3027
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

Cruel
27 mars 2008
Om det behövs fler reklambilar kan jag bära det på min men då vill jag helst ha den skickad till mej så får rekondavdelningen på mitt jobb sätta dit den, annars ställer jag gärna upp som sagt.

mvh Cruel
Senast redigerat av Cruel (27 mars 2008)

367 Inlägg
27 mars 2008
jag ställer lätt upp på att bära en massa reklam jag med smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 mars 2008
Tar ni då och kör reklam hela bilarna????då menar jag hela sidorna....får förslag via mail hur de kommer se ut..men texten kommer bli typ"Kom med din bil...joina oss Mantorp Gatebil 2008 27-29 juni + webbadressen....vad tycks om den texten????Maila era dresser så ska jag be Pirren fixa till era två bilar...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Your Dream My Reality
219 Inlägg
27 mars 2008
Ska man ha dekal med eller e det bara i reklam syfte?
Jag kan ha dekal på min med helt lugnt. (om ni vill det) Göra lite reklam på västkusten smile

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 mars 2008
Tobbe87 skrev:
Ska man ha dekal med eller e det bara i reklam syfte?
Jag kan ha dekal på min med helt lugnt. (om ni vill det) Göra lite reklam på västkusten smile

Nu gör vi i reklamsyfte tongue..men när det e dags för Gatebil så kommer alla bilarna bära dekaler som man betalar en summa för men det är för Mantorp Parks personal kommer släppa in dessa bilarna och visa upp till vårat område...SOG har fått stor plats och bilarna kommer radas upp...

4 670 Inlägg
27 mars 2008
är ni väldigt osäker hur det kommer bli med gatebil! min har börjat strula en jävla massa så kan vara så illa att jag inte hinner till gatebil sad allt beror på vad som är trasigt och va de kommer kosta!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 mars 2008
mickius skrev:
är ni väldigt osäker hur det kommer bli med gatebil! min har börjat strula en jävla massa så kan vara så illa att jag inte hinner till gatebil sad allt beror på vad som är trasigt och va de kommer kosta!

Vi e inte osäkra...vi har fått våra platser klara och vi har även personal från norska Gatebil med oss nu....hoppas du hinner få din bil klar och att det inte rinner iväg allt för mycket i pengar sad

4 670 Inlägg
27 mars 2008
theangel6 skrev:
mickius skrev:

Vi e inte osäkra...vi har fått våra platser klara och vi har även personal från norska Gatebil med oss nu....hoppas du hinner få din bil klar och att det inte rinner iväg allt för mycket i pengar sad

haha skrev visst fel wink skulle vara jag är väldigt osäker tongue

jo men vet i fan troligtvis har både topplockspackningen och oljepumpen gått igår sad Mycket jobb och mycket pengar som går åt skogen!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 mars 2008
mickius skrev:
theangel6 skrev:
mickius skrev:

haha skrev visst fel wink skulle vara jag är väldigt osäker tongue

jo men vet i fan troligtvis har både topplockspackningen och oljepumpen gått igår sad Mycket jobb och mycket pengar som går åt skogen!

men vad tråkigt att höra sad hoppas det löser sig

282 Inlägg
27 mars 2008
theangel6 skrev:
3 bilar rullar in till Phatdesign den 18:e april..ska bli kul och se hur de bilarna ser ut sen när de fått på sina stora dekaler cool

ja vi kan ju plåta bilarna när dom e klara så folk får se.. någon som har en bra kamera och som känner sig sugen på att fota bilarna i stockholm då *L*

367 Inlägg
28 mars 2008
theangel6 skrev:
Tar ni då och kör reklam hela bilarna????då menar jag hela sidorna....får förslag via mail hur de kommer se ut..men texten kommer bli typ"Kom med din bil...joina oss Mantorp Gatebil 2008 27-29 juni + webbadressen....vad tycks om den texten????Maila era dresser så ska jag be Pirren fixa till era två bilar...

jag e på lätt smile vore najs detta smile count me in tiger wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 mars 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
3 bilar rullar in till Phatdesign den 18:e april..ska bli kul och se hur de bilarna ser ut sen när de fått på sina stora dekaler cool

ja vi kan ju plåta bilarna när dom e klara så folk får se.. någon som har en bra kamera och som känner sig sugen på att fota bilarna i stockholm då *L*

cool..Kalle får ta med sin kamera...han e jätteduktig på att fota...eftersom vi är 5 bilar uppe i Stockholm så e det klart vi fotar dem och lägger ut fotona på hemsidan så alla kan se dem tongue...att jag e nervös för att tejpa upp min bil...hoppas det blir snyggt då jag anmält bilen till olika bilutställningar tongue..men det ska tydligen inte vara någon fara för mina dekalreflexer så jag hoppas det e sant...damn vad jag kommer bli arg annars..roll

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
28 mars 2008
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:

cool..Kalle får ta med sin kamera...han e jätteduktig på att fota...eftersom vi är 5 bilar uppe i Stockholm så e det klart vi fotar dem och lägger ut fotona på hemsidan så alla kan se dem tongue...att jag e nervös för att tejpa upp min bil...hoppas det blir snyggt då jag anmält bilen till olika bilutställningar tongue..men det ska tydligen inte vara någon fara för mina dekalreflexer så jag hoppas det e sant...damn vad jag kommer bli arg annars..roll

Jo, det är väl lite det som oroar... att man inte ska få bort dekalen...
Sedan är ju resan till Sthlm(50-60mil) lite motig att göra på arbetstid.

Well, well, verkar som ni fått gott om dekalbilar redan. Ser fram emot bilderna på dem! smile

282 Inlägg
28 mars 2008
Ja du att få bort de blir en annan 5a*L*

ska starta bilen i morgon hoppas de lirar nu men borde inte vara några problem. någon som vet om bilen går igen bes med den fronten jag har? vet inte om förra ågaren  hade börjat kapa den innan bes =/

hur länge blir alla kvar i stockholm? vilka 5 bilar är de som kommer?

Cruel
28 mars 2008
RS2Micke skrev:

ska starta bilen i morgon hoppas de lirar nu men borde inte vara några problem. någon som vet om bilen går igen bes med den fronten jag har? vet inte om förra ågaren  hade börjat kapa den innan bes =/

Borde inte vara några problem att besikta då kompisen alltid besiktar med fronten av så ska väl inte vara några större problem.

//Cruel

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 mars 2008
RS2Micke skrev:

Ja du...jag ska tatueras oxå innan jag drar hem men vi blir där några timmar vart fall tror jag..hihihi..det blir min,Kalles,Tobbes och belsebub87 som kommer upp...din e dock nr 5...men sen har vi våra gulliga andra deltagare som får sina skickade via post cool...vi kommer synas tack vare er!!!!!Ni ska ha så mycket tack för att ni ställer upp med era bilar och hjälper mig & Kalle...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 mars 2008
TCG skrev:
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:

Jo, det är väl lite det som oroar... att man inte ska få bort dekalen...
Sedan är ju resan till Sthlm(50-60mil) lite motig att göra på arbetstid.

Well, well, verkar som ni fått gott om dekalbilar redan. Ser fram emot bilderna på dem! smile

cool...skulle haft några fler bilar som ville ha stora dekaler...nu har vi bilar i Helsingborg,Laholm,Örebro,Göteborg,Stockholm,Mantorp,Boxholm,Enköping...o det borde synas???
Senast redigerat av theangel6 (28 mars 2008)

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
28 mars 2008
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:

Ja du...jag ska tatueras oxå innan jag drar hem men vi blir där några timmar vart fall tror jag..hihihi..det blir min,Kalles,Tobbes och belsebub87 som kommer upp...din e dock nr 5...men sen har vi våra gulliga andra deltagare som får sina skickade via post cool...vi kommer synas tack vare er!!!!!Ni ska ha så mycket tack för att ni ställer upp med era bilar och hjälper mig & Kalle...

Tatuering av Gatebil samt GGF loggor? wink

282 Inlägg
29 mars 2008
sååå då har man fått igån bilen då*L  men  hatar ordet MEN  har fått problem med att det verkar läcka soppa någonstans vid spridarna så nu blir de att fin lira lite så jävla skönt att hör ljudet från lilla bettan*L*  åå vad jag längtar efter vår nu..'

haha fick använda torkarna för att se ut för den va så j*vla damig*L någon som har en dammig bil mer en jag här hoppas de?=/big_smile
Senast redigerat av RS2Micke (29 mars 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 mars 2008
TCG skrev:
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:

Tatuering av Gatebil samt GGF loggor? wink

tongue...det vore nåt du...men den iden tror jag faktiskt jag skuttar roll...får bli nåt mer "vanligt"..skrattar

Sök