4st Nokian WR G2 M+S däck gått en vinter ca 600 mil. Sitter på volvo 850 fälgar 5 bult. Bytes mot något, kom med förslag så får vi se. Finns i göteborg.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
saab 9-5 aero bromsskivor fram använda 3mån ny skick på dom har även bromsok hållare till aero så du kan montera skivorna på en 2,3t. bytes mot dubbel din stereo eller annat i ljud väg.
Mz 250cc i patinerat besiktningsbart skick 14" friktionsdäck, bra mönster 4/100 13" dubbdäck, bra mönster och dubb 4/100 12" dubbdäck nissan micra bra mönster och dubb 17" alufälgar i bra skick med friktionsdäck bra mönster 4/108 15" nästan nya dubbdäck 4/114,3 Samsung galaxy s 5,0 surfplatta
Allt bytes mot hyfsad skattebefriad bil eller nått av ovanstående mot 15" bas
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volvo 740 -88 den är besiktigad till sista mars tror jag det var, men ej skattad o startar ej troligen fel på soppa pumpen/pumparna eller relät till dom ska kolla lite mer på det någon dag
Volvo 740 -89 ej besiktigad, startar ej soppa pumpen under förarsätet går inte men den i tanken går. ska försöka fixa det får se när
vill byta mot en besiktigad tgb11 c303 eller tgb 13 c304 kan lägga pengar imellan inga rosthögar
Samsung galaxy s 5,0 surfplatta och/eller SAMSUNG GT-S5690 GALAXY XCOVER mobiltelefon ca 6-7 månader gammal bytes mot nån huvudenhet..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
XBOX 360 Slim 250GB. Kvitto m.m. finns. EJ FLASHAT! 2 handkontroller Cirka 10 tillhörande spel (Forza 4, Red Dead Redemption, Final Fantasy m.m) HDMI sladd ingår.
Bytes mot något kul, helst en PS3. Kom med förslag
Min volvo 745:a bytes mot grejjer till volvo 164? som t.ex. förgasare, sprut, bromsar, turbokit m.m.
den är besiktad november ut, skattad december ut, har drag, går bra i motor och låda men behöver fixa handbromswire, och laga avgasrör
har två förgasre till 160 men tror dom är orginal
Men 2 org. SU har jag ju redan på, och inget direkt jag "vill ha".. och det är ju inte tillräkligt värde för en hel bil ju, det är ju inga webrar .. vad har du mer att erbjuda i så fall??
Inget annat än: bak eller 4-hjulsdrift gäller =)
Vad då bilskatt??
Min volvo 745:a bytes mot grejjer till volvo 164? som t.ex. förgasare, sprut, bromsar, turbokit m.m.
den är besiktad november ut, skattad december ut, har drag, går bra i motor och låda men behöver fixa handbromswire, och laga avgasrör
har två förgasre till 160 men tror dom är orginal
Men 2 org. SU har jag ju redan på, och inget direkt jag "vill ha".. och det är ju inte tillräkligt värde för en hel bil ju, det är ju inga webrar .. vad har du mer att erbjuda i så fall??