3269
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 mars 2008
Nu har jag fått besked om dekalerna...han har varit sjuk men jag ska träffa han nu i nästa vecka så bestäms dekalerna då;)
Och så ligger alla flyers och nyckelband härra...så nu ni,bara hjälpa te och markandsföra oss ute på Elmia!!!!
Ang.hemsidan så ska det göras 2 album...har bara inte haft tid..lite saker här hemma som jag var tvungen fixa med först men nu e det fixat så nu ska jag ta tag i hemsidan cool

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

282 Inlägg
12 mars 2008
theangel6 skrev:
Nu har jag fått besked om dekalerna...han har varit sjuk men jag ska träffa han nu i nästa vecka så bestäms dekalerna då;)
Och så ligger alla flyers och nyckelband härra...så nu ni,bara hjälpa te och markandsföra oss ute på Elmia!!!!
Ang.hemsidan så ska det göras 2 album...har bara inte haft tid..lite saker här hemma som jag var tvungen fixa med först men nu e det fixat så nu ska jag ta tag i hemsidan cool

Tjena Låter ju jätte bra!!!

om du vill kan jag följa med så kan jag ta lite reklamblad??

1 752 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:

Ju fler dessto bättre!big_smile så för min del får du gärna hjälpa oss!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 mars 2008
Nu så e hemsidan uppdaterad...kom inte o begär att de ska ligga i ordning,för de vill helt enkelt inte det..och ni som vill ha in era bilar där..skicka dem via mail...går bara in o plockar från dem jag fått tillstånd av..och för säkerhets skull...kolla att ni finns med:cool:

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 mars 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:

:lol:ska ru te Elmia????där ska jag träffa han....tongue

3 Inlägg
13 mars 2008
theangel6 skrev:
Jag hälsr Pelle Wiggur välkommen in i gänget...nu e det kört för mig...Pelle är en putsnörd,där har ni en bil som glänser konstant...kanske skulle få han putsa på min cool får väl se te att få släktrabatt

Putsnörd jo får väl tacka å bocka för den kommentaren (har väl förtjänat de antagligen), klart du kan få lite släktrabatt kan ju putsa upp kofångarn för en 400 spänn big_smile

My Toyota Is Fantastic

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 mars 2008
Pelle Wiggur skrev:
theangel6 skrev:
Jag hälsr Pelle Wiggur välkommen in i gänget...nu e det kört för mig...Pelle är en putsnörd,där har ni en bil som glänser konstant...kanske skulle få han putsa på min cool får väl se te att få släktrabatt

Putsnörd jo får väl tacka å bocka för den kommentaren (har väl förtjänat de antagligen), klart du kan få lite släktrabatt kan ju putsa upp kofångarn för en 400 spänn big_smile

lollollol...ska skicka brorsan på dig.cool..hm,hur kommer det sig att de grabbsen får en h*tes rabatt o mig jävlas du me???!!!!Vafan,ska skita ner volvon för dig du...roll

3 Inlägg
14 mars 2008
theangel6 skrev:
Pelle Wiggur skrev:
theangel6 skrev:

lollollol...ska skicka brorsan på dig.cool..hm,hur kommer det sig att de grabbsen får en h*tes rabatt o mig jävlas du me???!!!!Vafan,ska skita ner volvon för dig du...roll

Hehe ja darrar i knävecken wink finns ju bara ett problem me din bil, eller som bror din påstår iallafall, han sa iallafall te mig att de inte går å polera på dom fina märkena du har på bilen å de är ett ganska stort problem eftersom dom täcker ganska mycket av bilen. Om det är 100% sant eller inte får du fråga honom om är de inte de så ska jag nog kunna ge den där gamla häcken en rejäl omgång big_smile

My Toyota Is Fantastic

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
15 mars 2008
Pelle Wiggur skrev:
theangel6 skrev:
Pelle Wiggur skrev:

Hehe ja darrar i knävecken wink finns ju bara ett problem me din bil, eller som bror din påstår iallafall, han sa iallafall te mig att de inte går å polera på dom fina märkena du har på bilen å de är ett ganska stort problem eftersom dom täcker ganska mycket av bilen. Om det är 100% sant eller inte får du fråga honom om är de inte de så ska jag nog kunna ge den där gamla häcken en rejäl omgång big_smile

hm...ändå så rekonda han bakspoilern när GGF dekalen kom på och jag har inte hört att dekalerna ska ta stryk av det....du behöver la inte ligga på maskinerna när du polerar min pärla???..behöver verkligen få den skina min lilla sak...vi får ta det på tele du o jag...

3 Inlägg
16 mars 2008
theangel6 skrev:
Pelle Wiggur skrev:
theangel6 skrev:

hm...ändå så rekonda han bakspoilern när GGF dekalen kom på och jag har inte hört att dekalerna ska ta stryk av det....du behöver la inte ligga på maskinerna när du polerar min pärla???..behöver verkligen få den skina min lilla sak...vi får ta det på tele du o jag...

Jo prata med honom idag å de skulle inte va nåt problem så plinga sen så ska vi nog kunna ordna något smile

My Toyota Is Fantastic

1 752 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Balle att det ska bli sämre väder nästa vecka då!sad Jag som var/är så sugen på o sätta på sommardäcken o puttsa upp pärlan ordentligt!big_smile Men men, idag åker nya stereon in iaf! Alltid nått o hurra för!big_smile Har du hört nått mer om dekalerna än Lotta?? Dom stoooora som vi sk ha där bak vettyyyyy!? Snart Elmia vafan!! Måste jalla på honom om dom inte kommit! du måstesäga: Aabbbboooooo! Jagh bihöverr dom därra deckalerna vafan! Måste pimpa min bill vafan! cool

1 779 Inlägg
16 mars 2008
haha kalle du e noooog snögg. =P nån om vet va d kommer vara för väder i jönköping nästa helg eller??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Cruel
16 mars 2008
ja vafan snart elmia smile längtan stiger, bara en del vardagar kvar nu wink

1 779 Inlägg
16 mars 2008
heh gött att man har fått ledig på torsdagn så man kan tvätta upp bilen å småpilla med den hela dagen. big_smile

så hoppas ja ju självklart bilia håller va dom lovat nu.
att bilen kommer till mig igen senast onsdag.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
haha kalle du e noooog snögg. =P nån om vet va d kommer vara för väder i jönköping nästa helg eller??

Höhö jag är snudd på o vara lika snygg som han Fabio!big_smile Vet inte exakt vad det ska bli för väder...men hooppas på solsken iaf!tongue

Cruel
16 mars 2008
akakaboto skrev:
heh gött att man har fått ledig på torsdagn så man kan tvätta upp bilen å småpilla med den hela dagen. big_smile

så hoppas ja ju självklart bilia håller va dom lovat nu.
att bilen kommer till mig igen senast onsdag.

bilia vart?
jobbar själv på bilia på dagtiden wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
17 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
Balle att det ska bli sämre väder nästa vecka då!sad Jag som var/är så sugen på o sätta på sommardäcken o puttsa upp pärlan ordentligt!big_smile Men men, idag åker nya stereon in iaf! Alltid nått o hurra för!big_smile Har du hört nått mer om dekalerna än Lotta?? Dom stoooora som vi sk ha där bak vettyyyyy!? Snart Elmia vafan!! Måste jalla på honom om dom inte kommit! du måstesäga: Aabbbboooooo! Jagh bihöverr dom därra deckalerna vafan! Måste pimpa min bill vafan! cool

Men vafan aboooo:P...skrev ju för ett tag sen o sa te dig brurshan,vi ska träffa han på elmia vafan:cool:...menh att det snöar ute här idag:O...vi får pimpa våra rides på Elmia parkeringen vafan lol..glida runt Jönköping med våra snygga rides cool

GirlsGoFast
172 Inlägg
18 mars 2008
theangel6 skrev:
Men vafan aboooo:P...skrev ju för ett tag sen o sa te dig brurshan,vi ska träffa han på elmia vafan:cool:...menh att det snöar ute här idag:O...vi får pimpa våra rides på Elmia parkeringen vafan lol..glida runt Jönköping med våra snygga rides cool

Vänta bara tills du får se min ride jag kommer med till Jönköping! Du kommer ligga dubbelvikt! lollollol

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 mars 2008
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:

Vänta bara tills du får se min ride jag kommer med till Jönköping! Du kommer ligga dubbelvikt! lollollol

Men anna...du kan få åka i min pimpade ride om du vill...ska bara få i porrbelysningen me wink..grönt neon inne i bilen,har ju porrbelysning under så måste la ha det i me;)....

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 mars 2008
Yo alla!!!
Info inför Elmia..leta efter oss..vi har era nyckelband me;)...vi kommer bära GGF tshirtar..ta med kameror...Kalle o tobbe ska oxå bära dessa o det vill ni bara inte missa:cool:...
Kommer dock kanske inte ta med hotta bil bort te A6 på lördagkväll...beror sig lite på va..har varit ute lekt plogbil här då kommunen inte fattar skicka ut en.....jädrans vad spoilern gick i..men det åter ju att se...om inte annat hittar ni den flashiga bilen på parkeringen vid Elmia..cool

Sök