2282
Sök

www.autoeliten.se, sveriges otrevligaste verkstad?

Os Difuntos
1 822 Inlägg
11 mars 2008
camaro67 skrev:
baca skrev:
När denna tråden var på sida 1 så skicka jag ett mail till honom.. läs å njut av svaret.

FOLK LÄSER & FÖRSTÅ ATT DU ÄR EN PUCKO TACK FÖR HJÄLPEN MOTHER FUCKER NU BLIR DU POLIS ANMÄLD FÖR RASISTISKA YTTALANDEN MM. MOTHER FUCKER TACK IGEN PUCKO

----- Original Message ----- From: <baca666@hotmail.com>To: <elie@autoeliten.se>Sent: Tuesday, March 11, 2008 11:42 AMSubject: Inlämning av bilen  > Bilmärke:> Årsmodell:> REG NR: rpe546> Kontaktperson: Martin> Telefon:>

E-post: baca666@hotmail.com> Meddelande: > http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 51>> Smart att hamna på sveriges största bilforum vi är nog många som aldrig > kommer komma till din verkstad iallafall>> MVH Martin

Haha baca du verkar vara en riktig pucko. tongue Jag älskar när folk inte kan få ihop en enda ordentlig mening big_smile

Japp jag är EN pucko.. sicken tur att jag inte blev en Fanta eller nått tongue

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

2 079 Inlägg
11 mars 2008
LasseMan skrev:
svarade: Tack, men den sidan fungerar inte..

'
precis vad jag svarade smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Meister
6 763 Inlägg
11 mars 2008
LasseMan skrev:
Re: prisfråga&#8207;
Från:     Elie Salibi (elie@autoeliten.se)
Skickat:     den 11 mars 2008 11:54:23
GÅ IN PÅ WWW.SUGMINKUK.NU

----- Original Message -----

Sent: Tuesday, March 11, 2008 12:09 PM
    Subject: prisfråga

Hej!
    Undrar vad ni tar för att byta till sommardäck på min hundkoja??

Kunde han inte ens ta de seriöst?! Han måste på vara en riktigen pucko lol

Volvonörd
1 187 Inlägg
11 mars 2008
Stackars liten som vill att folk ska jobba med/för han... Hmmm undra om man vågar sig dit som kund? Måste man su*a av han då som betalning eftersom han skrev nåt om natura i ett av mailen...

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Makaronborrare
993 Inlägg
11 mars 2008
Hahaha låter som han har allvarliga problem. Visst alla kan ha dåliga dagar men det här verkar sitta lite mer djupt rotat tongue  Om det nu är Bin Laden så kanske man skulle maila han och fråga vad en enkel flygbiljett till pentagon kan kosta tongue

285 Inlägg
11 mars 2008
Jesus sicken sjuk människa ..
anmälan han för kränkning, hot, sen ta det till konsumentverkt,plus,tidningen.
En sån ska inte få driva företag enligt min mening.

elelr så är det bara en fasad och han vill inte ha kunder igentligen.

ser med att dom är sk kontrollerad & godkänd verkstad för SWEDAC.

Och som sagt sidan såg seriös ut.
Senast redigerat av Ravestream (11 mars 2008)

en satans jävla Volvo.

4 670 Inlägg
11 mars 2008
Ni som har ring är dom lika otrevliga då med?

Skicka precis ett mail o ska se vad man får för svar wink haha

442 Inlägg
11 mars 2008
GÅ IN PÅ WWW.SUGMINKUK.NU
----- Original Message -----
From: billy forsberg
To: elie@autoeliten.se
Sent: Tuesday, March 11, 2008 12:03 PM
Subject: Hejsan

Hej har en snabb fråga!

Det är så att några bultar har fastnat så jag inte får lös dom tyvär. Undra då hur mycket det skulle UNGEFÄR kosta att bytta dom(har nya). Det är bultarna som håller bakre/främre ljuddämpare. Den runddragna bulten sitterlängst ner. Vet att det inte är så lätt att svara på priset men ett Ca pris.

Hälsningar Micke

HAHAHAHAH big_smile Detta blev faaan bästa tråden i år big_smile VAD ihelvete asså xD

Och den här filmen http://www.garaget.org/video/dtzxuzmh75cp blev gargegets film big_smile

BTW: Ni som tror att det är den "utstötte" gubben till vänster va inte så säker, dom har ju bara en mailadress, kan ju va ngn av dom andra..
Senast redigerat av hummer89 (11 mars 2008)

442 Inlägg
11 mars 2008
TheRefunder skrev:
Stackars liten som vill att folk ska jobba med/för han... Hmmm undra om man vågar sig dit som kund? Måste man su*a av han då som betalning eftersom han skrev nåt om natura i ett av mailen...

jaaaa fy fan va klokrent, det ska jag svara big_smile

Jaså en avsugning alltså..

3 390 Inlägg
11 mars 2008
Neeee, nu tycker jag fan att ALLA skickar till plus och gaddar ihop er... Eftersom han svarat på samma sätt till alla så går det ju att styrka ännu bättre.... Kom igen nu ! 

Sen det här med "dålig dag" osv... Man skriver väl för fan inte så till kommande kunder ????? Man kan ju faktiskt snällt med bestämmt avtacka sig jobbet.... Så som han svarar ska snmälas DIREKT !!!!

Är en klockren PLUS fråga... så prata ihop er som fått svar och skicka till Sverker smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Darth Vader
1 644 Inlägg
11 mars 2008
Jag har börjat glida in på tankebanan att nån har kapat hans mail. Det hela känns lite väl överdrivet enligt mig. Han gräver ju sin egen grav just nu.

Braaaaap?

3 390 Inlägg
11 mars 2008
DoWahDiddy skrev:
Jag har börjat glida in på tankebanan att nån har kapat hans mail. Det hela känns lite väl överdrivet enligt mig. Han gräver ju sin egen grav just nu.

Aaa, har fått den tanken med... Om man tittar på lokalerna han har, och ålder så vore det ju helt sjuk om det var just han som skrev så...

Men någon hade väl ringt och fått samma svar ???

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

underordnad allfixare
696 Inlägg
11 mars 2008
det känns ju inte som att det kan vara den gubben som sitter o svarar på mailen..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Volvonörd
1 187 Inlägg
11 mars 2008
WeDo skrev:
DoWahDiddy skrev:

Aaa, har fått den tanken med... Om man tittar på lokalerna han har, och ålder så vore det ju helt sjuk om det var just han som skrev så...

Men någon hade väl ringt och fått samma svar ???

Det är en tanke som har slagit mej med... Kan inte vara så här bra för att vara sant... Men men är det inte så så är det otur för dem som bedriver en egen firma å försöker göra det seriöst som det verkar på hemsidan. Kanske skulle ringa dem å kolla om det stämmer att det är nån där som svarar deras mail eller inte....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Administratör
11 899 Inlägg
11 mars 2008
Nu får ni fan skärpa er. Det här börjar likna trakasserier.

Hummer89: det var ju förbannat moget av dig...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

4 670 Inlägg
11 mars 2008
Tycker någon ringer dit kanske o frågar om det är något fel eller om dom är allmänt dumma i hu**e?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
11 mars 2008
Tråden borde tas bort kanske?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

3 390 Inlägg
11 mars 2008
mickius skrev:
Tycker någon ringer dit kanske o frågar om det är något fel eller om dom är allmänt dumma i hu**e?

Jaaa, för det kan ju vara så att det inte är han som svarar (någon som har tagit sig in) och då är det kanske lite elakt att hänga ut firman och honom personligen utan att man med säkerhet vet att det är han som svarar...

Trådskaparen, har du provat att ringa ?

undergroundracing
11 mars 2008
Men är detta sant!!  Vilket otroligt oseriöst bemötande!
Som företagare får man ju förstås stå ut med diverse frågor, soliga lätta och en del är ju förstås det motsatta.
Men att svara kunden på detta viset är ju inte annat än otroligt korkat.
Förstör ju sitt eget företag, bra att det finns forum som detta!

50 Inlägg
11 mars 2008
Skrev nyss till dom och sa att dom borde kolla upp om deras mail är hackad. Eller åtminstone ge han som sitter och svarar på mail sparken!

Det vet du!

Sök