2304
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

3 390 Inlägg
20 mars 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Ni får ta bort mig från deltagarlistan.... Har påpekat detta till damen i fråga som arrangerar detta men inget händer tongue

lol..om herrn hade kollat så e hans namn för ett bra tag sen borttagen från deltagarlistan..till o med samma dag du sa det du tongue

MEN aboooooo, jag är ju fortfarande med på första sidan,  bre´... den jag tänkte på Schhyyyyyran !! wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Wedo gubben skyller på en konsert han ska iväg på....ska piska han när jag träffar han nere på Elmia tongue

Måtte det vara en jefligt bra konsert isånna fall!tongue Kommer ju faktiskt o vara konsert på Gatebil med! wink

Klart det är en bra konsert... West Coast Riot i Gbg... Band som NOFX !!!! Millencolin, Lagwagon, Flogging Molly, No Fun at all m.m m.m.... Det säger ju INGEN nej till wink

Låter ju faktiskt inte helt galet!big_smile fast jag ska åka o se Flogging Molly den 10/5 i Lund istället;) Måste ju planera liiite va!?winkbig_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
22 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Måtte det vara en jefligt bra konsert isånna fall!tongue Kommer ju faktiskt o vara konsert på Gatebil med! wink

Klart det är en bra konsert... West Coast Riot i Gbg... Band som NOFX !!!! Millencolin, Lagwagon, Flogging Molly, No Fun at all m.m m.m.... Det säger ju INGEN nej till wink

Låter ju faktiskt inte helt galet!big_smile fast jag ska åka o se Flogging Molly den 10/5 i Lund istället;) Måste ju planera liiite va!?winkbig_smile

Jooo, sant... Fast det är NOFX som är den absolut största anledningen till att jag åker dit... Sen missa jag skriva Bad religion wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

neckwomen_88
23 mars 2008
Fick ni fram några tröjor till elmia sen??

höll utkik efter allt som rörde både GGF och Gatebil men såg tyvärr inget alls sad såg Mantorps montoer dock!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 mars 2008
neckwomen_88 skrev:

höll utkik efter allt som rörde både GGF och Gatebil men såg tyvärr inget alls sad såg Mantorps montoer dock!

Vi har sprungit runt Elmia i över 6 timmar i fredags..och folk såg oss..hahaha..speciellt tobbe i lördags när han hade Girls go fast tshirt och ett rosa linne över...folk bara vände sig om....så vi skrattade..sen var vi uppe på A6 parkeringen med o sprang o där hittade några oss...
Men vad folk det var överallt..men vi har verkligen haft kul och flyers har delats ut i alla håll o kanter...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
23 mars 2008
theangel6 skrev:
neckwomen_88 skrev:

Vi har sprungit runt Elmia i över 6 timmar i fredags..och folk såg oss..hahaha..speciellt tobbe i lördags när han hade Girls go fast tshirt och ett rosa linne över...folk bara vände sig om....så vi skrattade..sen var vi uppe på A6 parkeringen med o sprang o där hittade några oss...
Men vad folk det var överallt..men vi har verkligen haft kul och flyers har delats ut i alla håll o kanter...

vadå för flyers ??? wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 mars 2008
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
neckwomen_88 skrev:

vadå för flyers ??? wink

lol..säger han som vet...för hans bil e med på flyern...men skulle dock inte få va det när mannen drog sig ur Gatebilsgrejjen.....tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
Kan vi ju välkomna Heartware Med då!!big_smile hjärtligt välkommen;)

cool...välkommen in i vårt galna gäng...dom som var på Elmia vet ju vad vi gör med våra deltagare...mohahahahaha:lol:

1 779 Inlägg
23 mars 2008
vad menar du nu lotta???

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 mars 2008
akakaboto skrev:
vad menar du nu lotta???

Fy satan att vi inte hann fota dig...lagt upp den här lite snyggt roll

1 779 Inlägg
23 mars 2008
hehe vadå? ja föstår inte va du menar? hände de något kul med mig tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 mars 2008
akakaboto skrev:
hehe vadå? ja föstår inte va du menar? hände de något kul med mig tongue

Finns vart fall på foto när du och Kalle bär girls go fast tshirtar...ska be om dem och lägga upp dem här jag tongue

1 779 Inlägg
23 mars 2008
haha aah gör de big_smile

Masterworks
23 mars 2008
Kan ni inte lägga upp bilder på flyers och dekaler här så man får se dom?  smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 mars 2008
Masterworks skrev:
Kan ni inte lägga upp bilder på flyers och dekaler här så man får se dom?  smile

Tyvärr måste jag säga när det gäller våra dekaler,Pierre som skulle ha med sig dom ner fick snällt istället åka till sjukhuset men nu är dekalerna på väg på posten=)ska se om vi lägga en länk till flyers så ni får se dem big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 mars 2008

neckwomen_88
24 mars 2008
hoppas det gick väl för pierre sen. Vart delade ni ut dom här? och delades dom bara ut på fredagen eller?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 mars 2008
neckwomen_88 skrev:
hoppas det gick väl för pierre sen. Vart delade ni ut dom här? och delades dom bara ut på fredagen eller?

Vi delade ut dem både fredag o lördagen..Mantorp delade ut dem så långt deras räckte tongue

367 Inlägg
24 mars 2008
theangel6 skrev:
neckwomen_88 skrev:

Vi delade ut dem både fredag o lördagen..Mantorp delade ut dem så långt deras räckte tongue

jag fick oxå några flyers å delade ut dom på mässan samt hemma i hbg smile fick dom utav louise wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 mars 2008
Biiatchen skrev:
theangel6 skrev:
neckwomen_88 skrev:

jag fick oxå några flyers å delade ut dom på mässan samt hemma i hbg smile fick dom utav louise wink

Fick du slaget om Gatebils flyers???Jag vet att Louise delade ut GGF flyers...jobba på tjejen....fler deltagare vill vi ha!!!!Tjejer dock helst
Nu finns det foton på grabbarna då de snällt bär GGF tröjor..kommer lägga in dem på hemsidan för dem som vill se hur Kalle o Tobbe såg ut under elmia....

Sök