett hotell med då så det blir ordentlig mysfaktor på det sen!big_smile Nån mer som vill vara med i vårat pjamasparty sen under Elmia!?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
19 februari 2008
#498
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Hehe känns som att dom här 4månaderna bara kommer o flyga förbi!big_smile Hoppas bara att man får ihop bilen lika fort!!tongue Men kommer att bli ordentligt gött med lite grillat,musik o nått gott o dricka iaf!big_smile Bara hoppas på att vi har vädergudarna med oss under helgen!!big_smile
hehe kalle ja kommer ju ner redan torsdag eftermiddag tongue.
och sen nu till elmia kommer jag upp på fredag morgon smile snackade med bosse n idag big_smile
Du är så välkommen så!big_smile Kan du komma hit innan om du vill tvätta bilen o så så du imponerar ordentligt på flickorna sen!wink
Härligt!big_smile Ska vi bara hitta ett hotell med då så det blir ordentlig mysfaktor på det sen!big_smile Nån mer som vill vara med i vårat pjamasparty sen under Elmia!?big_smile
hehe aah ja åker väl på torsdag förmiddag eller något smile tvättar den innan ja åker å sen när ja kommit fram big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
172 Inlägg
19 februari 2008
#499
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha gött då!:DVilken adress bor hon på då?tongue se om jag kan gissa mej till vem det är...smile Race i Lkpg på torsdagskvällen sen asså?
Linköpings racen brukar ju alltid floppa pga för måna åskådare som ALDRIG fattar att man ska hålla avstånd från banan osv. Tvivlar på att de blir genomförda under Gatebil då det är ännu mer folk! Isf får man nog hålla det rätt så hemligt så man kan begränsa antal pers brevid racet.
Glöm inte att en del utav dom säkert är norrmän med, då blir det ännu svårare!winkbig_smile

Så kan jag säga att jag håller på o fiska efter ett helt gäng med grymma driftingbilar som verkar vara riktigt sugna på o komma! Väntar slutgilltigt svar från dom...så då får ni det inte lätt tjejr!wink
Bring them on, boys! coolbig_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Cruel
20 februari 2008
#500
jasså gör Anna besök på mantorp? smile
Kul!

Satan vad man längtar till juni av någon konstig anledning....
väntar bara på svar av sponsor i staterna så man kan sätta igång å bygga satan smile
Senast redigerat av Cruel (20 februari 2008)


Sök