2248
Sök

www.autoeliten.se, sveriges otrevligaste verkstad?

281 Inlägg
11 mars 2008
hummer89 skrev:
gör som ni vill men jag ska maila han nu big_smile och ställa nästan samma fråga big_smilebig_smile måste se om det verkligen är så här sjukt eller bara påhitt

aaa hör av dig ..jag vill gärna veta vad han svarar..detta är ju helt sjukt haha

/Deki

underordnad allfixare
696 Inlägg
11 mars 2008
hummer89 skrev:
gör som ni vill men jag ska maila han nu big_smile och ställa nästan samma fråga big_smilebig_smile måste se om det verkligen är så här sjukt eller bara påhitt

Du får väll skriva vad du får för svar..  Är dom så trevliga som det verkar så funderar jag på att höra vad det  kostar att ställa in uppstudsarfjädern till det högra hjulnavet..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

4 001 Inlägg
11 mars 2008
Undrar vad dom tar för att kontrollera kondensatorkosmodulen som styr kolvuppstötarfjädern i en wankelmotor?  tongue

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

442 Inlägg
11 mars 2008
LasseMan skrev:
hummer89 skrev:

Du får väll skriva vad du får för svar..  Är dom så trevliga som det verkar så funderar jag på att höra vad det  kostar att ställa in uppstudsarfjädern till det högra hjulnavet..

aa big_smile fast visste inte hur jag skulle formulera det så skrev bara något tongue De får du göra, kolla hur mkt det kostar att byta till sommardäck..

2 079 Inlägg
11 mars 2008
herregud, sicken idiot, anmäl till KO eller vad det heter

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 mars 2008
om du vill, jag kan skicka till honom den sida för visa honom att det har gått ut på internet eller jag kan ringa till honom och visa honom att jag är Fransman (stor i käften)
Om du har kvar allting på dator, gå till polisen, be om att prata med någon för en anmällan, be om en inspektör att titta på din internet sida att han ser själv det hella och jag lova dig att han kommer att hjälpa dig hella vägen.
Medelande du har fått är absolut förbjudet och det är omöjligt för honom att neka, polisen kan ser på hans IP adress.
gör det, och du kommer att få stor skådestånd för det plus att du kan visa honom att du kan sätta honom på plats.
Släpp inte det, gör det.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

study
772 Inlägg
11 mars 2008
du måste driva detta vidare tycker jag.

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Alain: Tanken har slagit mig...men det känns som slöseri med skattepengar...Får kanske tänka om...KO kanske man borde kontakta iaf...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
11 mars 2008
anmäla de till polisen, kom-verket och du glöm inte svt du vet plus o uppdragranskningen:P
genom media når man ut till flera:P

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
11 mars 2008
Elie
Ägare / Kontrollant

Har tidigare arbetat på Bilprovningen.

Undrar hur det kommer sig att han slutade/fick sluta? wink

Skulle gjort en anmälan till KO,Polisen på olaga-hot.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

358 Inlägg
11 mars 2008
hahah, fy fan vilket bemötande.
han söker nytt folk, kanske ska försöka, det verkar ju vara en "trevlig" chef att jobba under.
Hoppas du går vidare med det här.

442 Inlägg
11 mars 2008
alain skrev:
om du vill, jag kan skicka till honom den sida för visa honom att det har gått ut på internet eller jag kan ringa till honom och visa honom att jag är Fransman (stor i käften)
Om du har kvar allting på dator, gå till polisen, be om att prata med någon för en anmällan, be om en inspektör att titta på din internet sida att han ser själv det hella och jag lova dig att han kommer att hjälpa dig hella vägen.
Medelande du har fått är absolut förbjudet och det är omöjligt för honom att neka, polisen kan ser på hans IP adress.
gör det, och du kommer att få stor skådestånd för det plus att du kan visa honom att du kan sätta honom på plats.
Släpp inte det, gör det.

jaa! Då kmr du få det fixat gratis dessutom efter det drä wink

7 100 Inlägg
11 mars 2008
haha vilken tomte,sådär skriver man ju fan inte!

men bara ja som tyckte att han hadde rätt om en sak!!
hadde du tänkt att åka ditt och lossa på skruvarna och sen åka?
är inte de lite väll riskabelt!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
BMX: Jag skrev "löst"...med detta menar jag att de inte behöver dra fast de med mutterknacken på högsta momentet, utan mer "lagom" så man kan lossa de utan 2m förlängning...Självklart måste bultarna sitta bra, men som alla vet så skall de inte vara fastdragna till bristningsgränsen...Råkade ut för att en gummiverkstad drog min hjulbultar tokhårt, resulterade i att låsbultens "mönster" gick sönder så bultarna fick borras ur...Övriga bultar fick de inte loss med mutterknack utan de fick ta till ett 2m rör o rejäla nypor...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 mars 2008
Inkräkning av personligt integritet:
Om en kvinna blir våldtagen, ska hon säga att jag stämmer inte gärningsman pga det är slöseri med skattepengar?
Du rånar inte en bank?
Står på dig!! det är bara han som kommer att betala med sina egna pengar.
Sen kan du köpa en bättre bil kontant och visa honom bilen som han ha betalt till dig.
Stäm honom, du har här på garaget mycket folk bredvid dig och säger dig samma sak. var cool. cool
Senast redigerat av alain (11 mars 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

7 100 Inlägg
11 mars 2008
dawwe skrev:
BMX: Jag skrev "löst"...med detta menar jag att de inte behöver dra fast de med mutterknacken på högsta momentet, utan mer "lagom" så man kan lossa de utan 2m förlängning...Självklart måste bultarna sitta bra, men som alla vet så skall de inte vara fastdragna till bristningsgränsen...Råkade ut för att en gummiverkstad drog min hjulbultar tokhårt, resulterade i att låsbultens "mönster" gick sönder så bultarna fick borras ur...Övriga bultar fick de inte loss med mutterknack utan de fick ta till ett 2m rör o rejäla nypor...

aha okej tongue

aaa men då är det nog ingen fara,nyss vaknat ochså så tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

407 Inlägg
11 mars 2008
Är det verkligen han som skriver då:s så det inte är någon annan som fått tag i hans lösenord eller liknande:S

8 Inlägg
11 mars 2008
Men haha.. man blir ju fan nästan lite tagen när man läser detta. Hur kan man vara så oseriös?
Anmäl direkt!
Senast redigerat av Add3 (11 mars 2008)

442 Inlägg
11 mars 2008
Kayhan skrev:
Är det verkligen han som skriver då:s så det inte är någon annan som fått tag i hans lösenord eller liknande:S

finns det inge telenr till han?? hade ringt direkt och frågat över va han menar med mailen, hade varit fett kul o höra om han kaxar lika mkt där.

Sök