3487
Sök

Jerringpriset!

1 703 Inlägg
15 januari 2008
v4jessica skrev:
henkebenke skrev:
Helt otroligt att Tony Rickardsson vann Jerringpriset 2005, motorsport verkar ju tyvärr inte anses som riktig sport i sportvärlden.
Hur många sportfånar vet liksom vad DTM är, alla på galan såg ju ut som fågelungar när de presenterade Mattias.

Precis var ju nästan man tappa hakan. Men kul att han vann iaf. Ne tyvärr är de väl så att många kanske inte tycker att det är en sport. Trist det men är ju lika mycke sport det. Jag visste väl kanske inte heller direkt va Dtm var först men hade ju hört det ett par gånger innan man blev intresserad av motorsport o bilar..

Ska jag vara ärlig så visste jag knappt vad DTM var innan Mattias sopade mattan med alla roll Men det är en hemlis!

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
15 januari 2008
Tur att man kan läsa trådar som denna om man vill få sig ett gott skratt ibland

58 Inlägg
15 januari 2008
Kan ej förstå hur sopan zlatan kunde få priset som bäste manlige idrottare och "kärringpriset"! Men det är väl för att han spelar i den korrupta, skådspelarliga som ingen vill se eller höras talas om. Det är en stor skam att Mattias inte fick båda priserna.

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!

2 644 Inlägg
15 januari 2008
speedtrap skrev:
Kan ej förstå hur sopan zlatan kunde få priset som bäste manlige idrottare och "kärringpriset"! Men det är väl för att han spelar i den korrupta, skådspelarliga som ingen vill se eller höras talas om. Det är en stor skam att Mattias inte fick båda priserna.

Jag håller med... vart riktigt förbannad att mattias inte vann sen zlatan av alla FY FAN SÄGER JAG..

Johan Lindgren

Avstängd
174 Inlägg
15 januari 2008
v4jessica skrev:
Visst,Zlatan är kanske duktig o så men han är ändå me i ett lag.Så han har ju inte vunnit något ensam.

Stallet är ju också ett lag.
Hur mycket tror du att Mattias skulle vunnit utan sitt stall?
Senast redigerat av MercaPOWER (15 januari 2008)

BMW fantast
1 172 Inlägg
15 januari 2008
tycker med att mattias skulle ha vunnit... inte för att zlatan är dålig och så... och fotbollsspelare är ju även känd för mer än fotbollen.... reklam och egna märke och sånt... många som inte vet hur stor mattias är i tyskland och inom motorsporten bara... att vinna dtm 2 år i rad och även ROC 2 år i rad är sjukligt bra... fotbollen är för stor tycker jag...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

2 924 Inlägg
15 januari 2008
v4jessica skrev:
Visst,Zlatan är kanske duktig o så men han är ändå me i ett lag.Så han har ju inte vunnit något ensam.

Hur många världsstjärnor tror du har lyckats på egen hand??? roll Svar: INGEN!

Zlatan är ett världsproffs värderad till många miljoner... han hade aldrig varit där han är idag om han inte varit så jävla duktig i fotboll å haft sån genialisk fotbollstalang!
Fotboll är en lagsport!

Jag tycker oxå det vore roligast om Mattias vunnit men Motorsport värderas inte alls lika högt i dessa sammanhang.... borde finnas något liknande endast riktat mot Motorsport i Sverige, ex som Fotbollsgalan!

~ Life is short, have FUN! ~

2 924 Inlägg
15 januari 2008
AeroMalm skrev:
fotbollen är för stor tycker jag...

Jag förstår hur du tänker tror jag... men i dessa sammanhang med "Idrottsgalan" så var Zlatan väldigt ensam inom fotboll i år och fotboll har väl inte ofta dominerat där....utan nåt som är "för stort" i dessa sammanhang är Friidrott och Skidsporter, om man ska se det så... men så är det där det finns flest duktiga svenskar/-or, så det är väl logiskt smile

~ Life is short, have FUN! ~

509 Inlägg
15 januari 2008
Ni kan inte tycka att ekström ska vinna när vi har en av världens bästa fotbollsspelare, fotboll är en av om inte världens största sport! Alla vet vem zlatan är

BMW fantast
1 172 Inlägg
15 januari 2008
motor sporten är mycket stor i världen med.. bara i sverige som den hamnat i skym undan... och inom motorsport är Ekström stor.... så så kan du inte resonera tycker jag.. hade svenska folket bara vetat mer om sporterna hade det varit jämnare... ist för att bara wow.. zlatan.. han e cool... och grym på fotboll... man få ju tänka att en bedrift i en mindre populär sport kan avra mycket mer värt igentligen, men orättvisst värderad pga okunskapen om sporten...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Sleeper
3 084 Inlägg
15 januari 2008
Det bästa var ju ändå "Jag spelar för min publik och mina fans" hahaha så det är inte miljarderna han tjänar till att köpa det fetaste huset i sverige och en enzo XD *skrattar så jag håller på dö* Han kunde väl åtminstonde vara ärlig om han ska yttra sig..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Kalaskillen
246 Inlägg
15 januari 2008
Sushikocken skrev:
Det bästa var ju ändå "Jag spelar för min publik och mina fans" hahaha så det är inte miljarderna han tjänar till att köpa det fetaste huset i sverige och en enzo XD *skrattar så jag håller på dö* Han kunde väl åtminstonde vara ärlig om han ska yttra sig..

man kan väl unna sig ett och annat. Men visst han kan ju skicka ett par mille till mig, hade ju inte skadat roll

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

43 Inlägg
15 januari 2008
peegee skrev:
v4jessica skrev:

Hur många världsstjärnor tror du har lyckats på egen hand??? roll Svar: INGEN!

Zlatan är ett världsproffs värderad till många miljoner... han hade aldrig varit där han är idag om han inte varit så jävla duktig i fotboll å haft sån genialisk fotbollstalang!
Fotboll är en lagsport!

Jag tycker oxå det vore roligast om Mattias vunnit men Motorsport värderas inte alls lika högt i dessa sammanhang.... borde finnas något liknande endast riktat mot Motorsport i Sverige, ex som Fotbollsgalan!

Finns redan en motorsport gala! och där fick Mattias pris big_smile
Gillar inte heller Zlatan! han visste ju knappt när han fick sin son :S stor diva bara enligt mig! sen kan han vara hur bra som helst på att sparka boll! jag bryr mig inte!

509 Inlägg
15 januari 2008
precis! den kanske har hamnat i skymundan men nu är det så och kommer troligen alltid vara så att fotboll är den största sporten! Jag kanb tycka att det vore skoj om motorsporten hade varit större men nu när den inte är det så är det väl ändå helt klart att zlatan är värd sitt pris!!

58 Inlägg
15 januari 2008
Reichte86 skrev:
Ni kan inte tycka att ekström ska vinna när vi har en av världens bästa fotbollsspelare, fotboll är en av om inte världens största sport! Alla vet vem zlatan är

Zlatan är inte en av världens bästa spelare långt därifrån. Han spelar i kurrumperad liga som på sin höjd kan rakas som 5-6 i europa. Skicka han till england eller spanien om han mot all förmodan inte skulle bli på sin höjd bänknötare så skulle jag bli förvånad.

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!

501 Inlägg
15 januari 2008
speedtrap skrev:
Reichte86 skrev:

Zlatan är inte en av världens bästa spelare långt därifrån. Han spelar i kurrumperad liga som på sin höjd kan rakas som 5-6 i europa. Skicka han till england eller spanien om han mot all förmodan inte skulle bli på sin höjd bänknötare så skulle jag bli förvånad.

Därför han är rankad 7a i världen?

OBS: Ironi

Meister
6 763 Inlägg
15 januari 2008
Wee skrev:
speedtrap skrev:
Reichte86 skrev:

Därför han är rankad 7a i världen?

Okej Zlatan är rankad 7:a och Ekström 1:a? Vem är värd priset? Zlatan är en överreklamerad dryg tönt som inte hade kommit någon stans här i livet om han inte hade haft tur att kunna jaga en boll..

15 januari 2008
speedtrap skrev:
Reichte86 skrev:

du verkar ju då inte veta allt för mycket om fotboll...ifall Serie A är rankad 5-6, så undrar jag hur du rankar ligorna.
Spanska, engelska o italienska ligan är ganska så likvärdiga, det är bara spelstilen som är annorlunda. vilken av dessa tre ligor som är bäst är upp till var och en att bestämma, men dessa tre ligor är nog de tre bästa i världen.

Bobo
16 januari 2008
Vem bryr sig om Zlatan och detta pris, inte jag iaf, om inte alla tidningar skulle tryckt upp detta på sina löpsedlar så skulle jag inte ens känna till det.

Bobo
16 januari 2008
Zlatan sången är så skön, den kunde de väl spelat när han gick för att hämta priset.

"Zlatan flyttar från Rosengård, för 80 millar nytt svenskt rekord.
Men för den summan får han varje kväll knäcka extra på bögbordell,
ja för den summan får han varje kväll knäcka extra på bögbordell.

Ja i Holland får han ny asyl, pass och kodis och ren kanyl
och fem miljoner per kilogram kostar tjacket i Amsterdam,
ja fem miljoner per kilogram kostar tjacket i Amsterdam.

Sexton silar blev det totalt för den sjuttonde blev ej betald,
på fredagsbönen gör han då skandal när han på mattan säljer sin anal (x2)

Ja nu sitter han på en prom ur analen hänger ne kondom,
nu blir det sjukan i elva dygn och i analen tjugioåtta stygn (x2) "

Sök