mr_yeahman skrev:kungälvscrusing imöra!!!!!!!!!!!!!!
alpis skrev:Inget idag lite senare typ göta eller nå?
Busgrabb skrev:alpis skrev:Inget idag lite senare typ göta eller nå?Är ju bilbus i Trollhättan ikväll...
alpis skrev:Busgrabb skrev:alpis skrev:Inget idag lite senare typ göta eller nå?Är ju bilbus i Trollhättan ikväll...Nå liten crusing från gbg?
loggan skrev:Imorgon kväll 18/5 kl 20:00 är det träff På siba backaplan Mvh OSR crew
Busgrabb skrev:mr_yeahman skrev:kungälvscrusing imöra!!!!!!!!!!!!!!Raggare som svinar, dålig musik, och ölbrukar över hela stället...Är det så man kan sammanfatta det ?
mr_yeahman skrev:Busgrabb skrev:mr_yeahman skrev:kungälvscrusing imöra!!!!!!!!!!!!!!Raggare som svinar, dålig musik, och ölbrukar över hela stället...Är det så man kan sammanfatta det ?Jodå.. hoppas att det blir redigt svinigt.. skall lägga mitt strå till stacken imöra... möe bättre än plast å skrillex. Bilträffar med moderna bilar står bara alla och ser allmänt skitnödiga ut..
Busgrabb skrev:mr_yeahman skrev:Busgrabb skrev:Raggare som svinar, dålig musik, och ölbrukar över hela stället...Är det så man kan sammanfatta det ?Jodå.. hoppas att det blir redigt svinigt.. skall lägga mitt strå till stacken imöra... möe bättre än plast å skrillex. Bilträffar med moderna bilar står bara alla och ser allmänt skitnödiga ut..Sant, kolla på parkerade bilar är lamt.Dom ska användas
mr_yeahman skrev:Busgrabb skrev:Raggare som svinar, dålig musik, och ölbrukar över hela stället...Är det så man kan sammanfatta det ?Jodå.. hoppas att det blir redigt svinigt.. skall lägga mitt strå till stacken imöra... möe bättre än plast å skrillex. Bilträffar med moderna bilar står bara alla och ser allmänt skitnödiga ut..
Busgrabb skrev:Raggare som svinar, dålig musik, och ölbrukar över hela stället...Är det så man kan sammanfatta det ?
Saerdnaa skrev:Haha, sant. Och blir ännu roligare om man läser era inlägg med Eddie Meduza-röst!
Brinnut skrev:Alla till backaplan!