Vet inte om jag skulle kalla det du håller på med för annat än marknadsföring. Hela tiden upprepande av "MediaMarkt" , "Alpine" m.m.
Förstår inte hur Du kan kritisera Onoff och Elgiganten som du gör, som om ni var Sveriges bästa kedja inom billjud.
Vill jag ha bra ljud i bilen går jag till någon som varit i branschen länge och hållt sig till just ljud. Typ BRL, MDS.
Kommer du man till MediaMarkt är det väldigt sällan man får tag i någon som du kan få den info du vill ha, kan bero på att ni har tv, stereo, dator och 1000 andra saker att tänka på också, så det köper jag.
Men sitt för guds skull inte o marknadsför MediaMarkt så mkt och samtidigt kritisera konkurrenterna, när du själv faktiskt är ute på ganska hal is.
För mig är MediaMarkt en skitkedja som skickar supererbjudanden som är helt missvisande.
Visst säljer ni en 42" för 3500:-, men den har 3 år gammal teknik och ingen jävel köper den här TV:n sen för den ser ut som skit. Svensson köper istället en Tv som kostar precis lika mkt både på elgiganten och Onoff.
OBS. Jag är inte sur på något sätt, men blir lite less på den här "Vi är grymmast, gör dom coolaste grejerna och kolla vad fjantiga dom andra är... "