2723
Sök

bästa bil spelat genom alla tider

OEM <3
6 957 Inlägg
12 februari 2008
Gran Turismo 3 har en stor plats i tv-spelshjärtat, gillar även forza och Project gotham.
Sen tkr ja att rallisport challenge 2 e sketsköj när man spelar mulitplayer.
Rallycross = Americabanorna =Volvo 240 turbo = DÖSKÖJ tongue

Längtar efter GT5 nu big_smile

OEM <3

Bärs!
3 456 Inlägg
12 februari 2008
steifan skrev:
Glömde naturligtvis gamla tjeckiska (?) Street Rod 1 & 2.
Gamla dos-spelen där man ska knäcka 'The King' tongue

Edit:
http://www.mobygames.com/images/shots/o … 401-00.gif

Kan det bli mer realistiskt?

Det var grejjer det! tongue

Garaget.org peakade 2008.

Chaufför
418 Inlägg
12 februari 2008
Richard Burns me 240 just nu. Annars Wos Haulin (lastbilsspel) Gt Legends mm. Hade jag haft ps2 så hade Gran Turismo 4 varit en självklarhet!!

Kör Scania!!

2 Inlägg
13 februari 2008
Need for speed underground 2, Most wanted, Carbon, Prostreet

dARKiE
5 031 Inlägg
13 februari 2008
Test drive unlimited är grymt roligt speciellt med Ferrari enzon och ligger i toppfart, släppa gasen och dra om ett par trafikanter sen in på sin körbana igen och höra motorn, det är fint ^^, dock är MC lite lol att köra wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

47 Inlägg
13 februari 2008
Jag skulle nog vilja säga Sportscar GT... mycket inställningar och grym känlsa...
Suttit många timmar framför det.

Majestas
1 319 Inlägg
13 februari 2008
Har lite olika spel som jag tkr om på olika sätt.

Bästa Frihet har tveklöst Test drive Unlimited . Att kunna ta sin bil eller Mc och glida på den enorma Ö som dom har skapat. Det dröjer ju hur länge som helst att åka runt hela ön! Man kan dessutom sitta inuti bilen som ger spelet en extra stark krydda wink

Need for speed Underground 2 Var det absolut grymmaste när det kom! Var oxå mkt frihet, te.x glida i stor stan och rejsa på gator var ju underbart. Dock så är ju kännslan inte så värst realistisk som man kan önska. T.ex Drift var ju värdelöst då bilen aldrig spinner, utan på nått konstigt sätt glider hmm

Ett utav dom spelen jag spelat mest måste vara Gran turismo 2 . Vilken känsla! det är endå ett spel från sent -90 tal som vi snackar om! Mkt bilar, mkt inställningar mm var ju helt otroligt då.

Sist och bäst Forza motorsport 1 & 2 Bästa bilspelet någonsin, 1:an har nog spelats några dygn lol
Nu senast 2:an på 2gen konsollerna med underbar grafik kännsla mm, Desutom kommer det Nya banor och bilar som är nedladdningsbart via Live.

Nu äre Varm Smörgåstårta cool

Team VeboTrim

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
13 februari 2008
mario kart (lär ju räknas tongue smile

Vilket jävla drag :)

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
13 februari 2008
Carmageddon 1 och 2

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

128 Inlägg
13 februari 2008
midtown madness, mario kart är roliga annars gillar ja turismo serien och nfs most wanted

18 Inlägg
13 juni 2008
Tjena , vilka knappar ska man trycka på om man vill ändra ljudet på bilen? glömt bort tongue
tipsa gärna om lite andra saker man kan göra smile

874 Inlägg
13 juni 2008
Coli McCrae Rally, det första till PS1 tycker inga (rally)spel (jag spelat) efter det har lyckats fånga känslan som det.

Annars så är SEGA RALLY 2 arkad versionen otroligt skön, har lagt åtskilliga tusen i det j*vla spelet tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

* Klåpare
1 718 Inlägg
16 juni 2008
Turbo Outrun! tongue

Aga_Diff skrev:
1. Street Legal Racing: Redline. smile V.2.3.0LE med MASSOR utav mods e kul som fan...
2. LFS
3. hmm, Whacky Wheels? lol

Whacky Wheels äger ju! big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 juni 2008
Nya Colin McRae: Dirt var riktigt jävla nice faktiskt. Inte helt fel när det
är sådär sanslöst snygg grafik heller. Sedan är ju de flesta spelen i Gran Turismo-serien
helt sinnessjukt bra också. 5:an är ju inte heller att leka med. Riktigt nice. Sedan fanns
det nåt lite äldre spel vid namn Rally Championship (om jag inte minns fel), som
var riktigt coolt. Men riktiga rallysträckor, verklig känsla, etc etc....

9 108 Inlägg
16 juni 2008
Jacke90 skrev:
midtown madness, mario kart är roliga annars gillar ja turismo serien och nfs most wanted

Midtown madness har man suttit mååånga timmar med smile Death Rally är även riktigt fett, med vy uppifrån och mängder med vapen och uppgraderingar smile

För tillfället har jag fastnat rejält för Race Driver: GRID, ruskigt roligt online!

4 001 Inlägg
16 juni 2008
Richard Burns Rally är nog oslagbart inom rallyspel, är mera en simulator än ett spel och därmed j*vligt svårt

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

* Voff voff *
10 577 Inlägg
16 juni 2008
* Stunt Car Racer

* Lotus Turbo Challenge 1-3

* OutRun

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

* Klåpare
1 718 Inlägg
16 juni 2008
Nintendo 8-bit hade ju en del grymt roliga spel... Klicka för att spela online. big_smile

RC Pro Am
Rad Racer
Road Fighter

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

482 Inlägg
16 juni 2008
Gran turismo 4 smile

Jodå... Så är det serru!

Sök