2222
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 mars 2008
Jag säger välkommen till Biiatchen som joinar oss nu;)...nu grabbar,nu kommer brudarna..känner er snart underlägsna..mohahahaha

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
18 mars 2008
Ni får ta bort mig från deltagarlistan.... Har påpekat detta till damen i fråga som arrangerar detta men inget händer tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
WeDo skrev:
Ni får ta bort mig från deltagarlistan.... Har påpekat detta till damen i fråga som arrangerar detta men inget händer tongue

Det är för att du SKA vara med!wink Du har tyvärr inget annat o välja på...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Jag säger välkommen till Biiatchen som joinar oss nu;)...nu grabbar,nu kommer brudarna..känner er snart underlägsna..mohahahaha

Ja känn dej hjärtligt välkommen! Synd bara att du kommer få vara med om typ den störst Ass-kickningen i ditt liv bara!big_smile

1 779 Inlägg
18 mars 2008
lotta ja ska hjälpa er att ragga upp brudar som ska vara med. tongue kommer skaffa lite namn till helgen. både namn å nummer tongue fast nummrerna e ju mer till mig :d haha

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 mars 2008
WeDo skrev:

lol..om herrn hade kollat så e hans namn för ett bra tag sen borttagen från deltagarlistan..till o med samma dag du sa det du tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 mars 2008
akakaboto skrev:
lotta ja ska hjälpa er att ragga upp brudar som ska vara med. tongue kommer skaffa lite namn till helgen. både namn å nummer tongue fast nummrerna e ju mer till mig :d haha

Yo Aboooo!!!vet väl att du vill ha brudarnas nummer eller!!!!
ska nog se dig i action på elmia,speciellt när du får en sån fin tshirt oxå;)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:

Det är för att du SKA vara med!wink Du har tyvärr inget annat o välja på...tongue

Wedo gubben skyller på en konsert han ska iväg på....ska piska han när jag träffar han nere på Elmia tongue

1 752 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:

Wedo gubben skyller på en konsert han ska iväg på....ska piska han när jag träffar han nere på Elmia tongue

Måtte det vara en jefligt bra konsert isånna fall!tongue Kommer ju faktiskt o vara konsert på Gatebil med! wink

GirlsGoFast
172 Inlägg
18 mars 2008
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
Men vafan aboooo:P...skrev ju för ett tag sen o sa te dig brurshan,vi ska träffa han på elmia vafan:cool:...menh att det snöar ute här idag:O...vi får pimpa våra rides på Elmia parkeringen vafan lol..glida runt Jönköping med våra snygga rides cool

Vänta bara tills du får se min ride jag kommer med till Jönköping! Du kommer ligga dubbelvikt! lollollol

Men anna...du kan få åka i min pimpade ride om du vill...ska bara få i porrbelysningen me wink..grönt neon inne i bilen,har ju porrbelysning under så måste la ha det i me;)....

Kommer inte i min vanliga tjänstebil... winkcool

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 779 Inlägg
18 mars 2008
hehe men ja kommer nog ha tjocktröjan på mig som aklle ska fixa big_smile hahaha..
men du hade väl fixat en dejt till mig lotta _big_smile hahah

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 mars 2008
akakaboto skrev:
hehe men ja kommer nog ha tjocktröjan på mig som aklle ska fixa big_smile hahaha..

Glöm att du får ha på dig tjocktröjan du...tshirten e det som gäller,men du kanske inte vill va me på kvällen sen;)

1 779 Inlägg
18 mars 2008
hahaha klart ja kommer ha på mig era tshirts big_smile msåte ju stödja erat sköna gäng med lätt festaste motorklubblåten tongue

367 Inlägg
19 mars 2008
theangel6 skrev:

åå tackar för den fina vaälkommandet smile hehe hoppas på att det uppsluter fler brudar som vi ska kicka deras ass ist för lilla ponken ska göra det wink hehe

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

367 Inlägg
19 mars 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

Glöm att du får ha på dig tjocktröjan du...tshirten e det som gäller,men du kanske inte vill va me på kvällen sen;)

finns det tröjor att beställa?? ggf?? vart vänder man sig då?? vill köpa allt somd går wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 mars 2008
Biiatchen skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

finns det tröjor att beställa?? ggf?? vart vänder man sig då?? vill köpa allt somd går wink

Vi kommer att ordna så egna SOG tshirtar trycks för dem som vill ha..GGF kläder finns att köpa snart här i sverige..hemsidan kommer upp efter påsk för Svenska GGF och vi väntar svar från en firma som ska göra våra GGF kläder..men så länge kan man beställa från norge,men just nu är deras tryckeri ur funktion:(...Dekaler för GGF kommer finnas på elmia att köpas av oss..GGF tjejer..Så bara kom och köp av oss..ni hittar oss då vi bär GGF tshirtar under Elmia...

Cruel
19 mars 2008
Det verkar ju bli skit väder till elmia sad kom inte ens iväg till mitt ena arbete idag då man var så smart å böt till sommardäck på pendlarbilen, så nu måste man gå till andra jobbet!

någon som vet vad det blir för väder under elmia?

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
19 mars 2008
Cruel skrev:
Det verkar ju bli skit väder till elmia sad kom inte ens iväg till mitt ena arbete idag då man var så smart å böt till sommardäck på pendlarbilen, så nu måste man gå till andra jobbet!

någon som vet vad det blir för väder under elmia?

Lite OT?

Finns massor av andra trådar om Elmia. Redan 90% OT i denna tråden, blir ju spammad i mailboxen trots att jag endast vill ha info om Gatebil 2008. sad

1 752 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Kan vi ju välkomna Heartware Med då!!big_smile hjärtligt välkommen;)

3 390 Inlägg
20 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Måtte det vara en jefligt bra konsert isånna fall!tongue Kommer ju faktiskt o vara konsert på Gatebil med! wink

Klart det är en bra konsert... West Coast Riot i Gbg... Band som NOFX !!!! Millencolin, Lagwagon, Flogging Molly, No Fun at all m.m m.m.... Det säger ju INGEN nej till wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök