2649
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 mars 2008
Nu kommer jag in och säger välkommen till Babyliten!!!!!
Nu grabbar...tjej listan ökar!!!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 072 Inlägg
GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
sik skrev:
Flyern Såg bra ut!

Dom är verkligen jättefina!!!!!Folk kom fram till o med och frågade efter en flyers tongue

3 390 Inlägg
25 mars 2008
theangel6 skrev:
http://chrizz.nu/slagetflyer_final.jpg

OJ vad snygg... men vem är hunken som sitter bredvid någon grön saab ??? wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
Ja du Wedo...din Saab o du e med..du som inte ens e med i slaget om Gatebil...

Nu vill jag veta hur många bilar som kan tänkas bära reklamen för slaget om Gatebil över hela sidorna????RS2Micke vet jag erbjudit sig och kommer få sin bil gjord....fler????Era bilar kommer bokas in för att göra det på..hos Phatdesign om ni inte kan göra det själva...så snabba svar vill jag ha för att kunna meddela Pierre..och våra förslag på dekaler är på väg nu,så fort jag fått dem så får ni rösta fram en och så kör vi på den...

33 Inlägg
25 mars 2008
Vad talar vi ungefär för pengar ? för dekaler mm !?

Livet ska levas på bredden !

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
25 mars 2008
theangel6 skrev:

Nu vill jag veta hur många bilar som kan tänkas bära reklamen för slaget om Gatebil över hela sidorna????RS2Micke vet jag erbjudit sig och kommer få sin bil gjord....fler????Era bilar kommer bokas in för att göra det på..hos Phatdesign om ni inte kan göra det själva...så snabba svar vill jag ha för att kunna meddela Pierre..och våra förslag på dekaler är på väg nu,så fort jag fått dem så får ni rösta fram en och så kör vi på den...

Var ligger Phatdesign?
Jag antar att dekalerna är lätta att ta bort utan att lacken hänger med?
Kostnad?
När ska dekalen sättas på?
Hur kommer den se ut? Vill ju inte ha en clownbil... smile
Senast redigerat av TCG (25 mars 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
TCG skrev:
theangel6 skrev:

Var ligger Phatdesign?
Jag antar att dekalerna är lätta att ta bort utan att lacken hänger med?
Kostnad?
När ska dekalen sättas på?
Hur kommer den se ut? Vill ju inte ha en clownbil... smile

Phat design ligger i Solna och dit måste tid bokas.Reklamdekalerna kommer inte kosta er något mot villkoret att de sitter på bilarna fram te Gatebil.Det är stor text med webadressen på..vad jag vet ska de gå i gult och svart..dekalerna går att ta bort med värmepistol och ska inte lämna några som helst märken efter sig.Så fort som möljligt ska de på för att synas ute i trafik....
Jag får hem dekaler som en ska väljas ifrån som ALLA ska köra in med te slaget om Gatebil.Men de sätts på sidorutorna bak...
Funderar på om vi ska be om dekaler för bakrutor som reklam,men nu är det hela bilar som går först i sponsringen!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
JRudin skrev:
Vad talar vi ungefär för pengar ? för dekaler mm !?

Prislistan hittar ni på första sidan vad det kostar att delta i slaget om Gatebil...Deklaernas pris väntar jag svar på...då vi ska välja en först...reklambilarna får sina gratis...

1 779 Inlägg
25 mars 2008
lotta din potta du vet att ja ställer upp.. och för att lämna in min bil behöver de nog bli en snöfri helg. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
akakaboto skrev:
lotta din potta du vet att ja ställer upp.. och för att lämna in min bil behöver de nog bli en snöfri helg. big_smile

Vi försöker få till det till den 19 april,bara hoppas på att Pirren kan då...vi har så många träffar vi ska infinna oss på och Kalle har ju inte fått ordning på sin buckla än...*fnissar högt*...nu verkar det som det är 3 bilar som ska in...fler som ska ha reklamdekal på sin????

Fotograf
1 000 Inlägg
25 mars 2008
hallå Lotta! hur gåre med evenemangen?

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
Ranoshka skrev:

cool...det går bra faktiskt..så många träffar inbokade bara tongue..men nu i veckan kommer äntligen dekalerna så då e det bara välja...sen har vi bilar som ska upp te Stockholm för få på de stora dekalerna..sen kollar vi upp te dem som bara ville köra reklam i bakrutan..men först ut går helbilarna som ska in..

Fotograf
1 000 Inlägg
25 mars 2008
theangel6 skrev:
Ranoshka skrev:

cool...det går bra faktiskt..så många träffar inbokade bara tongue..men nu i veckan kommer äntligen dekalerna så då e det bara välja...sen har vi bilar som ska upp te Stockholm för få på de stora dekalerna..sen kollar vi upp te dem som bara ville köra reklam i bakrutan..men först ut går helbilarna som ska in..

skönt o höra det!!  hhaha va bra med att dekalerna e klara!! hur stor kommer va dekalen på bakrutan?

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
Ranoshka skrev:
theangel6 skrev:
Ranoshka skrev:

skönt o höra det!!  hhaha va bra med att dekalerna e klara!! hur stor kommer va dekalen på bakrutan?

jaha du...vanliga mått för en bakruta????..dom ska ju synas...så min bil e helt utesluten..damn,jag ville ha min fixad oxå men har reflexen som sitter på och bakrutan e en döskalle och den syns knappt för den "lilla" vingen jag bär....hahahaha

Fotograf
1 000 Inlägg
25 mars 2008
theangel6 skrev:
Ranoshka skrev:
theangel6 skrev:

jaha du...vanliga mått för en bakruta????..dom ska ju synas...så min bil e helt utesluten..damn,jag ville ha min fixad oxå men har reflexen som sitter på och bakrutan e en döskalle och den syns knappt för den "lilla" vingen jag bär....hahahaha

jaha okej! då är den stor:D!.. ukaj ukaj! du får väll tvätta din bil o fixa dekalen big_smile

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 752 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

Vi försöker få till det till den 19 april,bara hoppas på att Pirren kan då...vi har så många träffar vi ska infinna oss på och Kalle har ju inte fått ordning på sin buckla än...*fnissar högt*...nu verkar det som det är 3 bilar som ska in...fler som ska ha reklamdekal på sin????

Nu tycker jag att du börjar bli lite vrång...tongue Men lär ju bli fetingnajs med dekalerna sen iaf!! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
25 mars 2008
ni ska bara veta hur go kalle e att sova med big_smile *FnizZ* kramar på dig

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
ni ska bara veta hur go kalle e att sova med big_smile *FnizZ* kramar på dig

*Saknar dig redan massor min stora krambjörn!* big_smile Hihi

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 mars 2008
3 bilar rullar in till Phatdesign den 18:e april..ska bli kul och se hur de bilarna ser ut sen när de fått på sina stora dekaler cool

Sök