En 245a och en 240 245an är det något rosthål i och det smäller från bakaxeln nånstans och har en extra uppsättning däck på fälg, inget batteri. Fin inredning. 240in är det mer rost på och saknar avgassystem, 2st extraljus medföljer. Båda går bra motormässigt!
Eftersom det här är en bytes tråd så funkar det bra med en snus dosa, cola, fanta, blåbärsoppa, ett cigg paket eller liknande i bra skick.
La ut min E39 (523IA) ute på blocket pga kommande utbytesstudier (http://www.blocket.se/vi/43164633.htm). Undrar dock om det finns någon med en BmW 3-serien (helst en E46-a) som kan tänkas byta? Max pris 40.000;-.
Har ett ex som är intresserat, därav förfrågan
Ni hittar min e-mail adress resp tel. nummer i annonsen
Min Volvo 164 mot en: Volvo 145/245, Mercedes Kombi, eller BMW kombi gärna diesel!!! I bra bruksskick... min behöver dock byta övre delen av ratt-stången (samma till 140) kan förklara på pm
Inget annat än: bak eller 4-hjulsdrift gäller =)
Vad då bilskatt??
Jvc boomblaster med 12sladd och vanlig strömkabel bytes mot förslag. funkar med volym och bass "ställar" knapp e borta. funkar bra ändå. ingen antenn eller kontroll. tar kassettband och vanliga cd, "vissa brända cd " ej mp3.
halvaukustisk gitarr av märket Morgan funkar felfritt och e mkt bra skick. bytes mot förslag.
oljefilter biltema nytt oöppnat till volvo 940. bytes mot värdet "dvs nypris"
nån som är sugen att byta mot min 240 mot en 740/940? besiktad tills feb ,oskattad just nu men fixar det imorgon.
Har en Volvo 745:a fräsch i kaross och motor och drivlina, bes. till sista nov. och ska. dec. behöver täta/laga avgasröret och fixa handbromswire.. jag har inte plats till det själv... om det kan vara nått?
Inget annat än: bak eller 4-hjulsdrift gäller =)
Vad då bilskatt??
nån som är sugen att byta mot min 240 mot en 740/940? besiktad tills feb ,oskattad just nu men fixar det imorgon.
Har en Volvo 745:a fräsch i kaross och motor och drivlina, bes. till sista nov. och ska. dec. behöver täta/laga avgasröret och fixa handbromswire.. jag har inte plats till det själv... om det kan vara nått?
nja vill hällst byta mot nån som är besiktad hela vintern alla fall