2668
Sök

Araberna har mest pengar

4 506 Inlägg
6 februari 2008
130 Mille på en nr plåt = idiotiv även om du har så mkt pengar så du aldrig
skulle kunna spendera dem innan du dör. Tänk vad 130mille hade kunnat
göra för röda-korset, Räddabaren, Cancerforskning eller annat sådant..

Kan du andas kan du dö.

151 Inlägg
6 februari 2008
Allt detta skriveriet om fördomar bygger på ett tidigare inlägg i en annan tråd för er som inte förstår sammanhanget...

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...

4 506 Inlägg
6 februari 2008
raliman08 skrev:
Allt detta skriveriet om fördomar bygger på ett tidigare inlägg i en annan tråd för er som inte förstår sammanhanget...

Ingen aning om vad du tjötar om, Spelar ingen roll om de e en arab eller dansk, Lika
korkat endå.

Kan du andas kan du dö.

543 Inlägg
6 februari 2008
Mortalis skrev:
Låt dom leva med sina oljepengar ett tag, istället för att satsa för framtiden (som faktiskt Dubai gör), sen kommer de få gå å sälja mattor igen.

Såhär skrev du i tråden om killen som blivit erbjuden 150k för sin x40 ; "Vad spelar det för roll att det är en utlänning undrar jag? Liksom poängterar det gång på gång, svenska smygrasismen slår till igen..."

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 februari 2008
_Wallis_ skrev:

det är sånt hela världen uppskattar men en regplåt för 130 mille nääää dumheter.. men rikedomen stiger ju över iqun på många

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

bitter besserwisser
644 Inlägg
6 februari 2008
_Wallis_ skrev:

vem vet det kanske inte ens är en 10% av vad han skänker årligen till sådana organisationer.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

10 Inlägg
6 februari 2008
De betalar för status, upp till var o en! Hoppas de skänker nåra miljarder till de behövande också.

Vet en kompis som blev erbjuden 80 000kr /mån för att spela ishockey i dubai (Svensk div. 3 -klass ), helt sjukt med pengar de har i fickan.  De har väll inget bättre o spendera dem på olje miljadärerna än att köpa allt som går för pengar o vinna status.

Large Cap
1 816 Inlägg
6 februari 2008
Haha, ja men har man ett par miljarder så kan man väl köpa sig en nummerplåt. wink

671 Inlägg
6 februari 2008
Heroo skrev:
Vet en kompis som blev erbjuden 80 000kr /mån för att spela ishockey i dubai (Svensk div. 3 -klass ), helt sjukt med pengar de har i fickan.  De har väll inget bättre o spendera dem på olje miljadärerna än att köpa allt som går för pengar o vinna status.

fan man skulle blivit hockeyspelare...

Second is the first loser

Avstängd
61 Inlägg
6 februari 2008
har hört att dom har över 7% pengar och guld i usas banker/ och sånt så skulle dom plocka ut allt så skulle det bli kris  i usa

Autonom
7 februari 2008
Tro fan det, när dom sitter på farsans olje-miljader

16 Inlägg
7 februari 2008
stackars fattiga människor.

796 Inlägg
7 februari 2008
Khouri har nu siktet inställt på nummer 1. Men han är inte villig att gå hur långt som helst.

– Jag betalar max 15 till 20 miljoner. Dollar. Inte mer.

INTE MER LOL lol

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 februari 2008
ronne skrev:
Khouri har nu siktet inställt på nummer 1. Men han är inte villig att gå hur långt som helst.

– Jag betalar max 15 till 20 miljoner. Dollar. Inte mer.

INTE MER LOL lol

Nej vafan.. Man kan ju inte göra av med för mkt pengar tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Autonom
14 april 2008
Pengar kåta arab svin, de är nog åt helvete mer kapitalister än kapitalisterna själva - juden. Att de ska manipulera marknader något så vidrigt, och låta pengarna koka ut genom turbanen på huvudet när de redan har pengar till att vältra sig i franska ostar, rödvin och materialism i 78 livslängder, det kan jag inte förstå.

8 883 Inlägg
15 april 2008
Sen att dom inte har några skatter och att all överskott från oljan går till,
infrastruktur och används för att bekosta offentliga utgifter för vård, skola och försvar m.m

Bara bra att det finns dom som kan slänga upp 130mille på en nummerplåt, alltid retar det någon.....

Fotograf på tierpidag.se

8 883 Inlägg
15 april 2008
baca skrev:
raliman08 skrev:
Mortalis skrev:
Låt dom leva med sina oljepengar ett tag, istället för att satsa för framtiden (som faktiskt Dubai gör), sen kommer de få gå å sälja mattor igen.

Fördomar? Du kanske ska tänka dig lite för innan du skriver något själv?....

Say what!!! Mortalis har ju rätt.. Varför inte bygga upp en fungerande infrastruktur som håller för framtiden och ett rättvisare samhälle. Men nej då ni tycker tydligen att det e viktigare att lägga 130 millar på en nr-plåt. Smart killar ni gör mig väldigt stolt att vara medlem på den här sidan när man hör så otroligt dumma kommentarer.

om du tar reda på lite fakta så ska även du bli informerad....varför bara "gissa" och tro en massa.
Låt hellre bli att posta när du har 0 koll

Fotograf på tierpidag.se

Maizer
15 april 2008
Mortalis skrev:

Det roliga är att ingen har reagerat på det oerhört dumma i hennes påstående. Dubai är en stad i Förenade arab emiraten!! De satsar på framtiden lilla du. Spelar ingen roll om deras pengar tar slut, de har byggt för att överleva det.

8 883 Inlägg
15 april 2008
Maizer skrev:
Mortalis skrev:

Det roliga är att ingen har reagerat på det oerhört dumma i hennes påstående. Dubai är en stad i Förenade arab emiraten!! De satsar på framtiden lilla du. Spelar ingen roll om deras pengar tar slut, de har byggt för att överleva det.

Ja och att inte hon/han redigerat det är nästan komiskt roll

Fotograf på tierpidag.se

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 april 2008
Maizer skrev:
Mortalis skrev:

Ja, det var ju det Mortalis skrev.

Mortalis skrev:
satsa för framtiden (som faktiskt Dubai gör)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök