Media Markt Lund Demobil **FÄRDIG....Världspremiär 21/3-08 kl:10:00 Elmia :) Kommentera gärna**

Merca300CeCab Jag är inte bara skåning, jag är dryg åxå...
31 januari 2008 · 110 Inlägg

Oj har det kommit en ny Imprint??
Den vi har heter KTX-100.. den nya ser lite flächigare ut men undra om den är bättre? Man ser iaf ut å slippa PC:n..

Har du beställt denna imprint åxå Andreas eller ska vi använda den vi har?

Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009
www.DperssonBilrekond.se
Mercedes AMG GTS "Edition 1" (2016)
AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
31 januari 2008 · 220 Inlägg

Jag har inte lagt beställning på den ännu.. Men det kunde vara smidigt att slippa datorn.. Får kolla lite djupare hur den fungerar.. Annars kör vi bara på 100 istället. Vet inte enns vad den andra kostar;)

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
Kalle_Ponken
31 januari 2008 · 1 752 Inlägg

Yes äntligen ett ljudbygge ien Smart!!big_smile Var själv inne på o köpa mej en Smart i somras, men det vart Eclipsen istället:) Ska bli grymt kul o se hur det kommer o bli! Hoppas att ni kommer till Elmia med den sen med:D
Lycka till med byggandet!!big_smile

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
loudness
31 januari 2008 · 4 554 Inlägg

ska bli kul att följa tänk bara på att skilja på projekt och marknadsföring  så slipper jag låsa;)

AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
31 januari 2008 · 220 Inlägg

Tack Kalle_ponken. Som det ser ut nu så har vi en plats på Elmia.. Lite små fix kvar bara:)

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
31 januari 2008 · 220 Inlägg

Ingen Marknadsföring här inte smile

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
Olzzon Pirat
31 januari 2008 · 426 Inlägg

Inga tråkiga delar du stoppar i bilen big_smile GL!

AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
31 januari 2008 · 220 Inlägg

Olzzon skrev:
Inga tråkiga delar du stoppar i bilen big_smile GL!

Vill Tacka Alpine för det smile

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
Izual
31 januari 2008 · 4 571 Inlägg

Älskar mediamarkt och deras fräsha ideer och framåtanda smile

AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
31 januari 2008 · 220 Inlägg

Izual skrev:
Älskar mediamarkt och deras fräsha ideer och framåtanda smile

Tack.. Kul att få bra respons smile

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
Kalle_Ponken
31 januari 2008 · 1 752 Inlägg

AckeOfSweden skrev:
Tack Kalle_ponken. Som det ser ut nu så har vi en plats på Elmia.. Lite små fix kvar bara:)

så lite så!wink Okej fan vad gött o höra!big_smile ska bli riktigt kul ose hur det blir sen!!smile

Senast redigerat av Kalle_Ponken (31 januari 2008)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
31 januari 2008 · 220 Inlägg

skulle det inte varit häftigt med att bygga in ett aqvarium i bagaget. Med några vita fiskar som simmade runt, också har man blacklight inbyggt i aqvariumet så dom lysser upp.. Hmm.. Bara en idee som slog mig..smile

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
SaabLejon ÖSM #1 -08
31 januari 2008 · 484 Inlägg

AckeOfSweden skrev:
Ingen Marknadsföring här inte smile

All reklam är bra reklam wink

AckeOfSweden skrev:
skulle det inte varit häftigt med att bygga in ett aqvarium i bagaget. Med några vita fiskar som simmade runt, också har man blacklight inbyggt i aqvariumet så dom lysser upp.. Hmm.. Bara en idee som slog mig..smile

Som akvarist tycker jag bara det låter taskigt mot fiskarna. Vatten i form av ex ett vattenfall kanske, men inga fiskar om de inte kan skötas.
Fiskar är ju alltid fångar hos den som har karet, gäller att de får leva under bra förhållanden mao.

Men tillbaka till bilen, måste såklart fråga om ljudidealet för bygget.
Går det mer åt Hi-Fi eller till mer billjud som ex SPL tävlingar ? roll

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Martin 9-3 Fisketokig
31 januari 2008 · 2 997 Inlägg

jösses.

Måste säga att det fullkommligt skriker reklam om detta sad

Har Media Markt samma kunskap och vetande som övriga i elektronikkedjan tvivlar jag på att någon skulle kunna koppla ihop ett par hörlurar i en mp3-spelare under en heldag...

Vad kommer här näst?

El-Giganten som har öppet hus på lördag för nisse på supporten ska montera in en cd-spelare i sin 3år gamla V70 och alla är välkomna att se på och lyssna till några 70tals godingar när det är klart.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
1 februari 2008 · 220 Inlägg

Jo.. Det är väl lite sant med fiskarna. Men man kan ju plocka upp dom och ha dom i ett kar. Det är bara på vissningarna som fiskarna är nere.. Men den kan man bolla med senare.

Till din fråga.
Skulle vilja säga att det är både HiFi och billjud. Vårt syfte med denna bilen är att vissa för folk vad vi kan åstadkomma med en bil, utan att det behöverkosta allt för mycket. Och våran kompetens. Vi har precis köpt in en DB mätare, så det kan ju bli kul och se på den delen också. Men detta ska vara ett snyggt bygge, med lite överklass och ganska mycket extra kräm. Väldigt välljudig kan man säga. Där finns lite planer med MTX:s jackhammer också... Men det blir ett senare projekt smile

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
SaabLejon ÖSM #1 -08
1 februari 2008 · 484 Inlägg

AckeOfSweden
Skulle vilja säga att det är både HiFi och billjud.
Vårt syfte med denna bilen är att vissa för folk vad vi kan åstadkomma med en bil

Nåt knas med quote-länkningen, skrev manuellt ist.

Mer Hi-Fi än billjudsnorm låter possitivt i mina öron.
Den bygg-agendan står väl för en trave byggen året om, inget unikum mao.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Svenss0n
1 februari 2008 · 643 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
jösses.

Måste säga att det fullkommligt skriker reklam om detta sad

Har Media Markt samma kunskap och vetande som övriga i elektronikkedjan tvivlar jag på att någon skulle kunna koppla ihop ett par hörlurar i en mp3-spelare under en heldag...

Vad kommer här näst?

El-Giganten som har öppet hus på lördag för nisse på supporten ska montera in en cd-spelare i sin 3år gamla V70 och alla är välkomna att se på och lyssna till några 70tals godingar när det är klart.

joo men hur orkar du bry dig? :S

Volvo 850R (1997)
Soubee
1 februari 2008 ·

Skall bli intressant, skall hålla mig uppdaterad! big_smile

ErikAxelsson
1 februari 2008 · 517 Inlägg

Vet inte om jag skulle kalla det du håller på med för annat än marknadsföring. Hela tiden upprepande av "MediaMarkt" , "Alpine" m.m.

Förstår inte hur Du kan kritisera Onoff och Elgiganten som du gör, som om ni var Sveriges bästa kedja inom billjud.
Vill jag ha bra ljud i bilen går jag till någon som varit i branschen länge och hållt sig till just ljud. Typ BRL, MDS.
Kommer du man till MediaMarkt är det väldigt sällan man får tag i någon som du kan få den info du vill ha, kan bero på att ni har tv, stereo, dator och 1000 andra saker att tänka på också, så det köper jag.

Men sitt för guds skull inte o marknadsför MediaMarkt så mkt och samtidigt kritisera konkurrenterna, när du själv faktiskt är ute på ganska hal is.

För mig är MediaMarkt en skitkedja som skickar supererbjudanden som är helt missvisande.
Visst säljer ni en 42" för 3500:-, men den har 3 år gammal teknik och ingen jävel köper den här TV:n sen för den ser ut som skit. Svensson köper istället en Tv som kostar precis lika mkt både på elgiganten och Onoff.


OBS. Jag är inte sur på något sätt, men blir lite less på den här "Vi är grymmast, gör dom coolaste grejerna och kolla vad fjantiga dom andra är... "

Merca300CeCab Jag är inte bara skåning, jag är dryg åxå...
1 februari 2008 · 110 Inlägg

Suck, åter till tråden nu .....

Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009
www.DperssonBilrekond.se
Mercedes AMG GTS "Edition 1" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang