Självklart. gör det, och mätarhuset!! Tänkt göra någon kul växelspaksdamask?
Bara man kommer över kopplingsschema till båda ljusomställarna borde det väl inte behöva bli ett alltför stort projekt?
mätarhuset är inte klart än! men en film på färddatorn är på väg!! jo där ska hända lite grejor om allt går som jag planerat!
Är inte så bara och bara helt annat system. Har fattat som att den bara skicka signalaer till en styrbox som sköter ljuset.. men har gett mig fan på att fixa de;)
ser sjukt bra ut blev mycket bra med skärmen fortsett så mvh robin
tackar:)
Kanon snyggt hörredu:)riktigt bra gjort....är det Volbeat man hör i bakrunden på filmen? Mvh:Andreas
tack du:) japp visst är de det=)
just nu håller jag på att ladda upp filmen;) fast nu ska jag göra köttfärssås=)
Fy fan va bra det blir! Sjukt mycket du gjort undertiden jag varit i sälen Blir grymt bra
Kolla mitt Projekt: SAAB ng900t - "devil eye project" Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
NU är jag hemma igen=) va på brl i göteborg(va ganska kallt och gå från centralstationen) och köpte bafflar så nu kan jag äntligen fortsätta på mittkonsolen;) köpte även 4" bafflar till brädan:) Imorgon kommer de nog hända lite saker tror jag..
NU är jag hemma igen=) va på brl i göteborg(va ganska kallt och gå från centralstationen) och köpte bafflar så nu kan jag äntligen fortsätta på mittkonsolen;) köpte även 4" bafflar till brädan:) Imorgon kommer de nog hända lite saker tror jag..
Mvh Nicklas
nice ska du bygga ut instrument brädan med 4" lr ? mvh robin
Mvh Nicklas
nice ska du bygga ut instrument brädan med 4" lr ? mvh robin