3 av sveriges bästa bilbyggare är från Vetlanda: Ronnie Hilmersson , Jakob Almqvist och Adrian. de är inte rädda att visa folk hur man bygger o därav råder det heller absolut ingen tvekan om att det är dom som bygger o inga andra som ifallet med herrn från Eksjö.
3 av sveriges bästa bilbyggare är från Vetlanda: Ronnie Hilmersson , Jakob Almqvist och Adrian. de är inte rädda att visa folk hur man bygger o därav råder det heller absolut ingen tvekan om att det är dom som bygger o inga andra som ifallet med herrn från Eksjö.
Vem är det som bygger åt Lukas om jag får fråga???? Vet du inte vad du pratar om så ska du hålla tyst!
Btw Adrian, Jag beundrar verkligen dina byggen!! Dina trådar följs nogrannt!
You haven't lived until you found something worth dying for!
Kollade precis igenom hela tråden med SAABen och alla de andra bilarna också och det är riktigt kul att se någon som verkligen vet hur man plastar! 99% av alla andra liknande byggen man ser här består ju av 50% byggskumm från biltema och 50% spackel från tidigare nämnda ställe. Sen ställs de ut under en sommar för att sedan stå och skämmas i nåt garage när spacklet börjar spricka... Det jag vill säga är hur som helst: bra jobbat!
Hilmersson finjusterar på jetbåten , mantan är såld sen ett tag tillbaka. Han har fullt upp med att fixa med huset men har även hunnit med att fixa iordning sin jänk, Imponerande fin är den.