JAG hade köpt en sierra cossie... dock för att det är min drömbil eftersom man är sierra frälst men endå
Instämmer: Sierra cosworth 330hk, rätt i pris, ruskigt snabb och skulle det vara en 220hk så kostar det inte många kr med 330kitet och tar väl bara ngn timme lr så och är relativt enkelt.
jaa precis, 330kitet är ju inte alls dyrt om man köper det beg heller... nån tusenlapp typ
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Kan inte trådskaparen återkomma med vilken prisklass????? Många här verkar inrikta sig på bilar runt 100k +/-50k men kan ju vara vadsomhelst... en ny VIPER GTS säger jag då
JAG hade köpt en sierra cossie... dock för att det är min drömbil eftersom man är sierra frälst men endå
Instämmer: Sierra cosworth 330hk, rätt i pris, ruskigt snabb och skulle det vara en 220hk så kostar det inte många kr med 330kitet och tar väl bara ngn timme lr så och är relativt enkelt.
Bara för att vara annorlunda ska du köpa en Mazda Cosmo, finns bara 2-3st i sverige och dom är FR med en 20B wankelmotor med 300hk orginal Finns en på blocket nu http://www.blocket.se/vi/13263208.htm?c … amp;last=1 Själv visste jag inte ens att dom fanns för en vecka sen, men dom är nice! Och blir ännu snyggare då dom sänks ordentligt. De flesta är auto, men sånt går ju att ändra