HJÄLP! hela köket fullt av skum...

decib3L Körv
19 maj 2008 · 3 535 Inlägg

Auton skrev:
Hehe, jag är inte ensam alltså. Jag hade slut på masintabletter så jag tog vanligt diskmedel jag med. Tog några minuter sen tyckte ja de blev väldigt tyst i köket, och jodå.
Hade nog kunna ha skumparty i köket jag med hehe..
tog typ två timmar o få bort allt skum.hmm
(men iaf, nästa gång man har lust på skumparty så istället för att köpa en skum maskin som säkert är dyr så gör man på detta viset:cool:)

Ofrivillig vårstädning big_smile

Truckdriving Man
DasAuto
19 maj 2008 · 2 751 Inlägg

Hmm. skrev:
5dl yes???? Är du go eller? och 2 tabletter, vad faen hade du tänkt diska? haha:).¨

hahah han la nog in fälgarna i diskmaskinen

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
volvo_nicke3 Avstängd
19 maj 2008 · 519 Inlägg

Ellertz skrev:
Ja lyckas fan med allt !
Skulle köra igång diskmaskinen förut och vara smart tänkte ja, så ja hällde i ca 5 dl yes diskmedel i den plus 2 diskmaskinstabletter, 2 minuter senare så är hela jä'vla köket fullt av skum, maskinjäveln har typ exploderat.. Vad ska ja göra ???  Hjälp!  De är fan skum överallt !

hahaha de var fan de roligaste jag har läst på länge tongue haha vi vill ha kort på de big_smile

Senast redigerat av volvo_nicke3 (19 maj 2008)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Opelmadness German cars, quality and beyond
19 maj 2008 · 8 197 Inlägg

MilleN skrev:
http://www.pcmtl.com/public/misc/TTIWWOP.gif

This thread is worthless without pics tongue

HAHAHAH!!! lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Gulmun * Klåpare
19 maj 2008 · 1 718 Inlägg

Hehe.. Denna tråd får mig osökt att tänka på en skylt som sitter vid våra processdatorer på jobbet:

CAUTION! THIS MACHINE HAS NO BRAIN. USE YOUR OWN!

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Akka
19 maj 2008 · 1 174 Inlägg

bilder? big_smile

Pettzon
19 maj 2008 · 224 Inlägg

haha:lol: blev de rent hus eller?

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"
ErskPersk Svindåre
19 maj 2008 · 1 433 Inlägg

haha, kan se allt framför mig big_smile

de bästa är ju att du sätter dig på gorg och frågar efter hjälp, när du har fulla köket med skum lol

Senast redigerat av ErskPersk (19 maj 2008)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
volvo_nicke3 Avstängd
19 maj 2008 · 519 Inlägg

ErskPersk skrev:
haha, kan se allt framför mig big_smile

de bästa är ju att du sätter dig på gorg och frågar efter hjälp, när du har fulla köket med skum lol

hahaha för jävla roligt big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
FL3JM Inga konstigheter
19 maj 2008 · 2 064 Inlägg

Alltså, en halvliter YES är ju nästan en hel flaska väl? smile Borde ringt lite varningsklockor med tanke på att man brukar använda ett par centiliter MAX när man tvättar för hand. smile



http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/lego-stephen-hawking.jpg

Senast redigerat av FL3JM (19 maj 2008)

Superdtm i övrigt värdelös.
19 maj 2008 · 613 Inlägg

öppna fönstre å skotta ut de tongue

EckeHolmgren T5 & R Fantast
20 maj 2008 · 1 279 Inlägg

med en snö skyffel!

Superdtm skrev:
öppna fönstre å skotta ut de tongue

Erik H
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
20 maj 2008 · 887 Inlägg

Det är vid sånna här tillfällen man ska ha tjej.. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Lardi SQ
20 maj 2008 · 1 343 Inlägg

borde varit med i de där rent hus...  städar på djupet big_smile

Ljudnörd!
EckeHolmgren T5 & R Fantast
29 maj 2008 · 1 279 Inlägg

jajamen grov städning big_smile

Lardi skrev:
borde varit med i de där rent hus...  städar på djupet big_smile

Erik H
Widowmaker
29 maj 2008 · 1 112 Inlägg

HaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahahHaahahahahahahah

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
JohanSvensson90 Toyota mekaniker
30 maj 2008 · 240 Inlägg

FL3JM skrev:
Alltså, en halvliter YES är ju nästan en hel flaska väl? smile Borde ringt lite varningsklockor med tanke på att man brukar använda ett par centiliter MAX när man tvättar för hand. smile



http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/ … awking.jpg

på YES reklamerna står de att man bara behöver ett par droppar för en hel handdisk xD

_SpoRRen_
30 maj 2008 · 25 Inlägg

du får köra diskmaskinen ett PAR dussin gånger tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang