KimVsWorld, du hann visst före med att skapa en sån här tråd, tänkte göra en innan men fick aldrig tummen ur.. Aja, bra med en sån här tråd iallafall så att man slipper alla "Photoshopad bil" trådar.
Här kommer några bilder från mig..
Honda Civic Ek 'JDM'
Volvo S40 Evolve
Volvo V50 Evolve
Bidrag till PS Tävling
Fler bilder kommer snart då jag har ett par Photoshop projekt på gång.. ^^
Dra en levels eller liknande över allting vetja. Då kommer du se din dåliga paintning på bakgrunden hos herr Volvo. Antar att du inte såg det på din skärm, men här syntes det klart o tydligt.
KimVsWorld, du hann visst före med att skapa en sån här tråd, tänkte göra en innan men fick aldrig tummen ur.. Aja, bra med en sån här tråd iallafall så att man slipper alla "Photoshopad bil" trådar.
Okej det var faktiskt så att jag blev medlem här på Garaget i förrgår och blev lite smått chockad över att det fanns så många trådar som " photoshoppad bla bla bla " och inte någon samlingstråd så jag skapade det och hoppas att den uppskattas och blir klistrad!
Dra en levels eller liknande över allting vetja. Då kommer du se din dåliga paintning på bakgrunden hos herr Volvo. Antar att du inte såg det på din skärm, men här syntes det klart o tydligt.