3017
Sök

HJÄLP! hela köket fullt av skum...

Körv
3 535 Inlägg
19 maj 2008
Auton skrev:
Hehe, jag är inte ensam alltså. Jag hade slut på masintabletter så jag tog vanligt diskmedel jag med. Tog några minuter sen tyckte ja de blev väldigt tyst i köket, och jodå.
Hade nog kunna ha skumparty i köket jag med hehe..
tog typ två timmar o få bort allt skum.hmm
(men iaf, nästa gång man har lust på skumparty så istället för att köpa en skum maskin som säkert är dyr så gör man på detta viset:cool:)

Ofrivillig vårstädning big_smile

Truckdriving Man

2 751 Inlägg
19 maj 2008
Hmm. skrev:
5dl yes???? Är du go eller? och 2 tabletter, vad faen hade du tänkt diska? haha:).¨

hahah han la nog in fälgarna i diskmaskinen

Who Djaa bless no man curse

Avstängd
519 Inlägg
19 maj 2008
Ellertz skrev:
Ja lyckas fan med allt !
Skulle köra igång diskmaskinen förut och vara smart tänkte ja, så ja hällde i ca 5 dl yes diskmedel i den plus 2 diskmaskinstabletter, 2 minuter senare så är hela jä'vla köket fullt av skum, maskinjäveln har typ exploderat.. Vad ska ja göra ???  Hjälp!  De är fan skum överallt !

hahaha de var fan de roligaste jag har läst på länge tongue haha vi vill ha kort på de big_smile
Senast redigerat av volvo_nicke3 (19 maj 2008)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
19 maj 2008
MilleN skrev:
http://www.pcmtl.com/public/misc/TTIWWOP.gif

This thread is worthless without pics tongue

HAHAHAH!!! lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

* Klåpare
1 718 Inlägg
19 maj 2008
Hehe.. Denna tråd får mig osökt att tänka på en skylt som sitter vid våra processdatorer på jobbet:

CAUTION! THIS MACHINE HAS NO BRAIN. USE YOUR OWN!

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

1 174 Inlägg
19 maj 2008
bilder? big_smile

224 Inlägg
19 maj 2008
haha:lol: blev de rent hus eller?

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"

Svindåre
1 433 Inlägg
19 maj 2008
haha, kan se allt framför mig big_smile

de bästa är ju att du sätter dig på gorg och frågar efter hjälp, när du har fulla köket med skum lol
Senast redigerat av ErskPersk (19 maj 2008)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Avstängd
519 Inlägg
19 maj 2008
ErskPersk skrev:
haha, kan se allt framför mig big_smile

de bästa är ju att du sätter dig på gorg och frågar efter hjälp, när du har fulla köket med skum lol

hahaha för jävla roligt big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
19 maj 2008
Alltså, en halvliter YES är ju nästan en hel flaska väl? smile Borde ringt lite varningsklockor med tanke på att man brukar använda ett par centiliter MAX när man tvättar för hand. smile

http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/lego-stephen-hawking.jpg
Senast redigerat av FL3JM (19 maj 2008)

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
19 maj 2008
öppna fönstre å skotta ut de tongue

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
20 maj 2008
Det är vid sånna här tillfällen man ska ha tjej.. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

SQ
1 343 Inlägg
20 maj 2008
borde varit med i de där rent hus...  städar på djupet big_smile

Ljudnörd!

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
29 maj 2008
jajamen grov städning big_smile
Lardi skrev:
borde varit med i de där rent hus...  städar på djupet big_smile

Erik H

1 112 Inlägg
29 maj 2008
HaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahah

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Toyota mekaniker
240 Inlägg
30 maj 2008
FL3JM skrev:
Alltså, en halvliter YES är ju nästan en hel flaska väl? smile Borde ringt lite varningsklockor med tanke på att man brukar använda ett par centiliter MAX när man tvättar för hand. smile

http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/ … awking.jpg

på YES reklamerna står de att man bara behöver ett par droppar för en hel handdisk xD

25 Inlägg
30 maj 2008
du får köra diskmaskinen ett PAR dussin gånger tongue

Sök