3125
Sök

Varför firar ingen??

8 156 Inlägg
26 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
Till alla er som skrivit skit om skåne så har jag en mening jag brukar säga!. - Skåne är Sverige resten är Norrland.

Tur att ni i Skåne har Norrland som ger er guld och gröna skogar. För att inte tala om vattenkraften?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

543 Inlägg
26 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
Till alla er som skrivit skit om skåne så har jag en mening jag brukar säga!. - Skåne är Sverige resten är Norrland.

Och glad är jag för det.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
26 februari 2008
Nä jag hade hellre firat om vi skåningar hade fått tillhöra danmark igen. Danmark är ett bättre o förmodligen roligare land att leva i än Sverige. Dock har vi svenskar bättre metalband än Danmark.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 februari 2008
fira vadå jag bryr mig inte

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

21 761 Inlägg
26 februari 2008
Phaetoon skrev:
skogar

Ja, än så länge iaf wink.

Toker
491 Inlägg
26 februari 2008
Vadå fira?   Svenskarna erövra något som dom inte vela ha..  Vi hade bara storhetsvansinne..

Grävbortskåne.nu     

(( dagen ironi ))

Toker Jr 081102

8 156 Inlägg
26 februari 2008
Drönirettab skrev:
Phaetoon skrev:
skogar

Ja, än så länge iaf wink.

Hade du planerat att elda upp våra skogar din pyroman? big_smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

21 761 Inlägg
26 februari 2008
big_smile

Inte riktigt wink. Men det blir ju tyvärr fler och fler kalhyggen när man kollar runt, åtminstone här uppe bland alla isbjörnar wink. Ganska trist att se.

281 Inlägg
26 februari 2008
baaki skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Men jag skulle nog fira om det var Skåne som blev danskt.. wink

Jag med. wink

Jag instämmer cool

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

804 Inlägg
26 februari 2008
Phaetoon skrev:
Digital_Kicker skrev:

Tur att ni i Skåne har Norrland som ger er guld och gröna skogar. För att inte tala om vattenkraften?

Bara att dra igång barsebäck igen. Bara att inse, skåne klarar sig utan sverige, sverige klarar sig inte utan skåne. Finns en anledning till att runt 10% av befolkningen bor i detta lilla landskap.

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 februari 2008
Hurra för  Karl X! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

2 Inlägg
26 februari 2008
Skåne är Sveriges kornbod, otroligt mycket livsmedel produceras i skåne. Sverige klarar sig inte utan skåne, så alla ni som vill gräva bort skåne borde kanske tänka på hur det skulle vara med en rejäl prishöjning på maten.

Jag tycker att vi kan fira med att erövra resten av Danmark också wink
Senast redigerat av C0lle (26 februari 2008)

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 februari 2008
baaki skrev:
Phaetoon skrev:
Digital_Kicker skrev:

Bara att dra igång barsebäck igen. Bara att inse, skåne klarar sig utan sverige, sverige klarar sig inte utan skåne. Finns en anledning till att runt 10% av befolkningen bor i detta lilla landskap.

var det i barsebäck som reaktorn läck

2 Inlägg
26 februari 2008
Ironhead, det var väl i forsmark? Barsebäck stängdes väl ner för att danskarna klagade på att det ligger för nära köpenhamn + att mp är allmänt självdestruktiva.

155 Inlägg
26 februari 2008
Det är väl klart man firar, alla ursäkter till firande är välkomna!

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 februari 2008
C0lle skrev:
Ironhead, det var väl i forsmark? Barsebäck stängdes väl ner för att danskarna klagade på att det ligger för nära köpenhamn + att mp är allmänt självdestruktiva.

hmm jo det var nog forsmark känner mig lite självlysande i bland haha. men jag tänkte på  låten  reaktorn läck i barsebäck. men vad sjutton gräv ett stort dike mellan skåne och resten av sverige.

DFFL
9 020 Inlägg
27 februari 2008
Jag hade föredragit om Skåne blivit Danskt igen.
Hade garanterat blivit bättre för oss som redan är "utstötta" av resten av landet. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
27 februari 2008
tycker vi ska sörja denna dag då skåne blev svensk .
Hehe wink

C H E V R O L E T <3

385 Inlägg
27 februari 2008
Shit, visste inte att det fanns ett sånt hat mot oss skåningar... Ska väl ta o komma ihåg det nästa  gång någon icke-skåning ber som hjälp eller nåt. cool

583 Inlägg
27 februari 2008
Jag tycker skåna kan göra sig sitt eget land och se hur långt ni kommer bara för ni är bönder allihop... wink

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Sök