3021
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

?
1 038 Inlägg
30 mars 2008
theangel6 skrev:
cool...skulle haft några fler bilar som ville ha stora dekaler...nu har vi bilar i Helsingborg,Laholm,Örebro,Göteborg,Stockholm,Mantorp,Boxholm,Enköping...o det borde synas???

Då galanten sagt upp sig igen så blir de till att ställa på evon nu, behöver ni en till bil till Phatdesign den 18:e aprilså kan ju ja ställa upp smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 mars 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
cool...skulle haft några fler bilar som ville ha stora dekaler...nu har vi bilar i Helsingborg,Laholm,Örebro,Göteborg,Stockholm,Mantorp,Boxholm,Enköping...o det borde synas???

Då galanten sagt upp sig igen så blir de till att ställa på evon nu, behöver ni en till bil till Phatdesign den 18:e aprilså kan ju ja ställa upp smile

cool...Nice Danne...vår lista ökar...vi ska försöka se te att vara uppe i Stockholm te 09.30 hade vi tänkt och att vi möts nånstans innan och sedan rullar in våra bilar lite snyggt tongue...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

?
1 038 Inlägg
30 mars 2008
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

cool...Nice Danne...vår lista ökar...vi ska försöka se te att vara uppe i Stockholm te 09.30 hade vi tänkt och att vi möts nånstans innan och sedan rullar in våra bilar lite snyggt tongue...

Aha, läste dit pm innan big_smile jo de blir perfekt de smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
31 mars 2008
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Aha, läste dit pm innan big_smile jo de blir perfekt de smile

lol...japp jag såg det jag me att jag fått pm från dig roll...

1 752 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Fan vad kul o se att det är så många som vill vara med o hjälpa oss höjja upp den här träffen i träffen!big_smile Kalasstort tack till alla er verkligen!!smile O självklart så tar jag med mig kameran o linar upp alla lite snyggt så lägger vi upp bilderna på hemsidan sen! big_smile

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
31 mars 2008
*räcker upp handen*
ingen ser något....
*sträcker ännu mera*
ingen ser något....
*står på tå och räcker upp handen*
jaa ni ser mig..

hur dax ska vi vara på PD den 18:e???
jag har då inte fått något pm om någon planering..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
*räcker upp handen*
ingen ser något....
*sträcker ännu mera*
ingen ser något....
jaa ni ser mig..

Ska väll försöka vara där så tidigt som möjligt, typ runt 8-9hugget kanske? vet inte alls hur stort det är eller hur många dom kan ta in på en gång, men kan tänka mig att det tar lite tid o göra iaf:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
31 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
*räcker upp handen*
ingen ser något....
*sträcker ännu mera*
ingen ser något....
jaa ni ser mig..

Ska väll försöka vara där så tidigt som möjligt, typ runt 8-9hugget kanske? vet inte alls hur stort det är eller hur många dom kan ta in på en gång, men kan tänka mig att det tar lite tid o göra iaf:P

men de e j spännande.. tongue har ju bara 2 varv runt jorden innan ja e framme så ja åker nu då tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 april 2008
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
*räcker upp handen*
ingen ser något....
*sträcker ännu mera*
ingen ser något....
jaa ni ser mig..

men de e j spännande.. tongue har ju bara 2 varv runt jorden innan ja e framme så ja åker nu då tongue

tongue...Damn....Kalle o jag har dejt imorrn igen tongue..då ska vi planera när vi drar härifrån tongue...tar ju inte såååå lång tid upp och polisen e inte ute så tidigt då de ska gå igenom dagsplaneringen först för hur mycket pengar de ska samla in wink..men vi har väl tänkt vara uppe till 8 i Stockholm..vad sägs om att ses vid statoil i södertälje jämns E4???dit hittar väl alla?Danne möter upp oss i Västberga..Micke får guida oss dit,tror jag vet var det ligger tongue..hittade ju te Phatdesign förra gången så och blev stannad av polisen me för kontroll...de diggade bilen..men påpekade ljuset och frågade om jag visste att på kvällen får man inte köra kombinerat...höll på att svara att jag inte visste tongue..men vågade inte vara för dryg mot 08:orna...hihihi...så polisen brukar stå där vid Motorborgen...vi kan ju alltid gå och kolla in alla bilar som brukar vara med i fyndbörsen och dylikt...

1 779 Inlägg
1 april 2008
vad ksotar de då?? big_smile e de pengar till dekalerna elelr vad e de pengar till?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 april 2008
akakaboto skrev:
vad ksotar de då?? big_smile e de pengar till dekalerna elelr vad e de pengar till?

yikes...vad kostar vad?..reklamen blir vi sponsrade med utav Phatdesign.cool

1 779 Inlägg
1 april 2008
okej men jag menade detta som du skrev "...tar ju inte såååå lång tid upp och polisen e inte ute så tidigt då de ska gå igenom dagsplaneringen först för hur mycket pengar de ska samla in .."

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 april 2008
akakaboto skrev:
okej men jag menade detta som du skrev "...tar ju inte såååå lång tid upp och polisen e inte ute så tidigt då de ska gå igenom dagsplaneringen först för hur mycket pengar de ska samla in .."

lol..har du inte hört talas om det??..det sägs att polisen tävlar mot varann vem som kan kamma in mest böter o körkort över en dag..men när vi kör upp så planerar de hur mycket pengar som de ska dra in för att vinna tävlingen för dagen.tongue
blir värre när man ska köra hem roll...får ta hälla i dottojla i tanken då så man inte blir av med körkortet oxå tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 april 2008
Nu ska jag dejta Kalle jag...sorry tobbe att han valde mig idag tongue...

1 779 Inlägg
1 april 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

lol..har du inte hört talas om det??..det sägs att polisen tävlar mot varann vem som kan kamma in mest böter o körkort över en dag..men när vi kör upp så planerar de hur mycket pengar som de ska dra in för att vinna tävlingen för dagen.tongue
blir värre när man ska köra hem roll...får ta hälla i dottojla i tanken då så man inte blir av med körkortet oxå tongue

hehe okej men vilken tid börjar trafikpoolisen komma ut på vägarna då? har med hört att dom e ute typ efter 9 eller något. :S men vet inte hur bra de stämmer men ja kommer ju få åka typ 4 eller något ju. big_smile om inte tidigare. big_smile hehehe.. big_smile

aja men kalle e sån H*RA för han tar ju alla.. beror ju vilket humör han e på sad *Snyfft*

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 april 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

hehe okej men vilken tid börjar trafikpoolisen komma ut på vägarna då? har med hört att dom e ute typ efter 9 eller något. :S men vet inte hur bra de stämmer men ja kommer ju få åka typ 4 eller något ju. big_smile om inte tidigare. big_smile hehehe.. big_smile

aja men kalle e sån H*RA för han tar ju alla.. beror ju vilket humör han e på sad *Snyfft*

lol...men ni två såååå bara tillhör mig vet du  cool...jag e ju eran H****** o ni e mina h****....så e det några singlar som e intresserade av dessa två så hyr jag ut dem...tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
1 april 2008
Hur många singlar har vi med i Slaget om Gatebil????Kanske kunde hitta nån rolig lek till dessa me tongue

GirlsGoFast
172 Inlägg
1 april 2008
theangel6 skrev:
Hur många singlar har vi med i Slaget om Gatebil????Kanske kunde hitta nån rolig lek till dessa me tongue

lol lollol
Knäppfia! Men jag kommer med några norska singeltjejer förstås.... wink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

236 Inlägg
1 april 2008
theangel6 skrev:

hehe och vad tänkte du då för lek lotta:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Cruel
2 april 2008
säkerligen något helt sinnesförvirrande wink big_smile
Senast redigerat av Cruel (2 april 2008)

Sök