2216
Sök

www.autoeliten.se, sveriges otrevligaste verkstad?

Inläggskritiker
990 Inlägg
11 mars 2008
Alla kan väl ha en dålig dag ?

Men beror ju helt på hur du inledde det hela med.

Men lite bättre kunde han svarat visserligen.
Senast redigerat av Hammarslag (11 mars 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

442 Inlägg
11 mars 2008
Hammarslag skrev:
Alla kan väl ha en dålig dag ?

BIN LADEN??? vad har de med dålig dag att göra!

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Hammarslag: Du ser ju HELA konversationen...Jag inleder med en enkel prisförfrågan där jag beskriver noga vad jag vill ha åtgärdat. Får sedan ett prisförslag på en "astronomisk" summa o ställer en motfråga om han inte fått en nolla för mycket i priset...sen ballar det ur...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

1 043 Inlägg
11 mars 2008
I D I O T E R.....

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
11 mars 2008
en snabb fråga till trådskaparen, varför inte lämna bort hela arbetet? eller ta några bekanta till hjälp som kan skruva bättre än dig och få loss bulten?

jag som verkstad skulle som yrkesman inte lossa en bult och sedan släppa iväg honom utan antingen hela jobbet eller inget jobb alls. hur många minuter extra tar det för dem att byta skivor o belägg efter bulten är lös? det är ju den jobbiga biten smile

finns många knep att få loss bultar så det är ju bara att beta av dem en efter 1.

sedan att verkstaden måste haft någon form av kortis i hjärnan det är en annan sak....

2 079 Inlägg
11 mars 2008
verkar vara en trevlig kille, den där eli, jag skickade ett mail och frågade om det som stog i denna tråden stämde, inte för att jag tvivlar på trådskaparen utan mest för skojs skull då hänvisade han mi till en hemsida som heter www.sugmink*k.nu, hahaha, herregud
Senast redigerat av Mackanol (11 mars 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 mars 2008
OBS!

jag ringde nyss till honom och han sa till mig: ring till suge min *** punkt com.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

2 079 Inlägg
11 mars 2008
alain skrev:
OBS!

jag ringde nyss till honom och han sa till mig: ring till suge min *** punkt com.

han verkar vara besatt av sin penis

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

380 Inlägg
11 mars 2008
Va fan,man tror ju först att det är ett skämt när man börjar läsa tråden men inser snabbt att det verkligen är en dåre som driver en bilverkstad,undrar om han är lika "trevlig" mot kunderna i verkstan oxå???

811 Inlägg
11 mars 2008
fy fan vilken kass service. finns ju ingen som helst anledning till att bli så otrevlig. anmäl honom.

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Sir_daniel: Jag har skruvat bil i ca 15 års tid, allt från topprenoveringar till byte av kompletta bromssystem. Anledningen till att jag VILL göra jobbet själv är att jag då vet att det blir gjort ordentligt, desutom har jag redan köpt alla delar (skivor/belägg/lager/slangar mm). Anledningen till att jag vill ha hjälp med dessa bultar är att jag gick bet på den första, dessutom har jag ingen redig "brännare" så jag kan värma ordentligt. Jag kommer få bultarna lossade av en annan verkstad, till ett "fast" (500-1000kr) pris, kan väl inte säga att det var billigt men fine jag gillar läget...
För övrigt brukar många verkstäder inte vara pigga på att montera "självinköpta delar", dessutom vill jag som sagt göra jobbet själv, kan inte tänka mig att en verkstad skulle fetta in lagren lika noggrannt o omsorgsfullt som jag tänker göra, det skall ju gå fort oftast. Själv jobbar jag helt utan tidspress...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Bobo
11 mars 2008
Haha vad ska man säga, han säger nog det många vill säga till sina kunder ibland fast inte vågar/kan, han blev nog less på att du prutade och kommentera hans pris han gav dig, visst spårade han ur och jag försvarar inte det han skrev, blev en liten falling down.

Du fick ju endå ett pris varför inte bara acceptera och gå vidare och leta annan verkstad direkt, troligtvis tyckte han inte detta jobb var värt att lägga ner tid på, troligtvis har han jobb så det räcker redan, men som sagt inget försvar på hur han skriver osv men jag misstänker hur han tänkte.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 mars 2008
hummer89 skrev:
Kayhan skrev:
Är det verkligen han som skriver då:s så det inte är någon annan som fått tag i hans lösenord eller liknande:S

finns det inge telenr till han?? hade ringt direkt och frågat över va han menar med mailen, hade varit fett kul o höra om han kaxar lika mkt där.

HANS TEL nr: *raderat*

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

1 661 Inlägg
11 mars 2008
HAHA man blir ju mållös

Os Difuntos
1 822 Inlägg
11 mars 2008
När denna tråden var på sida 1 så skicka jag ett mail till honom.. läs å njut av svaret.

FOLK LÄSER & FÖRSTÅ ATT DU ÄR EN PUCKO TACK FÖR HJÄLPEN MOTHER FUCKER NU BLIR DU POLIS ANMÄLD FÖR RASISTISKA YTTALANDEN MM. MOTHER FUCKER TACK IGEN PUCKO

----- Original Message ----- From: <baca666@hotmail.com>To: <elie@autoeliten.se>Sent: Tuesday, March 11, 2008 11:42 AMSubject: Inlämning av bilen  > Bilmärke:> Årsmodell:> REG NR: rpe546> Kontaktperson: Martin> Telefon:>

E-post: baca666@hotmail.com> Meddelande: > http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 51>> Smart att hamna på sveriges största bilforum vi är nog många som aldrig > kommer komma till din verkstad iallafall>> MVH Martin

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

341 Inlägg
11 mars 2008
haha vad var det där för svar? Vem är rasist här? Det är ju bara han som framstår som ett pucko yikes

Drive it like you stole it

Meister
6 763 Inlägg
11 mars 2008
baca skrev:
När denna tråden var på sida 1 så skicka jag ett mail till honom.. läs å njut av svaret.

FOLK LÄSER & FÖRSTÅ ATT DU ÄR EN PUCKO TACK FÖR HJÄLPEN MOTHER FUCKER NU BLIR DU POLIS ANMÄLD FÖR RASISTISKA YTTALANDEN MM. MOTHER FUCKER TACK IGEN PUCKO

----- Original Message ----- From: <baca666@hotmail.com>To: <elie@autoeliten.se>Sent: Tuesday, March 11, 2008 11:42 AMSubject: Inlämning av bilen  > Bilmärke:> Årsmodell:> REG NR: rpe546> Kontaktperson: Martin> Telefon:>

E-post: baca666@hotmail.com> Meddelande: > http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 51>> Smart att hamna på sveriges största bilforum vi är nog många som aldrig > kommer komma till din verkstad iallafall>> MVH Martin

Haha baca du verkar vara en riktig pucko. tongue Jag älskar när folk inte kan få ihop en enda ordentlig mening big_smile

2 079 Inlägg
11 mars 2008
baca skrev:

herregud, han verkar ju inte ha alla sjuförtis på garageuppfarten tongue

underordnad allfixare
696 Inlägg
11 mars 2008
Re: prisfråga&#8207;
Från:     Elie Salibi (elie@autoeliten.se)
Skickat:     den 11 mars 2008 11:54:23
GÅ IN PÅ WWW.SUGMINKUK.NU

----- Original Message -----

Sent: Tuesday, March 11, 2008 12:09 PM
    Subject: prisfråga

Hej!
    Undrar vad ni tar för att byta till sommardäck på min hundkoja??

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

underordnad allfixare
696 Inlägg
11 mars 2008
svarade: Tack, men den sidan fungerar inte..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Sök